|

رنگ هایی که خانه را بزرگ نشان میدهند / شما آلونک داشته باش ولی سلیقه خرج بده میشه قصر

در این مقاله در مورد رنگ هایی که خانه را بزرگ نشان میدهند صحبت کردیم که میتونید با وجود اون ها فضا رو دلبازتر جلوه بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر یه فرد امروزی باشید مسلما براتون مهم هست که دکوراسیون خونتون زیبا و مدرن باشه و برای رسیدن به این منظور هم نهایت تلاش خودتون رو میکنید چرا که بالاخره چهار نفر آدم میاد خونتون و خب در صورتی که دکورتون بد باشه جلوشون آبروریزی میشه خصوصا در حال حاضر که هر کسی یه بیسی از اصول و قواعد دکوراسیون رو میدونه و در جریان هست که هر آیتمی چطور باید در چیدمان قرار بگیره تا اون زیبایی که مدنظر هست حاصل بشه و انسجام و هماهنگی از دکور به وضوح قابل حس کردن باشه پس شما هم در شرایط اینچنینی باید خودتون رو برای یادگیری هر چه بیشتر و بهتر در مورد دکور آماده کنید و در این راه قدم هایی هر چند کوچک بردارید.

مثلا در حال حاضر که شما در حال خوندن این مقاله هستید نشون دهنده ی این هست که داشتن یه دکوراسیون شیک براتون اهمیت داره به همین دلیل یه بخشی از وب گردی خودتون رو به اون و ارتقاش اختصاص دادید و در حال حاضر هم مشتاق به دونستن این هستید که چه رنگ هایی خونه رو بزرگتر نشون میده چرا که شاید باورکردنی نباشه که رنگ ها میتونن یه معجزه ای به پا کنن که حتی تو خیالتون هم نمیگنجه البته که اون ها نه تنها در دکوراسیون بلکه در زمینه های دیگه مثل استایل هم میتونن غوغا به پا کنن و مثلا با ستفاده از یه سری از اون ها افراد خودشون رو چاق تر و یا لاغرتر نشون میدن که خب این فوق العاده هست. حالا هم دیگه وقت رو بیشتر از این هدر ندیم و بریم به سراغ دونستن این که چه رنگ هایی برای قسمت های مختلف خونه مناسب تر هستن و اون رو بزرگتر نشون میدن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

دکوراسیون بزرگ1

برای ورودی کوچک به سراغ آبی برید

برای ورودی خونه باید یکی از قوی ترین رنگ ها رو استفاده کنید چون از قدیم گفتن سالی که نکوست از بهارش پیداست و در صورتی که ورودی که اول خونه هست زیبا چیدمان شده باشه بدون شک مابقی اون هم همین طوری هست ولی برعکس این موضوع که باشه یعنی ورودی بد چیده شده باشه حتی در صورتی که داخل خونه دکور خوبی هم داشته باشه باز ذهنیت خوبی برای بیننده ایجاد نخواهد شد چون اون فرد خونه رو شلخته و بی نظم تصور کرده.

حالا در بین رنگ های موجود آبی رو میشه یکی از بهترین رنگ ها برای ورودی خونه بشمار آوورد که خب طبیعتا طیف های مختلفی از روشن تا تیره داره که در بین اون ها طیف های روشن رنگ آبی برای ورودی هایی که کوچک هستن بسیار مناسب اند و میتونن فضا رو بزرگتر نشون بدن البته که شاید بخواهید از آبی تیره برای این منظور استفاده کنید که در این حالت هم باید بگیم که مانعی بر سر راهتون نیست ولی در این حالت بهتره که رنگ فرش برای این قسمت از خونه رو روشن انتخاب کنید.

سیون بز

برای پذیرایی به سراغ خاکستری برید

پذیرایی رو میشه اصلی ترین فضای هر خونه بشمار آوورد چرا که شما با اعضای خونواده و حتی مهمون هاتون در این بخش از خونه دور هم جمع میشید و معاشرت میکنید بنابراین دکوراسیون اون بسیار مهم هست خصوصا در صورتی که فضا کوچک باشه چون مسلما دوست ندارید که احساس خفگی از دکور دریافت کنید که خب برای جلوگیری از این منظور میتونید برای این فضا به سراغ آیتم هایی به رنگ خاکستری برید مثلا دیوارها رو این رنگی کنید و یا فرش و مبلمان و حتی پارکت رو به رنگ خاکستری انتخاب کنید تا در انتهای همه ی این ها فضاتون بزرگ تر از اون چیزی که هست دیده بشه.

از خوبی هایی هم که خاکستری داره این هست که این رنگ خنثی بوده به همین دلیل دست شما رو برای انتخاب سایر رنگ ها در دکوراسیون باز میذاره که برای بزرگتر دیده شدن هر چه بیشتر فضا توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ رنگ سفید در کنار خاکستری هست.

دکو.راسیون بزرگ 2

برای آشپزخانه به سراغ سفید براق برید

سفید رو میشه یه رنگ کامل دونست که میتونه با قرار گرفتن در هر فضایی اون رو بزرگتر جلوه بده حالا میخواد اتاق خواب باشه و یا پذیرایی و... که خب این موضوع در مورد آشپزخانه هم صدق میکنه و شما میتونید با وجود این آیتم این فضا رو دلباز، مرتب و بزرگتر از اون چیزی که هست نشون بدید.

رنگ هایی که خانه را بزرگ نشان میدهند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها