|

کلوزت روم سفید و مدرن / ایده های طراحی شیک برای انواع متراژ اتاق خواب

کلوزت روم یکی از سبک نظم دهی های لباس ها و لوازم است که بیشتر برای بانوان استفاده می شود و در اینجا با انواع اونها شنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا میون بلاگرا می بینیم اتاق لباس هایی رو که اغلب هم پشت سرشون قرار میدن تا هم نمایی زیبا در ویدیو و تصاویر منتشر شدشون باشه و هم اینکه آیتم های مختلفی که برای استایل زدن دارند رو جمع آوری کرده و یه کلاس گذاشتن ریزی هم داشته باشند. البته که بلاگر ها همیشه هم منفی نیستند و گاهی آموزش های مثبتی دارند که یکیش میشه همین ساخت کلوزت در اتاق خواب جهت نظم دهی به وسایل و کیف و کفش و لباس ها. کلوز روم به فضایی گفته میشه که هم میتونه درب دار باشه و هم به صورت باز. کلوزت ها ابعاد بسیار مختلفی دارند که بسته به نیاز و سلیقه شما انتخاب میشن. اصلا هم گمان نکنید که حتما باید اتاق خواب بسیار بزرگ و متراژ بالایی داشته باشید تا بتونید کلوزت بزنید، بلکه میشه به راحتی و در ابعاد کوچیکتر هم این کار رو انجام داد اما خب در طول و عرضی کمتر. در این مطلب ما میخواین با مدل های کلوزت سفید آشنا بشیم. پس اگر نیاز به ایده دارید با ادامه مطلب ما حتما همراه باشید. 

64684864

کلوزت ها به چه درد میخورن؟

کلوزت های سفید رنگ یکی از جذاب ترین و شیک ترین ترند های دکوراسیون داخلی در میون دختران و زنان ایرانی هستند که طرفداران بسیاری دارند. در وقع این فضاها طراحی های مینیمالیستی دارند و چیتان پیتان شده نیستند و اون لباس و وسایل هستند که بهشون رنگ و رخ می بخشند. کلوزت جای مناسبی جهت نگهداری لباس ها، کیف ها، کفش ها و اکسسوری ها می باشد. دنیای مد و فشن هر روزه در حال تغییر و تحولات خاص خودشه که خب در این بی داشتن یک کلوزت روم شیک میتونه به معنای دستیابی به نظمی تازه باشه و لایف استایلی شیک تر. این کلوزت ه نه فقط به عنوان نگهدارنده لوازم هستند، بلکه میتونن یک فضای خصوصی برای تمرکز فرد واسه استایل کردن و انتخاب های ظاهر باشند. 

684368

کلوزت فضایی شیک و مدرن 

دختران و زنان ایرانی با سلیقه‌ های متنوع و یونیک، به دنبال فضایی هستند بتونن داخلش لباس های خود را با خیالی راحت و آرامش نگهداری کنند و دسترسی بهشون براشون آسون باشه. تو نین فضایی شما میتونید بدون ذره ای نگرانی واسه کمبود فضا، هر چه که دارید رو بچینید. کفش ها میرن داخل قفسه هی مشخص و کیف ها نیز جای خاص خودشون رو دارند. از طرفی این کلوزت ها با رنگ سفیدشون میتونن بزرگتر هم دیده بشن و حس پاکیزگی و مرتب بودن رو القا کنند.

448 - Copy

استفاده از آینه و نیمکت در کلوزت روم

از سمتی هم کلوزت روم های سفید رنگ و شیک میتونن یه فضای خصوصی و کاملا شخصی برای زنان فراهم سازند تا با آرامش بیشتری به انتخاب و ترکیب لباسشون بپردازند. در این فضاها اغلب آینه های بزرگی نصب میشه و اگر کلوزت روم بزرگ باشه مبلی کوجیک و یا نشیمنگاه نیمکتی نیز گذاشته میشه. آینه ها میتونن این امکان رو به خانوما بدن تا کل استایل خود را دیده و در نهایت هم ظاهر و نتیجه رو بررسی کنند. کلوزت ها با نورپردازی مناسب، فضا رو روشن و دلنشین کرده و هر بخش از لباس و اکسسوری به راحتی و خوبی قابل دید است.

344684

464

نکات مهم در انتخاب کلوزت روم

اما یکی دیگه از موضوعات بسیار مهم و حائز اهمیت در رابطه با کلوزت روم ها جنس و کیفیتی هستش که دارند. این کلوزت ها باید از متریال مقاوم و مناسبی تهیه شوند تا بتونن وزن لباس و لوازم رو به خوبی تحمل کنند. استفاده از چوب های با کیفیت، اتصالاتی محکم و طراحی های مهندسی شده در واقع طول عمر کلوزت ها رو تضمین می کنند. به دلیل استفاده مداوم و زیاد از کلوزت ها و همچنین سهولت در تمیزکاری و نگهداری ازشون هم باید توجه بشه. سطوح سفید خیلی زود کثیف میشن اما خیلی زود هم پاک میشن و با یه دستمال مرطوب به حالت اولشون برمیگردن.

37674

5465

کلوزت روم ها با نمای سفید رنگی که دارند نشانگر سبک زندگی لاکچری و لوکس هستند. از طرفی این فضاها به زنان و دخترا ایرانی این امکان رو میدن تا با برنامه ریزی بهتر و سازماندهی دقیق تر، از زمان و انرژی بهینه تری استفاده کنند. تواین سبک کلوزت ها همه چیز پیدا میشه. شما میتونید در هر کجاش لازم مورد نظر خود را جای داده و با اضافه کردن جزئیاتی مثل پرده های زیبا و فرش های نرم و اکسسوری ها مختلف به دیزاین فضا نیز اهمیت دهید.

9764

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها