|

بیوگرافی و دو زندگی زناشویی الهام حمیدی / تو دهه نود عروسی گرفت مثل دهه هشتادیا

الهام حمیدی بازیگر مشهور ایرانیست که این روزها در سن 47 ساگی به سر میبره و تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران هستند که کارشون رو از تلویزیون شروع کرده اند و زحمت خیلی بیشتری به نسبت سینمایی ها برای به شهرت رسیدن کشیده اند. چرا که شما وقتی در سینما ایفای نقش دارید با سرعتی تمام بولد و مشهور خواهید شد در حالی که تو تلویزیون خاک خوری داره و بازیگر باید خیلی شانس داشته باشه که بتونه با اولین بازیگری که داشته خیلی سریع شناخته شده و پر طرفدار بشه. مثلا الهام حمیدی در این عرصه فعالیت و تلاش فراوونی داشته تا به این اسم و رسم حال حاضرش رسیده. وی که یک بانوی دهه پنجاهی محسوب میشه این روزها در سن میانسالی به سن میبره اما همچنان بشاش و بشاش تر از دیروز لایف استایلی جذاب داره. الهام حمیدی اولین بار با سریال "یوسف پیامبر" بود که بولد شد در حالی که پیش از این کار هم سابقه بازیگری داشته و از سال 1382 فعالیت خود را در بازیگری با سریال "مسافری از هند" آغاز کرد. و این دقیقا میشه همون خاک خوریه که بهش اشاره شد.

الهام حمیدی

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی این بازیگر پرطرفدار و مشهور که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و همه جوره کاراکتری رو نقش آفرینی کرده، این روزها 47 سال سن دارد. البته که الهام حمیدی از دست چهره های محسوب میشه که اغلب در نقش های مثبت دیده شده و کمتر کاراکتری در بُعد منفی داشته است. 

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در تاریخ 8 آذر 1356 در تهران به دنیا آمد و در خانواده ای هنری بزرگ شد. الهام حمیدی در رشته حسابداری و در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن تحصیل کرد و لیسانس گرفت. جالبه که بدونید اسم اصلی الهام بانو "نوشین" هستش و مادری خانه دار دارد همراه با پدری که کارمند بود اما در جوانی اش به بازیگری در تئاتر نیز می پرداخته و از طرفی عموی پدرش نیز گوینده رادیو بوده است. الهام حمیدی در یک خانواده پنج نفره بزرگ شده و دو برادر کوچکتر از خودش دارد.

الهام حمیدی

علاقه الهام حمیدی به نقش طنز

الهام حمیدی شیفته بازی در نقش طنز می باشد و او به آراستگی و مراقبت از خود در زندگی‌ بسیار به شدت اهمیت میدهد. وی طراحی لباس می کند و از استایل های بسیار عجیب استقبال دارد. البته که شیک بودن لباس براش اهمیت داره نه گرون بودنش. الهام حمیدی به گفته خود مخالف عمل های زیبایی است اما خب به گفته بسیاری از کاربران، شگرد های جوان سازی و تغییرات بسیاری در چهره اش زده. این بازیگر ایرانی با علی دایی و همسرش نیز ارتباط دارد.

الهام حمیدی

ازدواج الهام حمیدی و تجربه دو زندگی زناشویی

الهام حمیدی این بانوی بازیگر کشورمان اولین بار زمانی که تنها 20 سال سن داشت یعنی سال 1346 ازدواج کرد. اون زمان الهام حمیدی هنوز بازیگر نشده بود معروف هم نبود، اما خب زندگی او چندان موندگار نشد و چیزی نگذشت که به طلاق منجر شد.

جالبه که بدونید الهام حمیدی بیست سالی مجرد موند تا اینکه دوباره در نهایت سال 1397 برای بار دوم ازدواج کرد. او که در 13 بهمن ماه این سال برای بار دوم عروس شد، حالا از زندگی که داره راضی هستش و با همسرش اقای علیرضا صادقی صاحب دو فرزند نیز می باشند.

الهام حمیدی

از کودکی تا بازیگری الهام حمیدی

استعداد چیزیه که از کودکی فرد رو به سمت خودش میکشونه. الهام حمیدی تنها 7 سال سن داشت که در سال 1363 با تئاتر اولین تجربه بازیگری خود را آغاز کرد و موفق شد جایزه اول منطقه رو هم دریافت کنه. خانم بازیگر یک ترم به کلاس های بازیگری رفت و از اول دبستان چندین کلاس بازیگری رو پشت سر گذاشت. الهام بانو تو همون کلاس ها بود که برای بازی در آوایی در گلستان کاری از رامین لباسچی انتخاب شد. الهام حمیدی بعد از یک دوره وقفه در کار بازیگری دوباره در سال 1379 بود که 23 ساله شده بود از همون کلاس های بازیگری به سریال طنز "معجزه ازدواج" به کارگردانی علیرضا خمسه معرفی شد و برای اولین بار جلوی دوربین رفت.

الهام حمیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • لال ارسالی در

    بازیگر دوست داشتنی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها