|

بیوگرافی آیدا نامجو بعد از 8 سال / شادی لیسانسه ها با همسرش ژست اومدن کوتاه بلند شدید

آیدا نامجو بازیگر نقش شادی در سریال لیسانسه ها می باشد که حالا با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از سریال ها هستند که به دلیل استقبال مخاطب ازشون میرن واسه ساخت فصل های بعدی و جالبیه قضیه اینجاست که معمولا هم مورد توجه قرار میگیرند. مثلا سریال "لیسانسه ها" اینجوریه که اولش با این اسم مشهور شد و در فصل بعدی اسمش شد "فوق لیسانسه ها". در فصل اول بازیگران بسیاری حضور داشتند که خب یکی از اونها متین ستوده بود. اما در کنار بازیگران مشهور مثل امیرحسین رستمی، هنرمندان تازه دیده شده ای همچون خانوم آیدا نامجو هم نقش آفرینی داشتند و بولد شدند. این چهره کاراکتر شادی رو به تصویر میکشید. این سریال 8 سال پیش تولید و پخش شد که خب آیدا نامجو 24 ساله بود. آیدا نامجو از متولدین دهه هفتاد است که در اوایل این دهه بدنیا اومده و حالا 32 سال سن دارد. آیدا نامجو چهره ای بسیار زیبا دارد که همین مسئله باعث شد تا طرفداران بسیاری همراه او شوند. در ادامه با بیوگرافی و جزئیات زندگی این بازیگر جوان آشنا خواهیم شد.

57757

بیوگرافی آیدا نامجو

آیدا نامجو از متولدین ۳ فروردین ۱۳۷۱ در اصفهان است که این روزها بازیگر سینما و تلویزیون محسوب می شود. او فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی سینما از دانشگاه آزاد و دیپلمه تئاتر می باشد که خب شهرت و دیده شدن واقعی رو بعد از حضور در سریال لیسانس ها چشید و در واقع به اوج شهرت خود رسید. خانوم بازیگر در خونواده ای کم جمعیت بزرگ شده و تنها یک برادر به نام سروش دارد.

آیدا-نامجو

شروع فعالیت و توقیف

آیدا نامجو میگه از وقتی که 15 سال داشتم بازیگری رو شروع کرم و همزمان با تحصیل در همین رشته بازیگری، با یک سریال هم جلوی دوربین رفت که البته این کار هرگز هیچ موقع پخش نشد. 

خانوم بازیگر سه سال بعد از اینکه تجربیات موفق در تئاتر کسب کرد، در سال 1389 با فیلم قبیله من که به کارگردانی غلامرضا ازاد بود دیگه به شکل رسمی وارد عرصه تصویر شد که خب این کار هم به مدت 6 سال توقیف بود.

ایدا-نامجو-در-لحظه-گرگ-میش-2

نقش آفرینی در کنار چهره ها

آیدا نامجو در سال 1394 بود که در فیلم "جزیره مهربانی" حضور یافت و با چهره هایی مثل علیرضا جلالی تبار و روشنک عجمیان و فرشته آلوسی همبازی شد.

مهاجرت به تهران و شهرت

این بازیگر جوان در سال ۱۳۹۵ از اصفهان به شهر تهران نقل مکان کرد و یک سال بعد هم با فصل دوم سریال "لیسانسه ها" و در نقش شادی دیدیه شد که خب در این کار هم کنار هنرمندانی همچون هوتن شکیبا و امیرحسین رستمی مورد توجه قرار گرفت.

64765

کار جذاب کنار سروش صحت

آیدا نامجو میگه کار با سروش صحت خیلی واسم جذاب بود، من چون اونقدر ها روحیه ام با کار کمدی جور نبود و یه جورایی میترسیدم اما خب این پیشنهاد و به خاطر خود آقای صحت قبول کردم و رفتم. راستشو بگم از اینکه با ایشون کار کردن خیلی خیلی خوشحالم و از ایشون کلی چیزی یاد گرفتم. انقدر آقای صحت به کارشون مسلط هستند که بازیگر با خیال راحت میتونه بره جلوی دوربین و بازیشو بکنه.

8678

آیدا نامجو در ادامه مسیر بازیگری

خانوم نامجو در بهمن ۱۳۹۷ در سریال "لحظه گرگ و میش" نقش ندا معصومی همسر اول سروش رو به تصویر کشید که خب جزو مجموعه های تماشاگر پسند تلویزیون شد. "زن زندگی مرد زندگی" دیگر مجموعه تلویزیونی با بازی وی محصول گروه فیلم و سریال شبکه پنج است که در سال ۱۴۰۰ پخش شد.

878

دوست دارم مشهور باشم اما میترسم جزئیات زندگیم بریزه بیرون

آیدا نامجو بر این نظره که الان آدم مشهوری نیستم اما هر چقدر جلو میرم و آدم های بیشتری منو میشناسن. اینجا بود که فهمیدم زندگی خصوصی آدما چقدر میتونه به خطر بیفته و چقدر نیاز دارم که یاد بگیرم چجوری میشه همه چیز رو مدیریت کرد تا مشکلی برام پیش نیاد. اما اگر یاد بگیرم قطعا حس خیلی خوبیه که مردم تو رو بشناسند و دوستت داشته باشند.

ازدواج

آیدا نامجو چند سالی میشه که با آقای بهزاد ستوده نیا ازدواج کرده و زندگی متاهلی جذابی دارد.

3543

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها