|

رفع ورم صبحگاهی صورت بعد از خواب / برا تو که وقتی بیدار میشی انگار زنبور نیشت زده

در این مقاله در خصوص رفع ورم صبحگاهی صورت بعد از خواب صحبت کردیم و یه سری روش های کارآمد برای این منظور بهتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم روز به روز که میگذره زیباترین ورژن از خودمون باشیم که خب برای این منظور باید به موارد زیادی توجه کنیم مثلا باید روی استایل خودمون کار کنیم تا با داشتن یه استایل شیک زیباتر از اون چیزی که هستیم به نظر بیاییم که خب برای این منظور باید اطلاعات خودمون رو در خصوص اصول و قواعد مد و فشن بالا ببریم و به عنوان مثال در صورتی که قدمون کوتاه هست بدونیم که چه لباس هایی قدبلند نشونمون میدن تا با رفتن به سراغ پوشیدن اون ها قدمون رو بلندتر از اون چیزی که هست جلوه بدیم طوری که هر کسی با دیدنمون کاملا متوجه تغییرمون بشه.

یا مورد دیگه ای که میتونیم با استفاده از اون برای زیباتر شدنمون قدم برداریم رفتن به سراغ روتین پوستی داشتن هست چرا که میدونید پوست سالم و شفاف داشتن در هر دوره ای از زمان جزء ملاک های زیبایی بشمار میومده و میاد و از این رو باید برای رسیدن به اون نهایت تلاش خودتون رو کنید مثلا برای این منظور میتونید از خواص سفید آب برای پوست بهره بگیرید و با کمک این ماده ی طبیعی پوستتون رو لایه برداری کرده و حتی رنگ اون رو چند درجه روشن تر کنید. حالا در این بین یه سری از عوامل هستن که زیبایی شما رو دستخوش تغییر قرار میدن که خب باید تا جایی که کاری از دستمون برای رفع اون ها برمیاد دریغ نکنیم مثلا یکی از این مسائل ورم صورت هست که اول صبحی میتونه اعصابمون رو خرد کنه و تاثیر منفی هم روی آرایشمون داشته باشه پس برای رفع اون باید اقدام کرد که در این مقاله چندتا روش برای ازبین بردن اون بهتون یاد میدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

ورم صورت1

برای رفع ورم صورت اون رو با آب یخ بشورید

شاید براتون جالب باشه که بدونید با فرو بردن صورتتون تو یه کاسه پر از آب یخ میتونید تنها در چند ثانیه ورم صبحگاهی صورتتون رو از بین برده و اون رو به حالت عادی برگردونید که خب دلیل این موضوع هم اینه که شما با این روش موجب انقباض عروق خونی میشید و در نهایت تورم رو کاهش میدید که خب واقعا فوق العاده و شگفت انگیزه.

در اصل آب یخ توی عروق خونی شما انقباض به وجود میاره و از این طریق جریان خون شما رو بهبود میبخشه و باعث کم شدن پف و التهاب صورت میشه. استفاده از این روش در روزهای گرم تابستون علاوه بر اینکه ورم صورت رو از بین میبره باعث شادابی بیشتر اون و بسته شدن منافذ باز پوست هم میشه.

پس برای این منظور یه کاسه ی بزرگ بردارید و اون رو پر از آب سرد و همچنین چندتا تکه تخ کنید و بعد صورتتون رو به مدت چند ثانیه داخل اون فرو ببرید و با تکرار این کار در هفته برای چند بار ورم صورت خودتون رو به کلی از بین ببرید.

ورم صورت2

برای رفع ورم صورت از ماسک کافئین استفاده کنید

یکی دیگه از راه های موثر و مفید برای از بین بردن ورم صورت شما میتونه استفاده از ماسک کافئین باشه چرا که کافئین موجود توی این ماسک میتونه گردش خون رو تحریک کرده و موجب سفت شدن پوست شما بشه و همچین ظاهر پوستتون رو هم بهبود ببخشه. این ماسک همچنین برای اون دسته از افرادی که زیر چشمشون پف داره هم بسیار مفیده. 

شما میتونید برای تهیه ی ماسک کافئین از ترکیبات طبیعی مثل ماست و قهوه استفاده کنید به این صورت که مخلوط  قهوه آسیب شده رو با ماست روی صورت خودتون قرار بدید و شروع به مالش دادن ترکیب روی پوست کنید و بعد از  گذشت یک ربع اون رو با آب سرد بشورید و برای نتیجه گیری سریع تر چندبار در هفته این کار رو تکرار کنید.

ورم صورت3

نمک رو در رژیم غذایی خودتون کم کنید

در صورتی که برای روز بعد که از خواب بیدا میشید یه قرار مهم دارید توصیه میکنیم که شب از کمترین میزان نمک بهره بگیرید چرا که این موضوع میتونه به میزان بسیار زیادی از ورم کردن صورت شما جلوگیری کنه. در اصل شما نه تنها باید نمک رو در شب قبل کمتر مصرف کنید که باید از مصرف بیش از اندازه ی اون در رژیم غذاییتون پرهیز کنید چرا که مصرف بیش از اندازه از این ماده سبب میشه که مایعات در بدن تجمع پیدا کرده و در نهایت صورتتون متورم تر بشه و در این خصوص احتمالا حتی شنیده باشید که اون دسته از افرادی که بینی شون رو عمل میکنن برای این که باد و ورم صورت و بینیشون بخوابه باید برای  مدتی نمک مصرف نکنن یعنی این ماده در این حد ورم میده.

ورم صورت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها