|

طریقه قدم به قدم زدن رژگونه با توجه به فرم صورت / اینجوری انگار گونه هاتو ژل زدی

در این مقاله در خصوص نحوه ی رژگونه زدن صحبت کردیم تا با توجه به فرم صورتتون این کار رو به درستی هر چه تمام تر انجام بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حال حاضر آدم باید برای زندگی در این دنیا مهارت های مختلفی داشته باشه مثلا برای برقراری ارتباط با آدم ها در محیط های مختلف شما باید مهارت های اجتماعی بالایی داشته باشید که خب در این صورت حتی میتونید آدم ها رو جوری تحت تاثیر قرار بدید که هر کاری که دارید راه بیفته و خب یکی از مواردی که برای این منظور باید انجام بدید زدن استایل خوب و مناسب هست مثلا شما در صورتی که برای مصاحبه ی کاری میرید باید لباس مناسب مصاحبه ی کاری بپوشید و برای این که در کارفرما این ذهنیت رو ایجاد کنید که فردی متعهد به کار هستید و میتونه دراین استا بهتون اعتماد کنه باید از آیتم هایی به رنگ آبی و یا سرمه ای در تیپتون استفاده کنید. 

یا مثلا خیلی از وقت ها هست که خانوم ها میخوان در جمع های دخترانه یکه تاز باشن و زیباترین خانوم جمع خودشون باشن که خب برای این منظور میتونن به سراغ یه میکاپ خوب برن که صد البته برای اون، هم لوازم آرایشی با کیفیت لازمه و هم مهارت مثلا در صورتی که شما صورت پر جوشی دارید و میخواهید که جوش های موجود در اون رو کاور کنید باید به سراغ بهترین کرم پودر برای پوست جوش دار برید و با کمک اون این دونه های ریز و توی مخ رو از بین ببرید و یا در مورد مهارت شما باید بدونید که قلق صورتتون چه جوریه و چطور باید اون رو آرایش کنید تا بهترین نتیجه رو بگیرید مثلا در مورد رژگونه زدن باید نحوه ی زدن اون رو با توجه به فرم چهره تون بلد باشید که در این مقاله میخواهیم بیشتر راجع به این موضوع صحبت کنیم تا کمکی به بهتر شدن آرایش شما کرده باشیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

رژگونه زدن با توجه به فرم صورت

رژگونه زدن به صورت بیضی

اون دسته از دخترهایی که صورت بیضی شکل دارن رو میشه خوش شانس بشمار آوورد چرا که خیلی ها معتقد هستن که این مدل صورت بسیار ایده آل هست هم برای آرایش هم حتی انتخاب هر اکسسوری مثل گوشواره و... که خب در مورد رژگونه زدن به این مدل از صورت ها شما تنها کاری که باید انجام بدید این هست که با اضافه کردن یه رنگ غلیظ به تمامی نواحی گونه تون اون رو پهن تر به نظر بیارید. به این صورت که اول با لب های بسته لبخند بزنید و بعد جای صحیح رژگونه رو پیدا کنید و حالا به جای این که سعی کنید اون قسمت رو برجسته و یا تیره تر کنید سعی کنید که ظاهرتون رو بیضی تر جلوه بدید.

رژگونه زدن با توجه به فرم صورت

رژگونه زدن به صورت قلبی

به علت این که صورت هایی که قلبی شکل هستن توی انتها به شکل تیز درمیان باید سعی کنید که لبه های بیرونی صورتتون رو نرم تر جلوه بدید تا از تیزی صورتتون کم بشه و صورتتون یه حالت بیضی شکل به خودش بگیره. در اصل برای صورت های این مدلی براید رژگونه رو از گوشه ی بیرونی استخون گونه یعنی نزدیکی های گوشتون شروع کنید و تو یه نقطه زیر گوشه بیرون چشم اون رو خاتمه بدید.

رژگونه زدن با توجه به فرم صورت

رژگونه زدن به صورت گرد

اگر صورتتون شکل گرد داره باید با آرایش تا جایی که ممکن هست اون رو کشیده تر جلوه بدید یعنی با پوشوندن ناحیه ی زیر استخون گونه تون تا شقیقه صورتتون رو باریک تر جلوه بدید به همین دلیل بهتره که رژگونه رو به شکل کشیده بزنید طوری که رژگونه روی استخونی بالایی گونه به سمت گوش رو بپوشونه و از روی استخون زیر گونه هم یه مقدار به سمت دهان باشه و این رو هم بگیم که بهتره رنگ رژگونه ی شما تیره باشه.

رژگونه زدن با توجه به فرم صورت

رژگونه زدن به صورت مربعی شکل

از اون جایی که توی صورت هایی که مربعی شکل هستن استخون های گونه از عرض یکسانی با استخون چونه برخوردار هستن می بایست رژگونه تون رو زیر استخون گونه و از محل خط موی پایه ی گوش بزنید تا اینطوری تعادل در فرم چهره تون برقرار شده و زیباتر از اون چیزی که هست به چشم بیاد. همچنین این مدل رژگونه زدن باعث میشه که لبه های صورتتون نرم تر به نظر بیاد و تیز بودن اون ها تو چشم نباشه.

رژگونه زدن با توجه به فرم صورت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها