|

جدیدترین مدل مبلمان مدرن در سال 1403 / مدلایی که تو نمایشگاه های مبل بالا شهر میبینی

در این مقاله چندتا از جدیدترین مدل های مبلمان مدرن در سال 1403 رو بهتون نشون دادیم تا با دیدن نمونه های بازار خرید راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- افراد همواره به دنبال این هستن که بهترین ها رو نصیب خودشون کنن و خب برای این موضوع تا تلاش نکنید چیزی عایدتون نخواهد شد به همین دلیل این موضوع فقط با آرزو داشتن تبدیل به واقعیت نمیشه مثلا شما برای داشتن یه دکوراسیون زیبا نمیتونید با توهم این که دکورتون زیبا هست زندگی کنید و سر خودتون رو شیره بمالید باید برای این منظور در خصوص اصول و قواعد دکوراسیون اطلاعات خودتون رو بالا ببرید در مواقع لزوم دکوراسیون خودتون رو تغییر بدید و حتی آیتم های جدید برای منزلتون خریداری کنید البته که این آیتم ها باید کاربردی باشن و به دردبخور یعنی اینطوری نباشه که یهو یه وسیله ای رو توی خونه ی فامیلتون ببینید و بگید اوکی پس من هم برم سراغ خرید اون در حالی که باید اون وسیله با چیدمان خونه ی شما مچ باشه.

مثلا در صورتی که دکوارسیون خونه ی شما سبک کلاسیک داره مسلما خریدن یه تابلوی نقاشی مدرن برای اون بسیار بی معنی خواهد بود چون نه تنها زیبایی به فضا اضافه نمیکنه بلکه تضادی که در فضا به وجود میاره خیلی هم نازیبا و روی مخ خواهد بود پس حواس خودتون رو جمع کنید که در انتخاب هاتون برای خرید وسایل تازه موارد مختلف رو مورد بررسی قرار بدید و صد البته که در این بین نمونه های مختلف رو در بازار از نظر بگذرونید تا اون آیتمی که صد درصد مناسب شماست رو تهیه کنید چرا که بالاخره میخواهید برای اون وسیله پول پرداخت کنید و خب در صورتی که انتخابتون اشتباه باشه پولتون رو دو دستی ریختید دور به همین دلیل در این مقاله میخواهیم در خصوص جدیدترین مدل های مبلمان مدرن در سال 1403 صحبت کنیم و ضمن این که انواع اون ها رو بهتون نشون میدیم یه سری اطلاعات هم در خصوصشون بهتون بدیم تا ببینید که با توجه به ویژگی هاشون مناسب دکور شما هستن یا نه، پس در ادامه با ما همراه باشید.

جدیدترین مدل های مبلمان

مبلمان موگه

مبل موگه از طراحی مینیمال و مدرتی برخوردار هست به همین دلیل این مدل از مبل میتونه برای مدت های طولانی ترند و روی مد باشه و به این زودی ها از مد نیفته. این مبلمان از چوب روسی تولید میشن که به همین دلیل از مقاومت و دوام بالایی هم برخوردار هستن پس در صورت انتخابشون برای خونتون در صورت استفاده برای سالیان زیاد هم دفرمه نشده و از ریخت و قیافه نمیفتن. سادگی و اسپرت بودن مبل موگه سبب شده که این مدل با سبک های مختلف دکوراسیون هماهنگی داشته باشه خصوصا رنگ سفید اون میتونه برای هر دکوری یه زیبایی بینظیر بشمار بیاد.

کاناپه ی موگه از تنوع زیادی در طراحی برخورداره و ساختار اون باعث میشه که فضای خونه ی شما بزرگتر از چیزی  که هست به نظر بیاد از این رو در صورتی که میخواهید با خطای دید محیط رو بزرگتر نشون بدید این مدل میتونه یه انتخاب هوشمندانه باشه.

جدیدترین مدل های مبلمان

جدیدترین مدل های مبلمان

مبلمان هیما

یکی از محبوب ترین مدل های مبلمان در سال 1403 مبل مدل هیما هست که میشه از ویژگی های اصلی اون به کاربردی بودنش اشاره کرد تا جایی که میتونه قابلیت یه مبل مدرن، راحتی و حتی تختخواب شو رو داشته باشه که خب این واقعا فوق العاده هست. در صورت باز شدن دسته های این مبل اندازه ی اون در حد نشستن یه نفر بزرگتر خواهد خواهد شد. دسته های متکایی کاناپه هم در زمان استراحت راحتی اون رو چندین برابر میکنن.

همچنین طراحی پازلی این مبلمان موجب شده که جابجایی اون راحت باشه چرا که دارای قطعات جداگونه همراه با وزن سبک هست. در مبل های تک نفره ی هیما به میزان کافی از چوب استفاده شده که این موضوع باعث میشه که گرما و آرامش دکوراسیون افزایش پیدا کنه.

جدیدترین مدل های مبلمان

جدیدترین مدل های مبلمان

مبل دلوین

برسیم به یه مدل دیگه که کمترین فضا رو در نشیمن اشغال میکنه و باعث میشه که خونه ی شما بزرگتر از اون چیزی که هست به نظر بیاد یعنی مبلمان مدل دلوین که به دلیل طراحی ال مانندش میتونه فضا رو جادار تر به نظر بیاره و همچنین از اون جایی که میتونید اون رو به تختخواب هم تبدیل کنید میتونه در صورت نبود اتاق برای مهمون مناسب باشه. همچنین این مبلمان به دلیل استفاده از چوب راش و روس در تولیدش از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار هست و از این رو خیالتون از بابت این که برای سال های طولانی براتون کار کنه راحت خواهد بود.

جدیدترین مدل های مبلمان

جدیدترین مدل های مبلمان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها