|

قبل و بعد مریم مومن شرایطی که قاضی براش گریست / فخرالزمان بانوی عمارت در زندگی امروزی

مریم مومن بازیگر سریال فخرالزمان سریال بانوی عمارت است که حالا نحوه فالوور گیری رو در پیش گرفته و با اننشار تصاویر جذاب پیش میرود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا دهه هشتاد بازیگری به این معنا بود که میومدی تست میدادی و تو یکسری فیلم و سریال نقش آفرینی داشت و بعد هم عکست بر روی مجلات گذاشته میشد و طی مصاحباتی که باهاش انجام می شد، به مردم شناسونده میشدی. البته که باز هم اینچنین شهرت رو به شکل کامل بدست نمی‌آوردی و در واقع باید کارنامه کاری پر باری بیا خودت میساختی و سابقه کاری جور میکردی تا بشه اسمت رو گذاشت فرد مشهور. اما حالا چی؟ اصلا نیازی نیست شما تست بدی چون اگه کمی تا قسمتی خرج چهرت کنی و زیباتر بشی و از میکاپ های غلیظ هم استقبال داشته باشی، کافیه تا یه ریز پارتیه هفت نسل اونور تر داشته باشی، قطعا میشی بازیگر تیتر یک سینما و تلویزیون. تازه بعد از اینکه تنها ده دقیقه در یک کار ایفای نقش داشته وارد مرحله اینستاگرام مشی که دیگه اصلا اگه ده سال دیگم بازی نکردی مشکلی نداره چرا چون شما دیگه مشهور شده هستی و میتونی با فعالیت در اینستاگرام بشی شهرت دار! مریم مومن از دست هنرمندان به شدت کم کار در سینما و تلویزیونه که البته اولین کارش رو قوی اومد جلو و با ایفای نقش اصلی سریال "بانوی عمارت" شهرت پیدا کرد اما نه اونقدری که میخواست. همین شد که در اینستاگرام شروع کرد به انتشار عکس و ویدیوهای مختلف و ژورنالی که سینما پسنده و مخاطب هم دوست داره. مریم مومن حالا معروف و اسم و رسم داره، اما با ثبت سوابق نه چندان زیادی در بازیگری و در عوض حضور بسیار پررنگ در بازی های مافیا و البته اینستاگرام.

323017_936

خاص پوشی مریم مومن بعد از شهرت

مریم مومن ابتدای فعالیتش رو در این فضای مجازی با انتشار عکس های معمول تر و البته آتلیه ور شروع کرد اما بعد تر ژست و نگاه و البته استیل او هم خاص شد. میدونید که شما وقتی بازیگر بشید اصلا اگر خاص پوش نباشید انگاری جزو بازیگرا به حساب نمیاید! به همین دلیل هنرمندان دیر یا زود به خصوص خانوم ها، میشن یونیک پوش و به سمت و سوی مدلینگ پیش میرن. مریم مومن نیز از این مسئله عقب نماند و حالا با به اشتراک گذاری تصاویر جالب مورد توجه قرار میگیره. در ادامه مشاهده می کنید دو تا از جدیدترین تصاویر خانم بازیگر رو که یکیشون هم به مناسبت تولدشون گرفته شده است. 

8874864

5754

بیوگرافی مریم مومن و شهرت یک شبه

مریم مومن یک دهه هفتادی است که در ۶ مرداد ۱۳۷۷ به دنیا اومده و زاده اردبیل می باشد. این بازیگر سینما و تلویزیون سابقه هم دارد. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری است که اولین بار تو 5 سالگیش رفت جلوی دوربین و با تئاتر هم کار خود را ادامه داد. اما شهرت خانوم بازیگر به شکل یک شبه و بعد از ایفای نقش در بانوی عمارت بود.

85

قاضی که به حال مریم مومن گریه کرد

مریم مومن فرزند طلاق است و تا به حال بارها راجب این مسئله صحبت داشته. او تصاویر مادر پدر خود را به شکل جدا از هم منتشر کرده، اما خب هیچ نصویر دو نفره ای از اونها نداره چرا که تنها 9 سال سن داشته که فرزند طلاق شده و مادر پدرش از هم جدا شده اند. وی در این باره می گوید من بعد از این موضوع یک شبه و در 9 سالگی بزرگ شدم و فهمیدن باید مراقب مادرم باشم. او می گوید قاضی در دادگاه به حال من گریه کرد.

654654 مریم مومن و پدر و مادرش

ماجرای ازدواج او در 22 سالگی

مریم موم هنوز ازدواج نکرده مجرد است. اما چند باری در اینستاگرام تصویری از قلب و گل منتشر کرده که کاربرانش رو به سمت شک برد که او نامزد دارد یا خیر. هیچگاه هیچ تصویری که نشون بده و بگه همسرمه به اشتراک نزاشت اما در سال ۱۳۹۹ بود که در یک مصاحبه اینترنتی اعلام کرد در یک رابطه عاشقانه بوده و دلش برای طرف که اسم اولش (س) هست قنج میره.

مریم مومن حتی در ادامه این گفتگو جزئیات بیشتری رو هم اشفا کرد و مادرش خانوم "علیزاده" هم صحبتی هایی داشت با این حال شهریور سال ۱۴۰۲ در برنامه چیدانه خبر ازدواج خود را کاملا تکذیب کرد و همچنان مجرد است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها