|

بیوگرافی متین ستوده و تصاویر خانوادگی خصوصی‌اش / ترانه لیسانسه ها با زندگیه متفاوت

متین ستوده بازیگر مشهور ایرانیست که با لیسانسه ها مشهور شد و حالا تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- هوتن شکیبا بازیگر مشهور و البته به شدت محبوبه. یادتون میاد آقای بازیگر با چه نقش و در چه سریالی به شهرت رسید و بولد شد؟ بله سریال "لیسانسه ها" بود که هوتن شکیبا کاراکتر حبیب رو ایفا کرد و شد چهره جذاب این سریال. جالبه که حبیب هم حرص مخاطب رو با کاراش و حرفاش در میاورد، و هم اینکه به شدت شده بود دوست داشتنی. در این سریال بازیگران شناخته شده بسیار حضور داشتند. مثلا متین ستوده نقش ترانه همسر مسعود رو ایفا میکرد که خب یه نقش میانه رو و متوسط بود. چرا که یکسری از نقش ها با بد بودن زیادیشون میان به چشم و یکسری هم با مثبت بودنه زیادی. برخی هم خیلی بامزه هستن که خب این نیز نوعی پررنگ شدنه. متین ستوده در این سیال کاراکتری رو ایفا نمود که هیچکدوم از این موارد نبود و خب میشد میانه رو. البته که متین ستوده در بیشتر فیلم و سریال هایی که بازی داشته این چنین بوده چرا که چهره و ماهیتی اینچنین داره. متین ستوده سابقه حضور در خیلی از پروژه های مختلف رو داشته و چهره ای کاملا شهرت یافته می باشد.

متین ستوده

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده چهره ای دهه شصتی است که در 22 اردیبهشت ماه سال 1366 به دنیا آمد. این بازیگر سینما و تلویزیون در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. میدونید که آقای تارخ بازیگران بسیاری رو آموزش دادن و روانه این حرفه کرده اند. وی تا کنون سابقه حضور در سریال هایی همچون سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی رو داشته است و در ژانر های مختلف تجربه کاری دارد.

متین ستوده

ورود متین ستوده به عرصه بازیگری

متین السادات ستوده از اون دتس بازیگرانی محسوب میشه که از بچگی و به واسطه پدرش به این عرصه ورود کرد و اولین بازیگری او برمیگرده به سریال بازنشستگی. اما خب کار یادآوری رو میشه نقطه عطف و شناخته شدن متین ستوده دونست که جزو کارنامه کاری او محسوب میشه. اونچه که مشخصه اینمه که بازیگری متین ستوده با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده و هست. از جلوی دوربین قرار گرفتن تو سن کم گرفته تا دوری اش از این عرصه و بازگشت مجدد. 

متین ستوده

خانواده و پدر متین ستوده

این بانوی هنرمند کشورمون فرزند سوم خانواده هستش و یه برادر بزرگتر به اسم مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم هم داره. پدر متین ستوده کارمند بازنشسته صدا و سیما هستش و مادرش نیز معلم بازنشسته ابتدایی می باشد. سیدحسین پدر متین خانوم هستند که متولد 1327 در محله پشت بازار خرم آباد و کارمند صدا و سیما است؛ مادر متین نیز معلم دبستان بود که بعد از 35 سال خدمت در این شغل بازنشست شد.

متین ستوده
مادر و پدر متین ستوده

خواستگاری که به متین ستوده جواب رد داد

متین ستوده در یکی از مصاحبه هایی که داشت گفت چند سال پیش یک نفر صادقانه دوستم داشت اما من بی رحمانه با او حرف زدم و قبولش نکردم ولی بعدتر متوجه این موضوع شدن و برگشتم اما او دیگر مرا نپذیرفت چون دیگه جام پر شده بود و دیر برگشتم.

متین ستوده

ازدواج متین ستوده با مرد چشم رنگی

متین ستوده از دست بازیگران زن قد بلند محسوب میشه که به همین دلیل بلند بودن قامتش به گفته خود، در خیلی از نقش ها با مشکل انتخاب پارتنر قد بلند مواجه می شده و آقای کارگردان به چالش می افتاده! متین ستوده در گفته های خود بر این باور بود که باید با کردی قد بلند ازدواج کنه تا اینکه خبر ازدواجش و البته تصاویر عروسی اش با علی زندی منتشر شد و مورد توجه قرار گرفت.

البته که مدتی هم میشه که خبری از عکس های این زوج در پیج متین ستوده نیست و عکس ها رو پاک کرده و همین شد تا بسیاری بر این نظر باشند اونها از هم طلاق گرفته و جدا شده اند.

متین ستوده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها