|

ایده های ژلیش ناخن طراحی مات / اگه از متفاوت بودن خوشت میاد اینجوری ذوق زده میشی

اگر دلت میخواد یه تنوع جذاب تو ظاهرت داشته باشی و دستانی ظریف پیدا کنی، پس از لاک ناخن مات غافل نشو که جذاب ترینه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا حالا شده یهو نگاهتون بخوره به دستان بانویی دیگر و چشمتون قفل بشه به دستاش و تو دلتون بگین چقدر ظریف و خوشگل. چقدر متفاوت و خاص! اینکه رنگ پوست فرد چه رنگی باشه و چقدر برای نرمی و لطافت دستاش ارزش قائل بشه یه طرف، از سویی دیگر لاک ناخن در این زیبایی اهمیت فراوونی داره که خب بسته به سلیقه شما انتخاب میشه. شاید تو دهه هشتاد و اوایل دهه نود کاشت و ژلیش انجام دادن میون خانوما چندان روال نبود، اما دیگه از وسطای نود به بعد میون بانوان تو هر سن و سالی این حرکت ترند شد و حالا می بینیم که خیلی از خانوما هستن که با این ترفند ها دستاشون رو خوشگل تر می کنند. اما چطور میشه متفاوت تر بود؟ طرح و سبک لاک ها بسیار متنوع هستند جوری که شما هر چقدر هم که سخت پسند باشید باز میون اونها مورد علاقه خودتون رو پیدا می کنید. مثلا یکی از این سبک ها که کمتر بهش توجه میشه در حالی که وقتی یکی میزنه همه خوششون میاد، لاک های مات هستش. لاک مات یه دلبری یونیک داره در حالی که لاک های براق کمی پر تکرار شده اند. اگر شما هم شیفته خاص بودن و تنوع هستید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

لاک ناخن مات

تفاوت جذاب لاک مات با براق

لاک ناخنی که مات باشه تو چند سال اخیر میون علاقمندان تبدیل به یکی از گزینه های محبوب شده که برخلاف لاک های براق که میتونن نور رو منعکس کنند، به دلیل مات بودن سطحشون بی انعکاس هستند. این سبک از لاک ها برای افرادی که شیفته ظاهری مینیمال اما مدرن هستند، به شدت جذابه. قطعا تنوع کمتری به نسبت براق ها دارد، اما نمونه های فراوونی از رنگ های مختلف لاک های مات در بازار موجود است که هر کدوم میتونن سبک و سلیقه خاصی رو به نمایش بگذارند. 

لاک ناخن مات

ویژگی لاک ناخن مات 

لاک مات خوبی های دیگری هم داره که خب یکی از اونها پنهان کردن عیب های سطح ناخن می باشد. برخلاف لاک های براق که میتونن هر نا صافی و یا نقص رو برجسته کنن و بیشتر بیارن به چشم، لاک های مات چون یه سطح صاف و غیر منعکس کننده ای دارند، خب این نواقص رو به خوبی قایم می کنند. این خصوصیت به ویژه برای اون دست از خانوم هایی که ناخن هایی شکننده و یا دارای ایراد و ترک هستند اهمیت زیادی داره و خیلی خوبه.

لاک ناخن مات

شیک و مجلسی بودن لاک مات

از طرفی هم لاک های مات چون براق نیستند، میتونن یه ظاهر کلاسیک و همچنان شیک به شما ارائه بدن. همین خوبیه لاک مات باعث میشه تا این سبک رو بتونید با خیال راحت برای موقعیت های رسمی و کاری استفاده کنید و نمایی بسیار منحصر به فرد به دوستانتون ببخشید. تازه لاک های مات میتونن یه جورایی استحکام و وقار رو هم در ظاهر شما نمایان کنند چرا که یه سر سنگینی خاصی دارند حتی اگر در رنگ های شارپ و جیغ انتخاب شوند.

لاک ناخن مات

مراقبت بیشتر از لاک مات

هرچند که تا به اینجا از مزایای جذاب لاک مات زیاد گفتیم، اما خب باگ های خاص خودش رو خم داره  اون اینه که مثلا دوام کمتری به نسبت لاک های براق دارند و از سمتی هم لاک های مات به دلیل اینکه لایه های براق کننده ندارند، خب زودتر احتمال خرد شدنی دارند و ممکنه پوسته پوسته بشن. به همین دلیل این سبک از لاک ها رو بیشتر باید مراقبت کرد و از لایه های پایه و رویی استفاده نمایید.

لاک ناخن مات

طراحی های متنوع لاک با رنگ های مختلف

لاک های مات برای اون دست از افرادی که به دنبال ناخن های متنوعی هستند هم میتونه گزینه ای جذاب باشه. لاک های مات میتونن به تنهایی و یا با ترکیب دیگر لاک ها طراحی های جالبی داشته باشند. با این ترفند خانوما میتونن ظواهر ناخن های خود را ترند و به روز کنند. شما میتونید لاک های مات رو در رنگ های کلاسیک تر و یا جوان پسندانه انتخاب کرده و مطابق با سلیقه ای که دارید طراحی نمایید.

لاک ناخن مات

لاک ناخن مات

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها