|

کبوتر مسابقه ای نادین با قیمت 120000000000 تومان / خروس جنگیا رو بذار کنار اینو دریاب

یکسری از نژاد کبوتر ها هستند که برای مسابقات تربیت میشن و پرواز می کنند که خب در این مطلب میخوایم با گرون ترین اونها آشنا شویم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا برای شما هم سوال هستش که چجوری حیوانات رو برای مسابقات پرورش میدن. حیوانات غول پیکری که چهار پا هستن و بر روی زمین راه می روند خب تا حدودی قابل کنترل هستند، اما پرنده ای که بال میزند و از دسترس انسان خارج می شود چطور اهلی و مسابقه ای می شود؟ اما اینبار رسیدیم به سراغ کبوتری که تازه ایرانی ها کفتر صدایش می زنند. مثلا یکی از اونها کبوتر بوداپست هستش که خب باهاش آشنا شدیم. اما یکی دیگر از نژاد کبوتر های اهل مسابقه "نادین" ها هستند که باز برای ما کفتر به حساب میان! در حالی که نادین یه کبوتر مسابقه ای بلژیکی هستش که در سال 2012 توسط یک مربی به نام ویلی دانیلز خریداری میشه و از همون موقع تا به حال در اروپا و ایالات متحده به عنوان کبوتر مسابقه ای، مسابقه داده!

545

نادین جزو یک درصد کبوتر برتر جهان

جالبه که بدونید نادین های ماده تا به حال چندین قهرمانی من جمله قهرمانی در سال 2015 رو به دست آورده اند و به عنوان بهترین کبوتر مسابقه ای در مسافت های میانی انتخاب شده اند و در سال 2017 این عنوان رو کسب کرده اند. کبوتر نادین همچنین به عنوان یکی از یک درصد پرنده های برتر جهان شناخته شده که تا به حال افتخارن بسیاری هم کسب کرده است. 

367454

استعداد درونی و عجیب نادین

ویلی دانیلز وقتی پرنده به فروش رفت گفت استعداد طبیعی که نادین داره برای برنده شدن، از وقتی شروع شد که او تنها چند ماه داشت. این فرد ادعا دارد که قبلتر حتی پیش از اینکه این کبوتر رو داشته باشه، تونسته بود او را در مسابقات شکست دهد.

565456

کبوتر 25 میلیون تومانی

اما یک کبوتر بلژیکی دیگر به نام بولت نیز وجود دارد که او نیز مسابقه ای است و در سال 2013 برای حراج تو بلژیک به نمایش گذاشته شد بود. این کبوتر با قیمتی بالای 400 هزار دار یعنی معادل 25 میلیارد تومان فروخته شد. شاید متعجب بشید که خب چرا این کبوتر تا به این اندازه گرونه، که خب باید در پاسخ بگیم چون به شدت تنده و میشه گفت سریع ترین پرنده در سراسر جهان شناخته شده که خب به همین دلیل هم به لقب بولت شناخته شده است. در واقع این نام از اسطوره دوومیدانی یعنی "بوسین بولت" گرفته شده است.

863748

کبوتری با قیمتی گزاف، 120 میلیارد تومان 

از طرفی هم ارزش تخمینی که برای کبوتر مسابقه ای بلژیکی تو بازار گذاشته شده 90900 دلار می باشد که رقمی معادل 6 میلیارد تومان است که خب این رقم هم برای یک کبوتر واقعا عجیب غریب است. 

و اما برسیم به گرون ترین کبوتر جهان که "نیو کیم" نام دارد او نیز از نوع مسابقه ای بلژیکی است. این کبوتر با قیمت 1.9 میلیون دلار، به تومان ما می شود 120 میلیارد تومان که فروخته شده است. باورتون میشه؟ گاستون فردی بود که کبوتر نیو کیم رو پرورش داد و حالا معروفترین پرورش دهنده کبوتر در جهان می باشد. 

574254

با توجه به اینکه گاستون دیگر بازنشسته شده است، قصد داشت تا همه کبوتر های خود را به فروش برساند، نیو کیم از آخرین کبوترهای او محسوب می شد و به همین دلیل هم با قیمتی بسیار گزاف فروخته شد.

687654

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها