|

فیگور بازیگران زن لب دریا خارج از مرز های ایران / از متین ستوده تا نرگس محمدی یا همون ستایش

خانوم های بازیگر اغلب در ژست گفتن و انتشار تصویر جذاب تر هستند که خب اینبار رفتیم سراغ اون دست از فیگور های لب دریایی چهره ها که جالب بودند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای بازیگران دنیای عجیبی هستش که خب یک روز بر اوج تب و تاب ها سیر می کنند و شهرت رو با طعم پر طرفداری می چشند، روزی دیگر بر فرش شهرت افتاده و چندان دیگر تحویل گرفته نمی شوند. همه اینها به میزان بازیگری که در تلویزیون و سینما دارند، سریال های شبکه خانگی که بازی می کنند و البته چهره و میزان حاشیه سازی و فعالیتشون در اینستاگرام داره که خب همین موارد باعث تفاوت بین اونها میشه. البته که استعداد هم جایگاه خودش رو داره، اما نمیشه گفت در صدر جدول نشسته! چرا که گذشت اون دوران که توانایی حرف اول رو میزد و حالا بیشتر اینکه چه تعداد فالوور داشته باشی و چهره ات بیننده جذب کن باشه یا خیر، جوابگو شده. بازیگران خانم همیشه و در هر کجا چه ایران و چه هالیوود، از آقایان بیشتر جلب توجه داشته و دارند. ژست هاشون و سبک استایل و جاهایی که میرن و مدل لایف استایلشون، همه و همه مورد توجه بیشتری قرار میگیره. مثلا کسی خیلی به این مسئله که فلان بازیگر آقا بغل دریا ایستاده و چه ژستی گرفته اهمیت نمیده، اما خیلی ها براشون جالبه که خانوم بازیگر ایکس یا ایگرگ کنار ساحل چه فیگوری اومده و چجوری لباس پوشیده. همین شد که اومدیم و تعدادی از بازیگرانمون رو گلچین کرده و تصاویر کنار دریایی شون رو مورد توجه قرار دایدم. در ادامه با ما همراه باشید.

Untitled-28

مریم مومن

این بازیگر دهه هفتادی که این روزها 26 سال سن دارد، در واقع با ایفای نقش در سریال "بانوی عمارت" بود که دیده شد و شهرت یافت. خانوم بازیگر بیشتر از اینکه در راستای بازیگری فعایلت داشته باشند، در واقع با مسابقه مافیا بود که مشهور شدند. وی در اینستاگرام نز فعالیت بسیار فراوونی داره که خب دیگه همین بس که چهره ای بتونه خودش رو بالا بکشه و معروف بشه.

52757

فریبا نادری

اما فریبا نادری از دست هنرمندان دهه شصت است که تا به حال دو ازدواج داشته اما بدون طلاق! چرا که همسر اول این خانوم بازیگر، آقای کارگردان یعنی مسعود رسام بودند که بر اثر ابتلا به سرطان فوت شدند و سالها بعد فریبا نادری با فردی دیگر مزدوج شد. فریبا خانوم هم از دست شیفتگان فعالیت های اینستاگرامی می باشد که تصاویر بسیاری از خود به اشتراک میگذارد و سفر های خارجی بسیاری دارد.

فریبا+نادری

نرگس محمدی

سریال ستایش بی شک یکی از بهترین و پرطرفدارترین سریال های تلویزیون می باشد که چند باری هم از فصل اول تا آخر از آی فیلم بازپخش داشته، بس که قشنگ بوده. درسته که فیلمنامه این کار قوی بود و خونوادگی، اما اونچه که از اهمیت زیادی هم برخورداره اینه که بازیگری همچون نرگس محمدی کاراکتر ستایش رو چقدر خوب بازی کرد و مورد توجه قرار گرفت. نرگس محمدی با علی اوجی ازدواج کرد و پس از زوج شدنشون سفرهای فراوونی به خارج از کشور داشتند که خب در اینجا یکی از ساحلی های اونها رو می بینیم.

5257

متین ستوده

متین ستوده هنرمندی بسیار محبوب است چرا که راستایی بی حاشیه رو پیش رفت البته همراه با تغییراتی بسیار جذاب در ظاهرش. خیل ها بعد از دیدین متین ستوده در مسابقه جوکر بر این نظر بودند که خانوم خانوما تا به چه اندازه تغییرات مثبت داشت! این چهره بسیار اهل استایل کردن است و در مراسمات سینمایی همیشه یکی از بولد ترین هاست. متین ستوده رو مشاهده می کنید لب دریا با ژستی که بازیگریه! یعنی هم ژست داره و هم نداره، چرا که بازیگره و محدود.

متین+ستوده

نفیسه روشن

نفیسه روشن رو چند سالی میشه که دیگه خیلی میون بازیگران نمی بینیم و در واقع به دور از هر چیزی که به بازیگری ربط داشته باشه می بینیم. وی حواشی خاص خود را دارد که درست بعد از کمرنگ شدنش در سینما و تلویزیون شروع شد. نفیسه شرون نیز به شدت اهل سفر های مختلف هستش که تصاویر متنوعی هم از خود به اشتراک میگذارد.

نفیسه+روشن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها