|

آباژور خاص کنار سالنی / مدلای که اینجا می بینی تو مغازه ها نیست واقعا مدرن و جذابن

آباژور ها انواع بسیار مختلفی دارند که در این مطلب میخوایم به اون دست از خاص هاشون سر بزنیم و باهاشون آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو یه خونه همه چی تموم ، تموم وسایل و لوازم اهمیت دارند. از کوچکترین عناصر گرفته تا بزرگترین آیتم ها همگی دست به دست هم داده تا زیبایی دکوراسیون یک فضا رو بسازند. البته که بی شک هر کدوم وظیفه خاص خودشون رو دارند و الا امکان نمداره شما بر این انتظار باشید که فلان مبلمان شیک رو گرفته اید گس کایفه و دیگه نمیازی نیست که به باقی وسایل کوچیک  اکسسوری فکر کنید. از طرفی هم خیلی از لوازم هستند که با یک تیر دو نشون زدن هستند. مثلا وقتی یک آباژور در منزل وجود داشته باشه، بی شک علاوه بر زیبایی که به محیط و دیزاین خونه میبخشه، میتونه روشنایی مناسبی هم در هنگام شب و یا مطالعه و دیگر مواقع ایجاد کنه. آباژور ها انواع بسیار مختلف و متنوعی در ظاهرشون دارند که بسته به سبک دکوراسیون منزل و همچنین متراژ فضایی که وجود داره انتخاب میشن. هر موقع اسمی از آباژور شیده میشه خیلی از خانوم ها تنها مدلی که میاد به ذهنشون مدل های قدیمی هستش که یک پایه و چراغ و سری داره. در حالی که امروزه مدل های آباژور بسیار متنوع و جذاب تر شده و جدید بودن رو در خود ایجاد کرده اند. در این مطلب میخوایم بریم سراغ اون دست از آباژورهایی که برخلاف آباژور های کلاسیک، دارای جزئیات پیچیده تر و تزئینات خاص تری هستند.

آباژور خاص کنار سالنی

متریال آباژور های مدرن

آباژور ها از متریال خصی ساخته می شوند. جنس موادی که در تولید این آباژورها به کار میره اغلب موادی همچون فلز، چوب و شیشه می باشد که بسته به مدل و سبک آباژور آیتم های دیگری هم افزوده می شوند. در واقع استفاده از این مواد به دلیل دوام بالا و هماهنگی با سبک مدرن خیلی به کار میاد و رایج هستش. به شکل معمول، آباژور ها از پایه‌ های فلزی ساخته می شوند همراه با روکش مات یا براق که سایبان های شیشه ای و یا پارچه ای هم دارند.

آباژور خاص کنار سالنی

آباژور خاص کنار سالنی

آباژور های مدرن با قابلیت تنظیم نور

نصب این سبک از آباژور ها اغلب بسیار راحت است که اینهم به دلیل طراحی هوشمندانه اونها می باشد. خیلی از این آباژور ها به شکلی طراحی شدن که قابلیت تنیک دارند تا شما بتونید اونها رو در زاویه دلخواه خود تنظیم کرده و هدایت نمایید. این خصوصیت به کاربر چنین امکانی رو میده که بتونه در موقعیت های مختلف نورپردازی مورد نیاز خود را دریافت کرده و به کار های مختلفی همچون مطالعه، کار و یا استراحت بگردازه. 

آباژور خاص کنار سالنی

آباژور هایی که به مصرف برق و محیط زیست فکر میکنند

یکی دیگه از خوبی های این سبک از آباژور ها، مصرف انرژی در اونهاست. بسیاری از آباژورهای مدرن از لامپ‌های LED استفاده دارند که خب همین موضوع باعث میشه تا علاوه بر کاهش مصرف انرژی، طول عمر بیشتری هم داشته باشند. این ویژگی‌ ها نه تنها به صرفه‌ جویی تو هزینه‌ های برق کمک خیلی خوبی داره، بلکه به حفظ محیط زیست هم فکر میکنه و ایده آله.

آباژور خاص کنار سالنی

آباژورها اینجوری جلب توجه دارند

آباژور ها به دلیل شکل و شمایل و همچنین نورپردازی که دارند خیلی راحت میتونن وقتی در کنار سالن قرار میگیرند، نقطه تمرکز دکوراسیون داخلی باشند. قرار دادن این آیتم در نقاط استراتژیک مثل گوشه‌ های تاریک و یا کنار مبل‌ های اصلی، باعث میشه که فضاهای غیر مفید به زیبایی روشن شده و جذابیت بیشتری هم پیدا کنند.

آباژور خاص کنار سالنی

آباژور خاص کنار سالنی

اگر میون مدلهای آباژور سردرگم شدی

در نهایت باید گفت انتخاب یک آباژور مناسب کاملا بستگی به سلیقه شما و همچنین سبک دکوراسیون منزلتون داره که نیاز فرد رو برطرف کنه. تنوع بسیار جذاب و فراوونی در بازار هست که میتونه نیاز شما رو برای آباژور برطرف کرده و زیبایی رو به فضاتون ببخشه. اما یادتون نره که میون اینهمه مدل سردرگم نشید و انتخاب نادرست نکنید. شما باید اونچه که به سبک دیزاین منزلتون میاد فکر کرده و انتخاب نمایید تا بتونید تغییرات چشمگیری داشته باشید. جهت خرج کردن جسارت و همچنین خاص کردن فضا نیز میتوانید در همان سبک دکور خود مدلی خاص انتخاب کنید.

آباژور خاص کنار سالنی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها