|

ایده چیدمان میوه سینی مزه / ظروف مناسب دیزاین میوه و سبک برش و نحوه چیدمانش

چیدن میوه در وهله اول خیلی سخته اما وقتی بدونید چه ظرفی برای این کار مناسبه و چطور باید میوه ها رو برش داده و بچینی، اونوقت دیگه آسون میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی یک مهمونی به اینه که شما در ظاهر خود و خونه یا هر فضایی که قراره درش مهمونی گرفته بشه، و البته جذابیتی که خوشمزه جات و نوشیدنی و خوراکی های اون مهمونی داره سلیقه به خرج بدید. خب اینکه فضای مورد نظر شما به چه شکل قراره دیزاین بشه به کنار، زیبایی ظاهری خودتون هم یه کنار دیگه، اما میرسیم به خوشمزه جاتی که قراره سرو بشه. ما هنوز هم تو تابستون هستیم و میدونید که تو این فصل گرم خدا همه چیز رنگی هستش. از میوه های خوشمزه و جذاب و رنگی گرفته تا تم ها و استایل ها و دیگر موارد. تابستون بهترین تایمه واسه مهمونی هایی که قراره خودمونی و یا جشن طور باشن چرا که شما به راحتی میتونید با ایده دیزاین میوه و سینی مزه میز پذیرایی تون رو جذاب کنید. میوه های خوشرنگ و متنوعی که میتونن به اشکال مختلف اسلایس بشن و ظاهری بی نظیر به چیدمان خوراکی های شما ببخشند. ما اینجا میخوایم با نمونه های مختلف و چشمگیری از سینی مزه میوه ها آشنا بشیم. این سینی که در حالی که خیلی ساده و راحت تهیه میشن، اما نمای خاص و رنگی دارند که واقعا به چشم میان. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با نمونه هایی زیبا از سینی میوه ها آشنا بشیم.

چیدمان میوه سینی مزه

مانور میوه ها در چنین ظروفی

مدل ها و طراحی ها متنوع سینی های میوه به عنوان یکی از جذاب ترین اجزای قابل اهمیت در دکوراسیون میز و مهمون ها هستند که میتونن نقش بسزایی در ارائه خوردنی های ریز و میوه ها داشته باشند. چیدن مناسب میوه ها در سینی مزه نه تنها میتونه به چیدمان و خوشگلاسیون میز کمک داشته باشه، بلکه میتونه به بهبود تجربه مهمونا و ایجاد یه جو جذاب هم کمک کنه. فکرشو کنید مهمونا وقتی میلان چشمشون به دیزاین فوق العاده و رنگی میز خوراکی ها بخوره، قطعا وسوسه و پر انرژی خواهند شد. در این سبک استفاده از ظروف خیلی شیک و محجلسی چندان اولیوت نداره و شما میتونید داخل هر ظرفی که دلتون میخواد با هر شکلی این کار رو انجام بدید و تنها چیزی که باید بهش توجه داشت ابعاد و بزرگی ظرف هستش تا بتونید به خوبی داخل ظرف با چیدمان میوه ها مانور دهید. 

چیدمان میوه سینی مزه

سینی گرد محبوب ترین ظرف برای سینی میوه

یکی از محبوب ترین ظروف سینی های گرد هستند که به دلیل طراحی ساده و کلاسیکی که دارند برای چنین ایده ای بسیار عالی هستند. این سبک از سینی ها اغلب از جنس هایی مثل چوب، فلز، شیشه و سرامیک ساخته شده هستند که خیلی هم راحت و مناسب میتونن با هر دکوراسیونی ست و هماهنگ بشن. طراحی گردی که این سینی ها دارند میتونن به توزیع یکنواخت و از طرفی هم جذاب میوه ها کم کنند و به خصوص برای مهمونی ها و جشن ها مفید و کارآمد هستند.

چیدمان میوه سینی مزه

سینی های مناسب مهمونی ها بزرگ و خاص

البته که سینی هایی با ابعاد و فرم مربع و مستطیل هم هستن که مخصوصا واسه مهمونی های بزرگ و دکور های مدرن و خفن میتونن خیلی خاص باشن. این سبک از سینی ها میتونن جایگاه بیشتری هم به چیدمان میوه ها اختصاص بدن و خیلی راحت تر داخلشون اسلایس ها قرار میگیره. در واقع طراحی هندسی این سینی ها میتونه به مرتب و منظم تر شدن میوه ها کمک کنه که خب اگر چوبی باشن دیگه درجه یک تر هم خواهد شد.

چیدمان میوه سینی مزه

ظروف طبقه دار واسه یه عالمه خوراکی

سینی ها طبقه دار نیز بریا این عمل میتونن ظاهری چشمگیر تر داشته باشند. در واقع این سبک ظروف به شما این امکان رو میدن تا هم جای بیشتری برای میوه ها داشته باشید و هم اینکه مرتب و سازمان یافته تر این کار رو انجام بدید. البته که ظروف طبقه دار نه تنها برای میوه ها بلکه برای چیدن دیگر خوراکی ها هم به کار میان. این سبک از ظروف معمولا جنس هایی همچون فلزی، چوبی یا شیشه‌ ای دارند و طراحی‌ های اونها میتونه شامل لایه‌ های چرخان و یا ثابت نیز باشد.

چیدمان میوه سینی مزه

برش میوه ها متناسب با مهمونی شما، مجلس رسمیه یا شیطون؟

برش زدن میوه ها و چیدنشون داخل ظروف هم میتونه به شکل مرتب و ساده باشه، و هم میتونن به شکل های متنوع و مدل ها هم برش داده بشن و هم چیده بشن. اینکه شما چه سبکی رو میپسندید و اهل ریسک و برس میوه ها هستید و یا اینکه دلتون میخواد به مینیمال ترین شکل این کار انجام بشه به خودتون بستگی داره. اگر مهمونی شما به کل رسمی هستش بهترین ایده اینه که میوه ها با شیطنت کمتر و بیشتر به شکل شیک اسلایس و چیدمان بشن. اما اگر قرار بر این دارید تا از این سینی میوه به عنوان یک خوراکی جذاب برای تولد یا دورهمی استفاده نمایید، بهترین کار اینه که اونها رو به اشکال مختلف و یا حتی شلخته طور دیزاین کنید. گاهی این سبک از چیدن ها وقتی با رنگ های مختلف باشند میتونن جذابیت منحصر به فردی و انتقال بدن. 

چیدمان میوه سینی مزه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها