|

عکس انواع گیاهان آپارتمانی با اسم / همه گلایی که خوشت میاد ولی اسمشانو نمیدونی اینجان

در این مقاله عکس انواع گیاهان آپارتمانی با اسم رو بهتون نشون دادیم تا با اون ها آشنایی بیشتری پیدا کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر کسی دوست داره به هر طریقی که از دستش برمیاد به زیبایی فضای دکوراسیون خونش اضافه کنه که خب در برخی از مواقع این کار نیازمند صرف کردن هزینه ی زیادیه و به همین دلیل خیلی ها بیخیال این موضوع میشن حتی با وجود این که عشقش رو دارن در حالی که شما اگر یه فرد جستجوگر باشید به قول گفتنی جوینده باشید یابنده هم خواهید بود مثلا یکی از راه های ارزون و راحت برای ارتقای دکور میتونه استفاده از گیاهان آپارتمانی باشه که برای تهیه شون نیاز به صرف هزینه ی زیادی ندارید ولی زیبایی که باهاشون به وجود میارید غیر قابل توصیف هست و هر توجهی رو میتونه به خودش جلب کنه.

در این بین هم اصلا فرقی نداره که از گیاهان آپارتمانی لوکس استفاده کنید و یا یه گیاه ساده رو برای داشتن در دکور انتخاب کنید در هر حالت این زیبارویان سبز میتونن در چیدمان منزل شما معجزه کنن و اون رو طوری به نظر بیارن که هر کسی با دیدنش به سلیقه ی بینظیرتون احسنت بگه. ولی در برخی از مواقع هست که برای ما پیش اومده که یه گیاهی رو خوشمون اومده ولی خب اسم اون رو نمیدونستیم تا بریم برای تهیه و خریدش که به همین دلیل در این مقاله میخواهیم عکس چندتا از انواع گیاهان آپارتمانی با اسم رو بهتون نشون بدیم و یه سری اطلاعات در خصوص اون ها بهتون بدیم تا تهیه شون براتون راحت تر بشه، پس در ادامه با ما همراه باشید.

عکس انواع گیاهان آپارتمانی با اسم

آگلونما

یکی از زیباترین گیاهانی که میتونید برای نگهداری انتخاب کنید آگلونما هست که باید نور متوسط و رو به زیاد برای اون فراهم کنید و در خصوص آبیاری هم بعد از خشک شدن سطح خاک باید اقدام به این کار کنید. در خصوص جابجایی این گیاه هم باید بگیم که چون هیچ فردی به تغییر مکان زودهنگام خونه اش علاقه نداره این موضوع درمورد جابجایی آگلونما هم صدق میکنه و این زیبارو تعویض گلدون رو دوست نداره و در صورت لزوم باید این کار رو براش هر دو سال یه بار انجام بدید.

عکس انواع گیاهان آپارتمانی با اسم

شفلرا

برسیم به شفلرا یا گیاه چتری که هر کسی با دیدنش از زیبایی زیادش انگشت به دهان میمونه در خصوص شرایط نگهداری این گیاه باید بگیم که شفلرا به نور متوسط و مستقیم برای رشد نیاز داره. این زیبارو رطوبت رو در حد متوسط دوست داره. در خصوص آبیاری اون باید دقت کنید که نباید بیش از حد بهش آب بدید چون دچار پوسیدگی میشه برای این منظور اول خاک گیاه رو لمس کنید و بعد اگر حدود ۲ الی ۳ سانتی‌متر از اون خشک بود، گیاه رو آبیاری کنید. همچنین برای این گیاه خاک سبک همراه با زهکشی فراهم کنید.

عکس انواع گیاهان آپارتمانی با اسم

زاموفیلیا

بریم سر وقت زاموفیلیای زیبا که نگهداری از اون در فنگ شویی بسیار توصیه میشه چون این زیبارو در فنگ شویی به گیاهی که انرژی مثبت رو به زندگی شما میاره و انرژی های منفی رو دفع میکنه شناخته میشه و میتونه سلامتی، نشاط و برکت رو مهمون خونتون کرده و صد البته تصفیه ی هوای خونه رو هم به عهده بگیره از این رو برای نگهداری عالیه. از دیگر خوبی هایی که زاموفیلیا داره این هست که بسیار مقاومه و یه جورایی میشه گفت که مرگ نداره از این رو در صورتی که آبیاری اون رو هم برای مدتی فراموش کنید اتفاقی براش پیش نمیاد.

عکس انواع گیاهان آپارتمانی با اسم

فیکوس الاستیکا

بریم سراغ یه زیباروی دیگه یعنی فیکوس الاستیکا که به دلیل داشتن برگ هایی با ظاهر خاص به عنوان یه گیاه لاکچری بشمار میاد. این زیبارو به نور غیر مستقیم و زیاد برای رشد احتیاج داره و آبیاریش رو باید بعد از خشک شدن عمق دو سانتیمتری خاک انجام بدید. در خصوص شرایط نگهداری این گیاه باید دقت کنید که خاکش همیشه مرطوب نباشه که برای این منظور باید آبیاری رو رعایت کنید. اگر هم برگ هاش سرحال نباشن باید رطوبت محیط ر و افزایش بدید. در صورتی هم که رنگ برگ ها شاداب نیست باید گیاه رو به مکان پر نورتری انتقال بدید.

عکس انواع گیاهان آپارتمانی با اسم

نخل شامادورا 

یکی از محبوب ترین گیاهان آپارتمانی نخل شامادورا هست چرا که این زیبارو نسبت به کمبود آب و رطوبت، نور کم و دمای پایین بسیار مقاومه. به همین دلیل خرید نخل شامادورا به اون دسته از دوستداران گیاهان آپارتمانی که تجربه کمی در نگهداری گل و گیاهان دارن پیشنهاد میشه.

جالبه که بدونید نخل شامادورا تو دسته ی گیاهان مناسب برای اتاق خواب شناخته میشه؛ چون با از بین بردن سموم هوا و آزاد کردن اکسیژن در طول شب، یه خواب عمیق و راحت رو به شما هدیه میده همچنین شما با نگهداری از نخل شامادورا، سلامت ریه‌های خودتون رو تضمین میکنید.

عکس انواع گیاهان آپارتمانی با اسم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها