|

پرفروش ترین گوشی های شیائومی تا به اینجا در سال 2024 / اینا خوده خود باقلوا هستن

در این مقاله چندتا از پرفروش ترین گوشی های شیائومی رو در سال 2024 بهتون معرفی کردیم که سلیقه ی بازار به اون ها معطوف شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حال حاضر دیگه کسی نمیتونه منکر تاثیر بسیار زیاد تکنولوژی در زندگی هامون بشه چرا که با وجود اون حتی زندگی برای خیلی از ما راحت تر شده به همین دلیل هست که وابستگی شدید و بسیار زیادی به اون پیدا کردیم مثلا خیلی از ما به گوشی و تکنولوژی های موجود در اون وابسته هستیم به عنوان مثال شما میتونید با این وسیله ی الکترونیکی کوچک در کسری از ثانیه با اطرافیان خودتون تماس تصویری و صوتی برقرار کنید و در جریان اوضاع و احوال اون ها قرار بگیرید که خب این واقعا فوق العاده هست چون فکرش رو کنید که در گذشته برای برقراری ارتباط اون هم در حد جویای حال شدن باید چه سختی ها و مشقت هایی کشیده میشه و خب اگر در اون زمان که افراد این سختی ها رو داشتن بهشون میگفتید که یه روز وسیله ای به اسم گوشی میاد که مردم حتی میتونن باهاش کارشون رو مدیریت کنن و پول دربیارن احتمالا فکر میکردن که مغزتون تاب برداشته!

ولی خب در حال حاضر همه منتظر پیشرفت های روزافزون در قابلیت های گوشی های هوشمند هستن و خب دیگه پیشرفت تکنولوژی اصلا چیز عجیب و غریبی نیست و در صورتی که بشر در این زمینه نتونه پیشرفت کنه جای تعجب داره! پس با همه ی  این حساب کمپانی های مختلف اقدام به تولید گوشی های ساخت خودشون میکنن و خب یه سری آپشن ها رو با اون ها ارائه میدن که میتونه برای کاربر جالب باشه و خب هر سازنده ای که بتونه بیشتر کاربر رو ترغیب به خرید کنه این وسط برده و گوی و میدان دست خودش خواهد بود. البته که شما هم به عنوان یه خریدار باید در پی این باشید که با مشخصات گوشی های موجود در بازار آشنایی داشته باشید که به همین دلیل میخواهیم در خصوص مشخصات چندتا از پرفروش ترین گوشی های شیائومی در 2024 صحبت کنیم که در صورتی که مایل به خرید اون ها بودید با آگاهی کامل به سراغشون برید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

پرفروش ترین گوشی های شیائومی

شیائومی ۱۴

بریم سر وقت اولین محصولی که در بین بهترین های شیائومی در 2024 میخواهیم بهتون معرفی کردیم یعنی شیائومی ۱۴ که از 6.36 اینچ اندازه برخورداره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر برابر با 120 هرتزه که این یعنی شما هیچ گونه تاخیر و لگ در تماشای محتواهای مختلف در اون مشاهده نخواهید کرد. حداکثر میزان روشنایی هم در اون در زیر نور خورشید برابر با 3000 نیت هست که این عدد واقعا قابل توجه هست.

در بخش پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی کوالکام اسنپدراگون هشت نسل سه استفاده شده که قدرت و سرعت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی محصول از سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی از سنسور 32 مگاپیکسلی برخورداره که روی هم رفته کیفیت عکس و فیلم هاشون عالیه. باتری هم از 4610 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و میتونه طول عمر و دوام خوبی از خودش نشون بده.

پرفروش ترین گوشی های شیائومی

۱۳ تی پرو

بریم سراغ محصول دوم از کمپانی چینی شیائومی یعنی مدل ۱۳ تی پرو که از زمان عرضه تا به امروز فروش بسیاری داشته و تونسته اسم خودش رو در بین تاپ ترین های این برند ثبت کنه. این محصول با یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ عرضه میشه که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 144 هرتزه که این عدد نشان از اسکرول نرم و روان در اون داره. همچنین حداکثر میزان روشنایی در این پنل برابر با 2600 نیت هست که کار کردن باهاش رو در زیر نور خورشید بسیار کار راحتی میکنه.

به عنوان پردازنده هم یه تراشه ی مدیاتک دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس استفاده شده که میتونه برنامه های سنگین رو به راحتی به اجرا دربیاره. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 20 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن لحظات شما رو به خوبی و زیبایی ثبت و ضبط کنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی ارائه میکنه.

پرفروش ترین گوشی های شیائومی

پوکو اف ۶ پرو

بریم سر وقت محصول آخری که در لیست این مقاله قصد معرفی اون رو بهتون داریم یعنی پوکو اف ۶ پرو که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره و از نوع امولده. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این نمایشگر برابر با 120 هرتزه و همچنین حداکثر میزان روشناییش هم در محیط باز برابر با 4000 میلی آمپر ساعت هست که این موضوع کار کردن باهاش رو در زیر نور خورشید کار راحتی میکنه.

در زمینه ی پردازنده براش یه تراشه ی پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون هشت نسل دو استفاده شده که تاخیر و لگ در اون مشاهده نمیشه و به این راحتی ها هم داغ نمیکنه. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن عکس و فیلم های خوبی رو برای شما به ثبت وضبط برسونن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و میتونه شارژدهی خوبی هم ارائه کنه.

پرفروش ترین گوشی های شیائومی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها