|

چیدمان و نظم دهی لوازم آرایشی مثل کره ای ها / اینا یه چی میدونن که اینهمه قشنگ میشه

در این مقاله در خصوص نظم دادن به لوازم آرایشی براتون صحبت کردیم که میتونید با وسایل نام برده شده این کار رو انجام بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه دوست دارن که گوشه به گوشه ی خونه هاشون نظم و ترتیب داشته باشه و هر وسیله ای در جای خودش باشه البته که میگن در این بین یه عده از آدم ها هستن که از بی نظمی خوشون میاد و ازش استقبال میکنن و اصلا در صورتی که همه چی با نظم سره جای خودشون باشه این دسته از افراد احساس بدی بهشون دست خواهد داد که خب درسته این مورد یه مقدار عجیبه ولی خب خیلی از ماها نظم رو دوست داریم مثلا خانوما توی آشپزخونه دوست دارین که نظم دهی یخچال به بهترین شکل ممکن انجام بشه تا هر کسی که در یخچال رو باز میکنه حس کنه که داره از یه فروشگاه دیدن میکنه! 

یا مثلا یه سر بزنیم به اتاق، شما توی اتاق خواب دوست دارید که چیا سره جای خودش باشن مسلما وسیله های داخل کمد دیواری که خب برای این منظور باید طریقه ی چیدمان کمد دیواری رو بلد باشید تا بتونید به بهترین شکل ممکن وسایل رو داخل اون جا بدید و دسته بندی کنید طوری که هر مهمونی اومد جلوش راحت در کمد رو باز کنید نه این که هی استرس این رو داشته باشید که مبادا یهو در کمد رو باز کنید و وسایل بریزن رو سر و کولتون! حالا ما هم در این مقاله در خصوص نظم و چیدمان وسایل در منزل میخواهیم در خصوص نظم دادن به لوازم آرایشی براتون صحبت کنیم که به احتمال زیاد خیلی به درد خانوم ها میخوره چون کافیه که لوزام آرایش شما جای مشخص نداشته باشه تا با هر بار که میخواهید برید به سراغشون یه آشفتگی و بی نظمی حسابی به راه بندازید، پس در ادامه با ما همراه باشید تا راه های چیدمان اون ها رو یاد بگیرید.

نظم دادن به لوازم آرایشی

برای نظم دادن به لوازم آرایشی از باکس های پارچه ای استفاده کنید

این روزا کابردهای متعدد و عالی که باکس های پارچه ای دارن از کسی پوشیده نیست و شما این مدل از باکس ها رو به بهانه ها ی مختلف در گوشه به گوشه ی کشو و کمدتون دارید که در این بین میتونید از سایزهای کوچک اون ها برای مرتب کردن و نظم دهی لوازم آرایشیتون استفاده کنید و لذت ببرید چرا که اون ها جای زیادی رو اشغال نمیکنن و حتی شما میتونید با توجه به رنگ دکوراسیون داخل اتاق رنگ مناسبی رو برای اون ها پیدا کنید که با دکور هماهنگی داره و لوازمی مثل محصولات بهداشتی، عطر و... در اون ها قرار بدید.

نظم دادن به لوازم آرایشی

برای نظم دادن به لوازم آرایشی از جعبه ها و استندهای شفاف استفاده کنید

البته که این مدل از نظم دادن به لوازم آرایشی اونقدرا عجیب و غریب و ناآشنا نیست ولی خب بسیار کاربردیه و شما تا وقتی که از این استندها برای چیدمان لوازم خودتون استفاده نکرده باشید نمیتونید کاربردی بودنشون رو به معنای واقعی کلمه درک کنید پس اگر هنوز اون ها رو روی میزتون ندارید توصیه ی ما به شما این هست که به سراغ تهیه یک الی چند جعبه ی شفاف که دارای ابعاد متناسب با میز و فضای شما هستن برید و انواع لوازم آرایشی مثل سایه، رژ، کرم و... رو در بخش های مختلف اون ها قرار بدید و سعی کنید که بعد از استفاده هم در همون جایی که براشون تعیین کردید قرارشون بدید تا بی نظمی به وجود نیاد. از خوبی های دیگه ای که این مدل از استندها دارن این هست که شما میتونید همه ی لوازمتون رو یه جا ببینید و برای پیدا کردنشون دردسر نکشید.

نظم دادن به لوازم آرایشی

برای نظم دادن به لوازم آرایشی از جعبه های پلاستیکی قاشق و چنگال استفاده کنید

برای این که به کشوی میز آرایشی خودتون نظم ببخشید میتونید از جعبه های پلاستیکی و یا چوبی که مخصوص قاشق و چنگال ها هستن استفاده کنید و اونا رو داخل کشوها قرار بدید و لوازمتون رو با کمکشون نظم دهی کنید. به علاوه با استفاده کردن از جعبه های پلاستیکی کوچک و بزرگ میتونید فضای داخلی کشوها رو به چند بخش تقسیم کنید و اینجوری خیلی راحت به لوازمتون دسترسی پیدا کنید.

نظم دادن به لوازم آرایشی

برای نظم دادن به لوازم آرایشی از قاب های دیواری استفاده کنید

شما با استفاده از این ایده میتونید اتاقتون رو زیباتر کرده و در کنار اون فضای مناسبی رو برای نگهداری از لوازم آرایشی مثل رژ و لاک به وجود بیارید. برای این منظور میتونید از قاب شیک و قدیمی که بلا استفاده هست استفاده کنید و اینطوری حتی برای این منظور هزینه ای هم صرف نمیکنید و بعد برای این که طبقه در این قاب بسازید از ورقه های چوبی داخل اون استفاده کنید و در انتها از دیوار آویزونش کنید.

نظم دادن به لوازم آرایشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی