|

رونمایی الهام حمیدی از مانتو پرنسسی عیدش اونم از الان / به جای روسری دامن کشیده سرش

ELHAM-HAMIDI SHAYANEWS

الهام حمیدی یکی از بازیگرهایی هست که این روزا به تبلیغات بسنده کرده به جای بازی یعنی ایشون مدل شده و برای مشاغل تبلیغ میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهام حمیدی این روزا بازی نمیکنه ولی خب به وقتش خانوم هنر و استعدادشو رو کرده و نشون داده که میتونه بدرخشه ولی خب توی اوج خداحافظی کرد و بیشتر از این که توی سینما دیده بشه ما ایشون رو توی جعبه ی جادویی دیدیم و البته که نقش های خوبی هم بهش پیشنهاد میشد و از این رو میشه گفت که الهام حمیدی نقش های فاخر و خوبی داره توی کارنامه ی کاریش و مثل خیلی از بازیگرای هم دوره ایه خودش توی فیلم های آب دوغ خیاری نقش آفرینی نکرده که فقط برای فروش گیشه ساخته شدن و در نهایت هم مخاطب رو با این حس که پولش رو ریخته دور مواجه کردن!

با این حساب میشه گفت که الهام حمیدی یکی از بازیگرای بی حاشیه ی سینمای ایران محسوب میشه البته که یه تایمی رو توی اینستا چند سال پیش ایشون هم درگیر یه سری از حواشی ها بودن و همش از اینجا شکل میگرفت که ایشون و چند تن از بازیگرای خانوم دیگه باهم یه اکیپ شده بودن و حسابی دوستای جون جونی بودن ولی خب دوستیه این دوستان عمر نداشت و با یه عالمه حاشیه به پایان رسید و از اون به بعد دیگه یه الهام حمیدی جدید متولد شد که این روزا دیگه میشه پختگی رو تو کاراش دید که خب طبیعتا با بالا رفتن سنش هم این موضوع باید حاصل میشد هر چند که توی یه سری از بازیگرای عزیز این اتفاق ممکن نیست! حالا در ادامه میخواهیم به یه سری از حاشیه های این روزای الهام حمیدی بپردازیم.

الهام حمیدی

الهام حمیدی دامنو کشید رو سرش مرلین مونرو شد

این روزا شاهد بسته شدن پیج خیلی از افراد معروف در مجازی هستیم که به علت رعایت نکردن شئونات اسلامی این اتفاق میفته مثلا به تازگی دو تا از معصومی ها پیجشون به فنا رفته که معصومیه اول ستاره معصومی همسر فوتبالیست معروف مهدی قایدی هست که خب خانوم از همون اول جنجالی بود ولی وقتی پاشون به دبی باز شد این جنجال کاری ها بیشتر شد و خانوم یادش رفت که یه ایرانیه و خب در نهایت هم پیجش بسته شد و حتی خیلی ها میگن که به خاطره کارهای ایشون همسرش به تیم ملی دعوت نخواهد شد!

الهام حمیدی

معصومیه دوم هم مریم معصومی بازیگر هست که شاید خیلی هاتون خانوم رو از یاد برده باشید چون ایشون خودش رو بازنشسته کرد و زد توی کار مربی ورزشی شدن و با پیج اینستاگرامش فعالیت میکرد ولی پست هایی هم که ایشون منتشر میکرد با قوانین کشورمون در تضاد بود و خانوم یه جوری فعالیت میکرد که انگار تو یه گوشه ی دیگه از دنیا داره زندگی میکنه و بین ما نیست که خب این موضوع باعث شکایت خیلی ها شده بود چرا که به نظرشون این افراد صرفا به خاطره معروف بودن نمیتونن هر جوری که میخوان رفتار کنن و بعد قسر در برن که خب در نهایت بهای دل به خواه رفتار کردن ایشون هم پریدن پیجش بود.

الهام حمیدی

این اتفاقات نشون میده که قانون برای همه به یه میزان اعمال میشه و فرقی نداره که معروف باشی و یا یه فرد عادی حالا چرا اینا رو گفتیم چون الهام حمیدی به تازگی یه عکسی از خودش منتشر کرده که انگار داخل سالن زیبایی زنانه گرفته شده و خانوم بعد از این که دیده خوشگل شده یه عکس گرفته که پستش کنه ولی برای عکسش انگار چیزی برای پوشش سرش نبوده و در نهایت خانوم به یه چیزی مثل دامن رسیده و اون رو کشیده سرش ولی باز هم شیک شده بنابراین نیازی به این که حتما عجق وجق ظاهر شد که شیک به نظر رسید نیست مثل دوستانی که گفتیم.

الهام حمیدی

الهام حمیدی بلاگرم که شده باشه حلالش با این مانتوهایی شیکولی که تبلیغ میکنه

خب تا اینجا فهمیدیم که الهام حمیدی دیگه فعالیتی در زمینه ی بازیگری نداره ولی خب خانوم االان داره چیکار میکنه؟ شاید بشه گفت بلاگری! خب این روزا که اینستا پر شده از هزاران بلاگر عجیب نیست که بازیگرها هم به این سمت برن ولی خب این دسته از دوستان اسم بازیگر روشون میمونه ولی یه کارهایی شبیه بلاگرها ازشون سر میزنه مثل مدل میکاپ شدن، مدل پوشاک و لباس شدن و تبلیغات که خب وقتی همه ی این کارا توسط یه فردی که بازیگره انجام میشه مسلما برای اون برند و کسب و کاری که قصد نشون دادنش رو دارن خیلی بیشتر سودمنده تا یه بلاگری که همه نمیشناسنش.

حالا در این بین الهام حمیدی هم این روزا در بین یکی از همین بازیگرهاست و خانوم هر از گاهی مدل میشه و تبلیغ میکنه ولی استاندارد تبلیغ هاش خیلی بالاست و تبلیغ چرت و پرت نداره مثلا عکس زیر رو به تازگی از ایشون به عنوان مدل مانتو میبینید که خب از الان برای مانتوهای عیده این ابلیغ و انقد این لباس خوشگله که باید از ایشون بابت همچین تبلیغ زیبا و پرنسسی تشکر کرد!

الهام حمیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی