|

ایده های خوشگلاسیون سالاد الویه واسه یه میز پرفکت / آبروی مهمونیتو میبره رو هزار

همیشه تزیینات سالاد الویه واسه خانوما سخت بوده و هست اما شما بانوی خوش سلیقه نکران نباشید چرا که اینجا کلی مدل دیزاین داریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طعم غذا یه طرف، تزیین داشتن و زیباییش هم یه طرف دیگه. اصلا مگه میشه غذایی خوشمزه باشه ولی با بدریخت بودنش بتونه حس خوبی منتقل کنه؟ مخصوصا غذاهایی مثل سالاد الویه که خب همه مواد خوراکی با سس قاطی شده و یه نمای سفید رنگ داره، پس چجوری باید خوشگل باشه جز تزیینات؟ اما از طرفی هم این حرکت خیلی سخته چرا که کلا دیزاین کردن کار سختیه و میتونه چالش برانگیز باشه چرا که شما باید اصول و مرتب بودن رو همراه با خوشگلاسیون و سلیقه کنید تا به نمایی زیبا برسید. در مطلب قبلی در رابطه با تزیین سالاد فصل و شیرازی صحبت داشتیم اما اینبار میخوایم بریم سراغ سالاد الویه که کمی سخت تر به نظر میاد. در واقع شما میتونید با ایده های مختلف فرم های جذابی به سالا الویه بدید. سالاد الویه یه غذای شیک و خوش طعم برای مهمونی ها هستش که با تزیینات قشنگ میتونه به شدت زیباتر هم بشه. شما میتونید با استفاده از میوه های خوشرنگ و خوشمزه جات های رنگی جلوه ای خوشگل به غذاتون ببخشید و سفره یا میزی منحصر به فرد داشته باشید.

تزیین سالاد الویه

سالاد الویه به شکل قالبی

یکی از بهترین و ساده ترین روش های دیزاین سالاد الویه به شکل قالبی هستش. برای رسیدن به چنین تزیینی میتونید از قالب های کیکی و یا ظروف طرح دار استفاده کرده و فقط مراقب این باشید که جهت نچسبیدن به کف ظرف یک نایلون فریزر کفش پهن کنید تا بتونید به راحتی الویه خوشمزتون رو از ظرف جدا کنید. کافیه تا سالا الویه رو داخل قالب ریخته و اون رو چند ساعتی داخل خچال قرار بدید تا بتونه خودش رو بگیره. بعد اون رو از یخچال خارج کرده و از ظرفتون حجدا کنید و سس بمالید. برای دیزاین هم از تصاویر ایده بگیرید که خیلی جذابن.

تزیین سالاد الویه

تزیین سالاد الویه

تزیین سالاد الویه

تزیینات سالاد الویه مدل مجلسی

در واقع داشتن یک تزیینات مجلسی برای سالادالویه نیاز به هنر استفاده از رنگ و طعم ها داره. مثلا میتونید از سبزیجات و میوه هایی که هارمونی رنگی زیبایی دارند برای تزیین سالادالویه مجلسی کمک بگیرید و سفره شامی رنگین و چشم نواز تهیه کنید. قرار دادن یک سالاد الویه خوش چهره میتونه اشتهای مهموناتون رو باز کنه و شگفت زدشون کنه و یک خاطره جذاب از مهمونی شما تو ذهن بسازه. دیدن ایده های مختلف برای دیزاین میتونن کمک دهنده برای خوشگلاسیون این سبک تزیین باشند.

تزیین سالاد الویه

تزیین سالاد الویه

تزیین سالاد الویه

تزیین سالاد الویه با نان تست سفید و جو

تزیین سالادالویه با نون تست خیلی ترند شده اما خانوما نمیدونن چطور چیکار کنن. این ایده میتونه خیلی جذاب باشه و طعمی بی نظیر تحویل بده. شما میتونید به شکل لالیه لایه لویه و نون تست رو قرار بدید و با سس هم به مانند یک کیک فرم دهی نهایی رو انجام بدید بعد برید سراغ تزیین. شما میتونید الویه خود را با این ایده به هر شکلی که دوست دارید مثل مربع یا دایره در بیاورید. فراموش نکنید علاوه بر تست فید میشه که از نون تست جو هم استفاده کرد که رنگ تیره تری داره و بعد از برش زیبایی بیشتری هم خواهد داشت.

تزیین سالاد الویه

تزیین سالاد الویه

تزیین سالاد الویه ساده و شیک اگه وقت نداری

در نهایت نیز اگر زمان و حوصله کافی برای یک تزیین خاص رو ندارید اصلا نگران نباشید چرا که میتونید با روش های ساده زیباتری ایده ها رو بر روی سالاد الویه پیاده کنید. فقط کافیه تا تصاویر زیر رو مشاهده کرده و با استفاده از چند ماده غذایی مثل خیارشور، ذرت، ژامبون، تخم‌مرغ و گوجه‌ فرنگی یک سالادالویه شیک و جذاب داشته باشید.

تزیین سالاد الویه

تزیین سالاد الویه

تزیین سالاد الویه

تزیین سالاد الویه

تزیین سالاد الویه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها