|

بهترین گوشی ها تا 10 میلیون / جونم به سامسونگ چه سرشاخ شده با شیائومی تو این رنج قیمت

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها تا 10 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجود شناختشون خرید راحت تر و بهترین داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما استفاده های خودمون رو از گوشی داریم مثلا یکی با این وسیله کار میکنه و پول درمیاره، یکی سرگرمیش بازی کردن با گوشی هست و یکی هم اوقات فراغتش رو با چک کردن شبکه های اجتماعی از طریق این وسیله ی الکترونیکی کوچک سپری میکنه که خب در هر حالت باید یه گوشی خوب داشته باشید تا کار کردن با اون براتون لذت بخش باشه چون در غیر این صورت اگر این وسیله اونطور که باید و شاید کیفیت نداشته باشه و یا مدام هنگ کنه اعصابتون رو بهم خواهد ریخت و حتی ممکن هست که در کارهاتون هم اختلال ایجاد کنه پس باید تمام سعی خودتون رو کنید که بهترین گوشی موجود در بازار رو برای خودتون تهیه کنید.

البته که شاید الان بگید که برای این منظور باید پول خوب داشته باشید و پس این موضوع کنسله هر چند که کسی منکر این نمیشه که بودجه ی شما در خرید گوشی بسیار مهم هست ولی آدم باید از داشته هاش نهایت استفاده رو کنه و شما در این بین هر بودجه ای که دارید باید بهترین گوشی در اون بازه ی قیمت رو پیدا کنید و از آن خودتون کنید چرا که شما لایق بهترین ها هستید و خوشبختانه در بازار امروز هم این موضوع اصلا کار محالی نیست و چرا که بازار از تنوع بسیار بالایی برخورداره بنابراین دست خالی نمیمونید حالا ما هم در این مقاله برای این که در خرید راحت تر بهتون کمک کرده باشیم میخواهیم چندتا از بهترین گوشی ها تا 10 میلیون رو بهتون معرفی کنیم تا با مشخصات اون ها بیشتر آشنا بشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها تا 10 میلیون

گلکسی A15 نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 10 میلیون

به عنوان محصول اول که در بین بهترین ها تا ده میلیون میخواهیم بهتون معرفی کنیم به سراغ یه گوشی از کمپانی کره ای سامسونگ رفتیم یعنی گلکسی A15 که از زمان عرضه تا به امروز رضایت خیلی از کاربران رو جلب کرده و تونسته خوش بدرخشه. این گوشی خوش دست از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره که از نوع سوپر امولده و رزولوشن اون فول اچ دی پلاسه و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که این عدد نشون میده که شما کمترین میزان تاخیر رو در تماشای محتواهای مختلف در اون مشاهده خواهید کرد. 

به عنوان پردازنده برای این محصول از یه تراشه 6 نانومتری هلیو G99 استفاده شده که قدرت و سرعت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت خوبی ارائه میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی هم ارائه میکنه.

بهترین گوشی ها تا 10 میلیون

ردمی نوت 13 4G نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 10 میلیون

بریم سر وقت دومین محصول در لیست این مقاله یعنی ردمی نوت 13 از کمپانی چینی شیائومی که در این سال ها تونسته کاربرهای زیادی رو جذب کنه و یکی از رقیبان اصلی سامسونگ باشه. این کمپانی برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ بهره گرفته که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که با این عدد شما در مشاهده ی محتواهای مختلف در اون با هیچ گونه تاخیری مواجه نخواهید شد. همچنین حداکثر میزان روشنایی این پنل برابر با 1800 نیت هست که این یعنی کار کردن باهاش زیر نور خورشید کار سختی نیست. 

به عنوان پردازنده یه تراشه ی اسنپدراگون 685 تعبیه شه که با نسل قبل تفاوتی نداره. دوربین اصلی سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت خوبی ارائه میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دوام خوبی هم داره.

بهترین گوشی ها تا 10 میلیون

ریلمی C55 نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 10 میلیون

نوبت به محصول سوم و آخر رسید یعنی ریلمی C55 که از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.72 اینچ برخورداره که رزولوشنش فول اچ دی پلاسه و چیزی حدود 87 درصد از فضای روبه رویی رو به خودش اختصاص داده. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این پنل برابر با 90 هرتزه و حداکثر میزان روشناییش هم در زیر نور خورشید برابر با 600 نیت هست که با این عدد کار کردن باهاش در شرایط پر نور اونقدرا سخت نیست.

به عنوان پردازنده یه تراشه 12 نانومتری هلیو G88 استفاده شده که قدرت و سرعت پردازشیش خوبه. دوربین اصلی سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیکسلی داره و باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها تا 10 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها