|

بیوگرافی مریم مومن و تولد بسیار خارجی‌اش / کلا چند ثانیه ویدیو گذاشت ولی تعجب آور

مریم مومن بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که این روزها در اینستاگرام بسیار مورد توجه قرار گرفته و با ویویدوی کوتاهش از تولد بولد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در ماه مرداد به سر میبریم و خیلی از بازیگران سینما و تلویزیون تولدشونه. بسیاری از هنرمندان با توجه به تعداد فالور و صفحه اینستاگرام فعالیت که دارند از طریق این فضای نامرئی شهرت پیدا می کنند و خیلی ها هم با همون دیدن شدن سینما و تلویزیون قانع هستن. البته که خب همه این چهره ها صفحات مختص به خودش رو در فضای مجازی دارند، اما اونچه که مشخصه اینه که یکسری از اونها توجه بیشتری به این فضا دارند و با این روش هر روز بیشتر از قبل دیده میشن و تنها به شهرتی که از بازیگری به دست میارن اکتفا ندارند و حواشی جالبی هم در پیج هاشون دارند. مثلا خانوم مریم مومن خیلی این مدلیه و به همین روال پیش میره که البته شاید بشه گفت روند اونچنان بدی هم نبوده و حالا مریم بانو هستن با پیجی جذاب که عکس و ویدیو های جالب و ترندی در اون به اشتراک میگذارند. مریم مومن اولین بار در سریال "بانوی عمارت" بود که دیده و شناخته شد. وی بعدتر نیز در سریال دیگری نقش آفرینی کرد اما اینبار در نمایش خانگی و در سریال "جادوگر" که خب برخلاف تجربه اولی، این سریال چندان ندرخشید. مریم مومن بعد تر بیشتر در مافیا دیده شد و مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

9876984

تولد چند ثانیه ای اما بسیار متفاوت مریم مومن

مریم مومن یک مرداد ماهیست که در دهه هفتاد به دنیا اومده و این روزها 27 سال سن دارد. وی که در نیمه دوم این دهه متولد شده، در نقش فخرالزمان تنها 19 سال سن داشت و حالا در این عرصه پخت تر و دارای اسم و رسم می باشد. مریم مومن در صفحه ای که ازش بسیار صحبت کردیم هر ساله عکس و ویدیو از تولدش منتشر میکند، اما اینبار با تنوعی جالب تر در چهره ای کار رو انجام داد. در ادامه مشاهده می کنید مریم مومن رو در حالی که یه فیلم چند ثانیه ای پست کرده و در اون با موهای بسیار فر و میکاپی بسیار رنگدار لایک و کامنت فراوونی دریافت کرد.

بیوگرافی مریم مومن و شهرت یک شبه

مریم مومن در 6 مرداد ما به دنیا اومده از سال 1377 که خب زاده اردبیل می باشد و حالا نیز بازیگر سینما و تلویزیون است که سابقه اجرا رو هم داشته.

مریم بانو از فارغ التحصیلان لیسانس رشته بازیگری است که خب در سن 5 سالگی اولین بار رفت جلوی دوربین. بعد تر نیز خانوم بازیگر استعدا خود را با تئاتر ادامه داد تا اینکه با سریال "بانوی عمارت" به شهرت یک شبه دست پیدا کرد.

89768

خانواده و اصالت مریم مومن

مریم مومن در یک خانواده سه نفره بزرگ شده و تک فرزند است که البته تنها تا 9 سالگی این زندگی پابرجا بوده. وی در شهر "مشگین شهر" اردبیل و در محله قروه درویش به دنیا اومده و بر این نظره که با افتخار تورک زبان هستش. مریم بانو شیطونی و بازیگوشی دوران کودکیش اونقدری زیاد بوده که پدرش مریم رو به ترکی (اوغلوم) "یعنی؛ پسرم" صدا می زده.

مریم+مومن

پیشنهاد بازیگری در ۵ سالگی و عشق هنرپیشگی

مریم مون میگه عشق بازیگری از 5 سالگی در من به وجود اومد و زمانی که پسر عموی پدرم برای ساخت یک فیلم کوتاه از من دعوت کرد، این هن در من جوشید. اما خب انگاری وقتی بزرگتر شده بین ایشون و ماجرای بازیگری وقفه فراوونی افتاده و نشده که فیلم بازی کنه ولی همچنان عشق به بازیگری درونش وجود داشته.

images

مهاجرت به تهران و کلاس بازیگری پنهانی

مریم مون در ادامه مصاحبه اش گفت تا ۸ سالگی اردبیل بودم تا اینکه به طور کل به تهران مهاجرت کردیم و خانواده من همیشه دوست داشتن که من دکتر و مهندس بشم اما همیشه ته دلم علاقمند بودم که به بازیگری برسم و حتی پنهونی کلاس‌ های بازیگری می‌ رفتم و کاراته رو هم کار میکردم و وقتی که بیرون می‌ رفتم برای ورزش در کلاس های بازیگری شرکت میکردم.

photo_2023-08-19_14-04-43

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها