|

لاک ناخن ترند 2024 / تابستون اونقدر طرح داره که تمومی نداره ولی اینا محبوب ترینان

لاک ناخن تابستونه اونقدری طرح داره که تمومی نداره و در اینجا قراره با محبوب تریناشون آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- تو آخرین ماه فصل قشنگ بهار هستیم، اما هر روزه خدا یک زندگانی جدیده که انسان نباید از دستش بده. پس همین امروز رو دریاب و به فکر فردا هم باش. بهار و تابستون فصل هایی که هستند که نماد رنگ و شادابی می باشند. رنگ های شاد و شارپ در این دو فصل خدا به غلیظ ترین شکل خود در اومده و اگر فردی از رنگ های تیره استفاده کنه بی شک از این فصل ها خودش رو دور کرده! رنگ ها در استایل بانوان بیشتر از آقایون میتونن جلوه خودشون رو نشون بدن. چرا که خانوم ها در ظاهر و تیپی که میزنن از عناصری به مانند شال و روسری، مانتو و شلوار، کیف و کفش و آرایش و لاک ناخن استفاده می کنند. حتی اکسسوری های که خانوما میندازن هم میتونن رنگی باشن در حالی که تو استایل آقایان کمتر از این رنگ ها استفاده میشه. لاک ناحن یکی از مهمترین بخش های استایل هر فرد محسوب میشه که میتونه یکی از قسمت های خیلی مهم تو رنگی شدن تیپ خانوما باشه. لاک ناخن در انواع طرح ها رنگ ها وجود داره که در این مطلب قراره با تابستونیاش آشنا بشیم. پس با ما همراه باشید که قراره مدلای دلربایی رو ببینیم.

لاک ناخن تابستانه

لاک ناخن با طرح میوه‌های تابستونی

اصلا تابستون هم رنگاش قشنگه و هم میوه هاش. میوه های تابستونی هم رنگای دلبرونه ای دارند که میتوان به عنوان طرح ناخن ازشون استفاده کرد. طرح هایی مثل هندوانه، آناناس، توت فرنگی میتونن یه حس با طراوت و خنک به افراد القا کنند. این طرح و نقش های زنده و جذاب واسه لاک به شدت مورد توجه هستند. 

لاک ناخن تابستانه

لاک ناخن نئونی

سبک نئونی برای تابستون ساخته شده. استفاده از رنگ های نئونی مثل نارنجی، سبز، صورتی میتون جلوه ای خاص و پر انرژی به ناخن ها ببخشند. اگر جسارت بالای دارید از این رنگ ها غافل نشید و جنب و جوش رو به دستان خود هدیه بدید. این رنگا زیر نور آفتاب به شکل شگفت انگیزی میدرخشند و تو شب هم نورانی هستند.

لاک ناخن تابستانه

گل‌ های استوایی واسه لاک ناخن حس طراوت و گرما میبخشه

گل های اسنوایی زیبایی منحصر به فردی دارند. طرح‌ هایی الهام گرفته از گل‌ های استوایی مثل ارکیده، هیبیسکوس ناخن های دست رو یونیک خواهند کرد. این سبک ها با رنگ های گرم تابستونی، حس تعطیلات در جزایر گرمسیری رو منتقل می کنند.

لاک ناخن تابستانه

طراحی لاک ناخن رو به عمق آبها ببرید، طرح های دریایی

طبیعت پر از الهام و طرحه. به هر جهت که نگاه کنید نقش و نگاری زیبا به چشم میخوره. برای لاک ناخن میشه که به عمق آبها نیز رفت. با استفاده از مدل هایی که سبک دریایی داشته باشند مثل موجودات دریایی و یا صدف و مرجان و ستاره های دریایی، نمایی جدید به ناخن های خود ببخشید. رنگ های آبی و سفید در این سبک طراحی ها اهمیت ویژه ای دارند.

لاک ناخن تابستانه

طرح‌های هندسی رنگارنگ واسه مینیمال پسند ها

تابستون سر تا سر شور و نشاطه. با انتخاب طرح های هندسی و رنگ های شارژ مثل زرد و نارنجی و سبز و آبی و صورتی و غیره، می توان ظاهری مدرن و شیک به ناخن ها داد. این طرح ها برای افرادی که ناخن هایی مینیمال دوست دارن به شدت ایده آل و جذاب.

لاک ناخن تابستانه

لاک ناخن با طرح‌های گلدار رنگارنگ

از دیگر نقش و طرح های تابستونه و البته بهاری، گل های کوچیک و رنگیه که میتونه بر روی زمینه روشن یا شفاف بی نظیر بشه. این سبک یکی از محبوب ترین لاک ناخن ها محسوب میشه ظرافت و زیبایی رو در دستان ایجاد میکنه. 

لاک ناخن تابستانه

طرح‌های آبرنگی محبوب ترین سبک تابستونه

تکنیک های ابرنگی نیز بریا طراحی ناخن یکی از جدید ترین روشای خوشگلاسیون لاک ناخن محسوب میشه که به شدت هنریه. در واقع شما با ترکیب رنگ های مختلف جلوه ای نرم و دلنشین به ناخن ها خواهید داد که خیلی هم خلاقانه هستند.

لاک ناخن تابستانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها