|

طرز تهیه کوکو سبزی با بهترین دستور / بذارش وسط نون تست و یه فینگرفود جذاب درست کن

اینجا طرز تهیه کوکو سبزی با نون تست رو یاد میگیری که برای مهمونی ها گزینه بسیار مناسبیه چون هم راحت و سریع آماده میشه و هم خیلی پرطرفداره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فینگرفودها مجموعه جذابی از غذاهای محبوب هستن که به شکل تک نفره و مینیاتوری دیزاین میشن و میزهای پذیرایی در مهمونی های کوچیک و بزرگ رو دلچسب و چشمگیر می کنن. سالاد الویه، ناگت، سمبوسه، انواع کوکوها و... رو میشه به زیباترین شکل ممکن و به صورت فینگرفود درست کرد. کوکو سبزی یکی از محبوب ترین غذاهای ایرونی که پای ثابت خیلی از دورهمی هاست هم میتونه یه فینگرفود خوشمزه و جذاب باشه اگه با نون تست درستش کنی. توی این مطلب طرز تهیه کوکو سبزی با نون تست رو بهتون آموزش میدیم که برای مهمونی هاتون گزینه بسیار مناسبیه چون هم راحت و سریع آماده میشه و هم خیلی پرطرفداره. این آموزش رو از دست ندید و تا پایان همراه ما باشید.

kuku-nun-tost-3

مواد لازم برای تهیه کوکو سبزی با نون تست

سبزی کوکویی ۵۰۰ گرم

تخم مرغ  ۵ عدد

نون تست به تعداد لازم

گردوی خرد شده 3 قاشق غذاخوری (اختیاری)

سیر ۳ حبه

آرد یک  قاشق غذاخوری

نمک، زردچوبه و فلفل سیاه به مقدار لازم

روغن مایع به مقدار لازم

kuku-nun-tost-6

طرز تهیه کوکو سبزی با نون تست

مرحله اول

یک لیوان وسط نون های تست بذارید و با یک چاقو دورش رو ببرید و کنار بذارید.

مرحله دوم

سبزی کوکویی رو که از قبل شستید و آب اون خارج شده رو ساتوری خرد کنید. داخل یک کاسه بریزید و تخم مرغ ها رو داخل ظرف بشکنید. با یک چنگال سبزی و تخم مرغ رو کاملا مخلوط کنید.

مرحله سوم

سیرها رو هم له کنید و به مایه کوکو اضافه کنید. نمک، فلفل و زردچوبه، آرد و گردوی خرد شده رو هم اضافه کرده و کاملا هم بزنید.

kuku-nun-tost-2

مرحله چهارم

یک تابه تفلون روی حرارت بذارید و داخلش روغن مایع مخصوص سرخ کردنی بریزید. وقتی داغ شد، نون های تست رو داخل تابه بچینید و از مایه کوکو سبزی داخل نون ها که خالی کردید بریزید و سطحش رو صاف کنید.

مرحله پنجم

در تابه رو بذارید و اجازه بدید یک سمت نون ها و کوکو سرخ بشه و بپزه سپس نون ها رو با دقت برگردونید تا سمت دیگه اونها هم سرخ بشه.

مرحله ششم

به همین ترتیب همه مایه کوکو سبزی رو با نون های تست آماده کنید. سپس داخل ظرف مورد نظرتون بچینید و با گوجه گیلاسی، پیازچه و خیارشور تزئین و سرو کنید. نوش جان.

kuku-nun-tost-1

اگر به آشپزی علاقمند هستید، صفحه آشپزی سایت شایانیوز رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها