|

استند گل ایستاده جذاب؛ گیاهان آپارتمانی رو پخش و پلا نذار اینجوری دیزاین خونه کن

اگر دلتون میخواد یه جا واسه قرار دادن گل هاتون داشته باشید که خیلی هم خوشگل و جذاب باشه، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گل ها موجودات زنده ای هستند که هم شرایط رو احساس می کنن و هم با یکسری موارد میتونن مریض بشن و هم گرسنه و تشنه میشن. هم به هوا نیاز دارن و هم به مراقبت های مختلف که بسته به گونه ای که دارند این مراقبت ها متفاوته. گل و گیاه جون داره و خب با چیدنش و قطعش حتی درد میکشه اما خب چون طبیعتش جوریه که ما متوجه نمیشیم، فکر می کنیم این خوشگلای سبز طوریشون نمیشه و متوجه نیستن که چه اتفاقی داره براشون میفته. در حالی که اتفاقا اونها هم زنده هستن و زندگی می کنند. گیاهان انواع بسیار مختلف و متنوعی دارند که خب برخی از اونها به عنوان گیاهان آپارتمانی در منازل و یا فضاهای بسته میون آدما قابل نگهداری هستن. تا به حال در رابطه با گیاهان آپارتمانی زیاد صحبت داشته ایم، اما اینبار میخوایم با جایگاه نگهداریشون حرف بزنیم و با دکوری های جذابی آشنا بشیم که میتونن به خوشگلاسیون فضا کمک فراوونی داشته باشند. استندهای ایستاده شیک آیتم هایی هستند که میتونن از گیاهان آپارتمانی به عنوان نگهدارنده مراقبت کنند و نمایی به شدت منحصر به فرد به دیزاین منزل ببخشند. 

874

طرح و جنس متنوع استندهای ایستاده گل

یکی از بهترین ایده ها جهت اضافه کردن یه دکوری شیک و قشنگ واسه خونه، استند های ایستاده گل و گیاه می باشد. شما میتونید از این استند ها نه تنها به عنوان یه عنصر جذاب واسه دیزاین استفاده کنید، بلکه فضای سبز و تازگی رو به محیط اضافه نمایید. فرض کنید وقتی مهونا وارد خونتون میشن، اولن چیزی که به چشمشون میاد و متفاوت دیده میشه استند گل های زیبای هستش که با گل های طبیعی و یا مصنوعی پر شده، مطمئن باشید تحت تاثیر قرار می گیرند. استند های گل مدل های مختلفی دارند با جنس های متنوع که سبک های چوبی و فلزی محبوب ترین اونها هستند. این استن ها نه تنها از نظر ظاهری میتونن خیلی خوشگل باشن، بلکه از لحاظ کاربرد هم بسیار کارآمد می باشند.

8978

کدام جنس استند برای کدام فضا

استند های ایستاده گل میتونن خیلی راحت و جذاب با هر سبک دکوراسیونی ست بشن و از مدرن گرفته تا کلاسیک تکمیل کننده دکوراسیون داخلی منزل شما باشند. مثلا تو مهمونی ها این استند ها میتونن به عنوان یه نقطه کانونی و البته جذب کننده در سالن پذیرایی و یا نشیمن تلقی بشن و توجه همرو به خودشون جلب کنند. علاوه بر اینها با توجه به اینکه مدل های متنوع و جنس هی مختلفی دارند، میشه که با سلیقه نسبتن به دکورتون بهترین انتخاب رو داشته باشید. استند های چوبی با رنگ های طبیعی و گرم، یه حس دلنشین و طبیعی به محیط اضافه می کنند. در حالی که اگر دلتون میخواد فضای شما به روز تر نشون داده بهش، باید از استند های فلزی با طراحی های جدید استفاده نمایید. 

687486

استندهای چوبی

وقتی حرف از استند چوبی میشه همه یا یه استند مینیمال اما خوشگل میفتن که روش گل های جذاب چیده شده اند و استند هم از چوب طبیعی هستش. خب باید بدونید که چنین استند هایی که طبیعی هستند میتونن حس خیلی خوبی رو انتقال بدن و خیلی هم راحت با هر مدل و جنس وسایل در خونه ست بشن. مثلا اگر از طرفداران سبک‌ های بوهمین یا دکوراسیون‌ های گرم و صمیمی هستین، بهترین پیشنهاد برای شما این استند ها می باشند. روحتون رو تازه می کنن. چوب وقتی طبیعی باشه همیشه حس آرامش و گرما رو به خونه میبخشه و ترکیبش با گل های رنگارنگ یه ایده بی نظیر میسازه.

574548

استند های فلزی مدرن

و اما استند های فلزی. همونطور که بالاتر هم اشاره شد این نوع استندها برای افرادی که مدرن پسند هستند خوبه و نه تنها زیبایی داره، بلکه از مقاومت بسیار بالایی هم برخورداره. استند های فلزی اکثرا دارای طراحی های منحصر به فردئ و یونیکی هستند که میتونه اونها رو با دیگر استند ها متفاوت کنه. فلز ماده ای صنعتی و مدرن محسوب میشه که میتونه به فضا حس جدید بودن انتقال بده خیلی هم ساده با دیگر وسایل هماهنگ بشه.

54

استند ها از نظر قیمتی 

اگر بخویام از نظری فیمتی لحاظ کنیم باید بگیم که استند های چوبی به صرفه تر هستند چون هم کمی ارزان تر به حساب میان و هم اینکه زیبایی جالبی با طبیعت گل دارند. اما دقت کنید که استند چوبی شما باید با کیفیت باشه چرا که اگر یک استند ارزان قیمت تیهه کنید، خیل زود باید به دنبال استند دیگر باشید چرا که استند قبلی بی کیفیت بوده و خیلی زود خراب شده و ظاهر خوبش رو از دست داده.

8787

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها