|

الهام حمیدی با این ست خفنی که با شوهرش زد هر چی مدلینگه زیر پا لهید / اینطور رفت خارج

elham-hamidi shayanews

الهام حمیدی به تازگی در جشنواره ی تونس موفق به دریافت جایزه به علت بازی در سریال "یوسف پیامبر" شده که تیپ خانوم در این جشنواره عجیب بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهام حمیدی رو میشه از اون دسته از بازیگرایی بشمار آوورد که خانوم همیشه و همیشه نقش مثبت بازی کرده و اصلا منفی بودن به چهره و تن صدای خانوم نمیاد و جالبه که توی مجازی هم همزمان با پخش شدن سریال "یوسف پیامبر" خیلی ها براشون سوال شده بود که چرا الهام حمیدی نقش همسر پیامبران، شهدا و... نقش های این چنینی رو بر عهده داره و بازی میکنه و انگار که هیچ بازیگر دیگه ای نیست که جای خانوم بازی کنه ولی خب ایشون در حال حاضر دیگه بازی نمیکنه و یه جورایی پیش تر از موعد بازنشسته شده انگار و کشیده کنار و از طرفی هم نمیشه گفت که این روزا خانوم بیکاره بیکار چون بالاخره یه سری کارها میکنه.

الهام حمیدی بالاخره بازیگره و معروفیه و با وجود بازی نکردن بالاخره باید یه جورایی نون شهرتش رو بخوره که خانوم در همین راستا کارهای تبلیغاتی انجام میده و توی پیجش و با وجود این که دوبار مادر شده اندامش بهم نریخته و مدلینگ هم حتی انجام میده که این خودش نشون میده که خانوم بی نهایت روی اینجور چیزها حساسه و البته که خودش هم قبلا تو یه مصاحبه گفته بود که به زیبایی چهره اش و رسیدن به خودش اهمیت میده چون به نظرش چهره و زیباییش سرمایه اش هست که داره که خب بیراه هم نگفته زیبایی یکی از ارکان مهم در بازیگری بشمار میره. حالا در ادامه بریم یه سری به این روزای الهام حمیدی بزنیم.

الهام حمیدی

همه میگفتن الهام حمیدی طلاق گرفته ولی خانوم درگیر خیاطی بوده!

ازدواج و طلاق بین افراد مشهور از موضوعات جالب و مورد توجه برای مردم و مخاطب های اون هاست چون بالاخره برای خیلی ها جالبه که بدون فلان بازیگر با چه کسی ازدواج کرد و یا چرا طلاق گرفت که خب شاید این موضوعات خصوصی باشه و اصلا مشخص نشه ولی خب برای مردم جالبه که البته اون فرد میتونه مخفی نگهش داره مثلا راجبه ازدواج و طلاق نه ولی ساعد سهیلی حتی به دنیا اومدن بچش رو هم از همه مخفی کرده بود و رو نمیکرد که پدر شده و همسرش هم اصلا این موضوع رو نشون نداد تا این که خیلی یهویی ایشون تصمیم به فاش کردن این موضوع گرفت.

یا خیلی دور نریم محمدرضا گلزار همین امسال بود که میخواست برای نپریدن مخاطب ها و طرفداراش ازدواجش رو مخفی نگه داره ولی خب علنی شد این موضوع و حتی خیلی ها برای عکس انداختن و امضا گرفتن از بازیگرای معروفی که توی عروسیه آقای بازیگر بودن رفتن جلوی تالار عروسیش تجمع کردن!

الهام حمیدی

حالا در این بین هم یه موضوعی که وجود داره این هست که یه عده ای در این بین هم دچار شایعات میشن مثلا گفته میشه فلان بازیگر ازدواج کرده و یا فلانی طلاق گرفته مثلا این روزا گفته میشه که یکتا ناصر و منوچهر هادی جدا شدن در حالی که مشخص نیست که این موضوع شایعه هست یا واقعیته! حالا در رابطه با الهام حمیدی هم این شایعات وجود داشت چون ایشون خیلی وقت بود که با همسرش در جایی ظاهر نشده بود و به همین علت برای خیلی ها سوال شده بود که همسر ایشون کجاست و نکنه خانوم بازیگر طلاق گرفته!

که خب حالا ایشون با همسرش تو یه کنسرت حاضر شده و با این کار همه ی شایعات رو خط زده و جالبه که زن و شوهر باهم ست هم زدن یعنی موقعی که مردم راجبه طلاق اون ها حرف میزدن این زوج توی خیاطی برای گرفتن اندازه بودن! البته که لباس های این دوستان میتونه اورجینال هم باشه و از برند دیور ولی خب یه عده باز هم خوششون نیومده و گفتنن که لباس هاشون خزه!

الهام حمیدی

با این تیپ الهام حمیدی تا بقالی هم نمیشه رفت اون وقت خانوم رفته خارج!

در این سال های اخیر خیلی از بازیگرامون رو دیدیم که در جشنواره های خارجی شرکت میکنن و یه جورایی داره فرهنگ سینماییمون بیشتر از قبل اشاعه پیدا میکنه و دیده میشه ولی موضوعی که وجود داره این هست که خوب میشه اگر از طریق این بازیگرا فرهنگمون در پوشش هم دیده بشه مثلا خیلی از این دوستان میتونن لباس های محلی در این مراسم ها بپوشن که خب مدرنتیه شدن و یه جورایی ترکیبی از مدرنتیه و کلاسیک رو به نمایش بذارن ولی خب این دوستان در بیشتر اوقات به دنبال لباس هایی هستن که بین مجلسی بودن و نبودن موندن!

مثلا توی جشنواره ی کن خب خیلی از بازیگرا لباس هاشون یه حالت مجلسی داره و خب خانوم های ما هم با توجه به قانون کشورمون میرن سراغ لباس های مجلسی که بلکه شبیه بازیگران دیگر کشورها بشن در حالی که این دوستان میتونن ایده بدن برای لباسشون و یه مقدار خلاقانه تر عمل کنن نه این که هر چی دم دستشون اومد رو بپوشن مثلا به تازگی الهام حمید در یه جشنواره در تونس به علت بازی در سریال "یوسف پیامبر" جایزه دریافت کرده که با دیدن کلیپ زیر میتونید تیپ ایشون رو ببینید که چقدر پیش پا افتاده و ساده هست و انگار خانوم اصلا راجبه تیپش فکر نکرده در حالی که میتونست از لباس های زیبایی که اون ها رو تبلیغ میکرد بپوشه بلکه زیباتر دیده بشه مثل کت و شلوار آبی که براتون گذاشتیم.

الهام حمیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی ارسالی در

    گربه چکمه پوش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی