|

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی و دوندگی حرفه‌ایش / فخرالتاج قهوه تلخ بعد 14 سال چه متفاوته

الیکا عبدالرزاقی بازیگر جذاب ابرانیست که با امین زندگانی ازدواج کرد و حالا در 45 سالگی ظاهری بسیار جوان و شاداب دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها برنامه "جوکر" حسابی مورد توجه قرار گرفته. در این برنامه که بازیگران بسیاری حضور پیدا کرده اند، خب یه جور مسابقه باحاله که هنرمندان با هم رقابت دارند. اما جالبیه این قسمت جدید اینه که خانوما شرکت کردن و خب از اونجایی که محدودیت های خاص خودشون رو دارند، با نظرات مثبت و منفی فراوونی همراه شدند. یکی از شرکت کنندگان خانوم الیکا عبدالرزاقی می باشد. این چهره همسر امین زندگانی می باشد که خب چند سالی میشه ازدواج کردن اما هنوز فرزندی ندارند. خب از اونجایی که تو برنامه آقای احسان علیخانی بازیگران دیگه به صورت نقش نیستند و خود واقعیشون رو نشون میدن، الیکا عبدالرزاقی خیلی مورد توجه قرار گرفت چرا که اکت های عجیب بسیاری داشت. الیکا عبدالرزاقی هیچگاه بازیگر پر حاشیه ای نبود و همیشه همراه با همسرش از دست هنرمندان به شدت بی جنجال و آروم شناخته شده اند. الیکا اولین بار با ایفای نقش در سریال نمایش خانگی "قهوه تلخ" در نقش همسر قبله عالم بود که مشهور شد اما خب سابقه شروع بازیکیر خانوم خانوما برمیگرده به سال 1377 یعنی 26 سال پیش که در سریال "گمشده" مسعود نوابی نقش آفرینی داشت.

الیکا عبدالرزاقی

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی و همسرش

شاید خیلی به خانوم بازیگر نیاد، اما الیکا عبدالرزاقی از متولدین دهه پنجاه است که در ۱۸ مرداد ۱۳۵۸ به دنیا اومده و زاده رامسر است. وی این روزها بازیگر سینما و تلویزیون می باشد که خب فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی نیز هست. الیکا عبدالرزاقی کارش رو از تئاتر شروع کرد و بعدتر در تلویزیون با سریال "باغ مظفر" شناخته شد. خانم بازیگر حالا با آقای بازیگر ازدواج کرده و زوجی هنری می باشند.

الیکا عبدالرزاقی

شروع با تئاتر و کلاس بازیگری استاد سمندریان

سال ۱۳۷۶ بود وقتی که خانوم بازیگر تنها 18 سال سن داشت و همزمان با دانشگاه که به تازگی رفته بودف به پینشهاد مادرش برای کلاس های استاد حمید سمندریان ثبت نام کرد و سپس با تئاتر "دایره گچی قفقازی" وارد این عرصه شد.

قاب تلویزیون در 26 سال پیش 

وی در سال 1377 بعد از اینکه در تست بازیگری سریال گمشده قبول شد، به قاب تلویزیون سلام گفت و ورود کرد. یک سال بعد الیکا عبدالرزاقی در فیلم "مومیایی سه" نقش آفرینی کرد و تجربه حضور در کنار بازیگرانی همچون پرویز پرستویی رو تجربه نمود.

الیکا عبدالرزاقی

ازدواج با امین زندگانی

الیکا عبدالرزاقی در اوایل دهه نود یعنی در سال ۱۳۹۱ وقتی که ۳۳ سال سن داشت، با امین زندگانی ۴۰ ساله ازدواج کرد. این زوج که با هم در تئاتر آشنا شده بودند، نامزد کردند و در نهایت اسفند ۱۳۹۲ با یکدیگر عروسی کردند.

البته که آقای بازیگر یعنی امین زندگانی قبل تر یک ازدواج ناموفق هم داشته با همسر سابق او خانوم مینا لاکانی می باشد.

الیکا عبدالرزاقی

فاصله امین و الیکا از شمال تا جنوب

خیلی ها میگن من و امین به هم نمیایم که خب باید بگم ما در عین حال که تفاهمات بسیار زیادی داریم، اما به شدت باهمدیگه متفاوت نیز هستیم. من تو یه خانواده شمالی بزرگ شدم و امین تو یه خانواده جنوبی. اما عشق و علاقه بینمون باعث شد تا به همدیگه فارغ از فاصله ها، نزدیک بشیم و به خوبی زندگی کنیم.

الیکا عبدالرزاقی

ورزشکار حرفه ای و مدال و مسابقه

خیلی از بازیگران هستند که ورزش حرفه ای رو دنبال میکنن و در رشته ای فعال هستند. الیکا عبدالرزاقی نیز اینچنین است و خودش میگه ورزش دو رو از سن و سال پایین شروع کردم و دونده بسیار خوبی هم بودم. تا جایی که همه امیدوار بودند در این رشته حرفه ‌ای بشم و مدال بیارم. اما در نهایت به دلیل شغل بازیگری نتونستم منظم ورزشم رو ادامه بدم و عدها با امین به کلاس های سنگ نوردی رفتیم اما این رشته هم نیاز به قوای جسمانی کاملی داره. 

الیکا عبدالرزاقی

آدم سرخوشی هستم و به سختی ها میخندم

الیکا عبدالرزاقی در برنامه جوکر خیلی تلاش داره تا خودش رو نگه داره و نخنده. جالبه خانوم بازیگر در این رابطه میگه بعضی از دوستام بمن میگن چهرت رو نمیتونیم بدون خنده تصور کنیم که خب باید بگم حق با اونهاست چرا که من در کل آدم سرخوشی هستم و یاد گرفتم به مشکلات بخندم.

الیکا عبدالرزاقی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها