|

خانه 190 متری مملوء از آرامش و نور / پرتی هاش جوری گرفته شده که مات جذابیتش میشی

اگر شما هم برای منزل خود بازسازی هایی در نظر دارید اما نمیدونید چطور یمشه دیزاینش کرد، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خونه نقطه امن زندگی ماست. همه ما وقتی خسته از کل زندگی و کار و مشکلات و مشغله و حتی شادی ها هستیم، وقتی برمیگردیم به خونمون حالمون خوب میشه. خونه هر کجا که باشه با هر اسباب کشی، بعد از مدتی افرادی که درش زندگی می کنند رو در آغوش میگیره و اون افراد به اون خونه عادت می کنند. مثلا در این بخش از تور خونه گردی زوجی رو داریم که به یه خونه جدید رفتن و از همون بدو ورود شیفته خونه جدیدشون شدن. اینکه شما از فضای خونه، جای جایش چه حس و انرژی ای دریافت می کنید اهمیت داره. هانیه و احد زمانی این خونه رو انتخاب می کنن که حیاط خونه واسشون دلبری می کنه. حیاطی که میتونست ایده آل ترین انتخاب برای بازی بچها و دورهمی های دوستانشون باشه با ظاهری چشمگیر و زیبا. از طرفی هم سقف بلند و نور گیر بودنش، پنجره های قدیمی و دنج بودن فضا حس و مود بسیار عجیب و دل انگیزی به زوج مورد نظر ما منتقل کرده.

hanieh_karimi_27-683x1024

انتخاب خونه باید بر اساس چی باشه؟

هر فرد و خونواده ای ملاک هایی برای انتخاب منزل خود دارند که خب به نظر هانیه و احمد خونه ای میتونه جذاب باشه که پنجره هاش به روی حیاط و درخت و باغچه باز بشن. از طرفی هم فضای کافی ای برای بازی بچها وجود داشته باشه که خب همه این موضوعات برمیگرده به سن افراد و تعداد فرزندان و نظراتی که در رابطه با سبک زندگی دارند. هانیه یه زن هنرمنده و دیزاین خونش رو هم با عشق و هنر دستش دکوراسیون کرده. او در زمینه سرامیک کاری فعالیت داره و زمان رو با این متریال میسازه. پس او با توجه به شرایط زندگی اش یه طبقه رو هم برای اتاق نقاشی و سرامیک کاری های دست ساز خودش در نظر گرفته. 

hanieh_karimi_13-1024x683

hanieh_karimi_33-1024x683

انتخاب سبک دکوراسیون

چیدمان و سبک دکوراسیون ها انواع مختلفی دارند که خب خیلی وقت ها افراد از روی سبک خاصی پیش نمیرن اما وقتی سلیقشون رو میریزن رو داریه، سبکی که در دل و ذهن داشتن نمایان میشه. مثلا خانوم این خونه قشنگ میشه سالها قلب مجله منزل براش هیجان انگیز بوده و همیشه هر ماه میخریده و با ذوق و شوق میخوندتش. تو چند سال اخیر هم پینترست گردی زیاد داشته و اونچه که بیشتر از همه به دنبالش بوده سادگی و آرامش بود. در واقع طراحی مینیمال همراه با کاربردی بودن مد نظرشون بوده که همون رو هم اجرا کرده اند. البته که قرار نیست چون دنیای امروزه مدرن هستش اگر به نوستالژی ها علاقه دارید ازشون استفاده نکنید، بلکه میتونید درست مثل هانیه و احمد از لوازم قدیمی تون هم به عنوان خاطرات دل انگیز بهره ببرید و گوشه ای دنج بسازید.

hanieh_karimi_11-1024x683

استفاده از فضای زیر پله به بهترین نحو

این منزل سازه ای جدید نیست و در واقع بازسازی شده بوده چرا که در سال 1368 ساخته شده بود. به همین دلیل یکسری از آیتم های مورد نظر هانیه و احمد رو نداشت. مثلا یکی از اونها کمد دیواری بود که خانوم خونه میگه خونه ما اصلا کمد نداشت اما تو پروسه بازسازی ما از فضای زیر پله استفاده کردیم و از داخلش کمد و کشو درآوردیم هم برای مهمان و هم برای خودمون.

hanieh_karimi_3-683x1024

فضای زیر پله در واقع محیطی بسیار مناسب برای ایجاد کاربری های مختلف هستش که باعث میشه تا نیز افراد رو به خوبی حل کنه. 

hanieh_karimi_8-1024x683

خوبی و بدی های خونه رو اینجوری جذاب کن

از طرفی جدا از انتخاب مناسب و درست وسایل مورد نیاز در هر خانه، انتخاب ایده آل رنگ نیز اهمیت فراوونی داره. اینکه شما چجور سلیقه و درونیتی داشته باشید میتونه تاثیر مستقیمی بر روی این مسئله داشته باشه. مثلا یکی رنگی پسنده و دیگر خنثی پسند. افراید به مانند خانم باری افشاری بازیگر هم هستن که تیره دوست می باشند و خانه شان رو هم به همین سبک رنگ آمیزی می کنند.

هانیه و احمد رنگ های خنثی همراه با رنگ های جون دار و شارپ رو انتخاب و استفاده کردن که زیبایی بسیار دلنشینی به فضا داد. این منزل گرچه که نیاز به بازسازی زیادی داشت، اما خوش بازسازی بود و به زیباترین شکل ممکن در اومد. این منزل دارای شیروانی نیز هستش که بهره وری بسیار جذابی ازش شده. از طرفی هم با توجه به اینکه بخش راه پله وسط خونه قرار گرفته از فضاهای پرتی به خوبی استفاده شده و خون مملو از آرامش و صفاست.

hanieh_karimi_25-1024x588

hanieh_karimi_30-683x1024

hanieh_karimi_15-1024x683

hanieh_karimi_14-1024x683

hanieh_karimi_6-1024x683

hanieh_karimi_5-683x1024

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها