|

قیمت بهترین فریزر های بازار / محصولاتی فوق العاده با هر بودجه‌ای که در جیب دارید

فریزر ها انواع بسیار مختلفی دارند که خب در این مطلب قراره با بهترین اونها آشنا بشیم تا بتونیم مناسب ترین انتخاب رو با بودجه خود داشته باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیاین از اول صحبت کنیم. اینکه آشپزخونه قلب هر خونه محسوب میشه و تو هر آشپزخونه هم یکسری وسایل ضروری و نیمه ضروری و غیر ضروری وجود داره که خب یخچال فریزر و گاز و سینک از آیتم های اصلی یعنی مثلث کار در این فضا به حساب میاد. سینک و گاز که رو هر خونه ای به شکل دیفالت هست، اما یخچال فریزر چیزیه که هر خانواده باید با خودش داشته باشه و هر خونه ای که میره ببره. یخچال فریزر ها انواع بسیار مختلفی دارند در برند های متنوع و البته قیمت های جورواجور که خب خانواده ها بسته به بودجه ای که دارند و سلیقه و فضاشون، انتخاب و خریداری می کنند.

اما یه موقع می بینی تو یه خونه ای ساید بای ساید نیست و یخچال دوقلو هست، یا فریزرش میسوزه و نیازه تا یه فریزر دیگه بخریم. و یا شاید هم یخچال فریزر خودمون رو داریم و بنا به هر دلیل نیاز پیدا می کنیم تا یه فریزر دیگه هم تهیه کنیم، اینجاست که باید بریم سراغ فریزر های تک بازار. فریزر ها نیز درست به مانند یخچال های ساید و دوقلو و کوچیک، انواع مختلفی در برند دارند که متناسب با میزان هزینه مورد نظر شما میتونن انتخاب بشن. البته که همیشه حواستون به خدماتی که اون برند برای محصول مورد نظر شما ارائه میده باشه.

در نظر داشتن کیفیت  مرغوبیت جنس بدنه و تعداد قفسه ها و دیگر آیتم هایی که داخل فریزر هست نشون میده اون برند تا به چه اندازه در قیمت منصف بوده و ارزش خرید داره یا خیر. در این مطلب ما اومدیم و برند و مدل هایی از فریزر رو پیشنهاد دادیم. محصولاتی که خدمات خوبی دارند و میتونن عمری برای شما موندگاری داشته باشند. پس اگر شما هم قصد خرید دارید، با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با این محصولات آشنا بشیم.

بهترین فریزر بازار

فریزر امرسان مدل F1060T/M با قیمت ۱۱٫۱۹۹٫۰۰۰ تومان

بهترین فریزر بازار

فریزر پارس مدل FRZNF170 با قیمت ۱۵٫۹۸۰٫۰۰۰ تومان

بهترین فریزر بازار

فریزر تک دیپوینت D5i با قیمت ۲۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

بهترین فریزر بازار

فریزر تک پارس مدل بوران _PFN16634EW با قیمت ۱۷٫۱۵۰٫۰۰۰ تومان

بهترین فریزر بازار

فریزر ایستکول 4 کشو (6 فوت) با قیمت ۸٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان

بهترین فریزر بازار1

فریزر تک درب دوو مدل SFi-20MW با قیمت ۳۶٫۷۰۰٫۰۰۰ تومان

بهترین فریزر بازار 2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها