|

بهترین راه حل برا بلند نشون دادن سقف کوتاه / قرار نیس مثل فرهاد کوه بکنی دیوارو دریاب

در این مقاله راجع به بهترین راه حل برا بلند نشون دادن سقف خونه صحبت کردیم و یه سری ترفند برای این منظور بهتون معرفی کردیم که به کارتون میاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا افراد برای داشتن یه دکوراسیون خوب تلاش میکنن و دیگه مثل سابق نیست که هر کسی هر جور که دلش خواست دکور رو بچینه و بعد با اعتماد به نفس کامل بگه که کار رو خوب از آب درآوورده چرا که در حال حاضر دکوراسیون خوب اونی هست که طبق اصول و قواعد چیده شده باشه البته که سلیقه هم در این بین دخیل هست و شما با استفاده از سلیقه تون امضای شخصیتون رو پای چیدمان میزنید ولی این موضوع تنها با سلیقه نباید پیش بره به همین دلیل هست که خیلی ها به مطالعه در خصوص دکوراسیون میپردازن تا اطلاعاتشون رو در زمینه ی اون بالا ببرن و صد البته که تنها آگاهی داشتن کفایت نمیکنه و در صورت پیاده سازی اطلاعات به دست اومده در دکوراسیونشون هست که میتونن به اون چیدمان رویایی که مدنظرشون هست برسن.

در حال حاضر هم که شما دارید این مطلب رو میخونید اینطور به نظر میاد که به دکوراسیون خونتون و بهبود و ارتقای اون اهمیت میدید و براتون مهمه که به زیبایی هر چه بیشتر اون اضافه کنید که خب یکی از چیزهایی که در زیبایی دکوراسیون میتونه تاثیر زیادی داشته باشه سقف بلند هستد که خب بعضی از خونه ها فاقد اون هستن و حتی به قدری سقفشون کوتاه به نظر میاد که دل آدم تو خونه میگیره به همین خاطر هم هست که خونه هایی که سقف بلند دارن اعیونی و گرونتر به چشم میان. حالا ما در مقاله ی امروز میخواهیم به اون دسته از افرادی که خونشون این مشکل رو داره چندتا راه حل برا بلند نشون دادن سقف کوتاه یاد بدیم که به کارشون میاد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

راه حل برا بلند نشون دادن سقف

از پرده های بلند کمک بگیرید

خب در صورتی که سقفتون کوتاهه نمیتونید که برای معماری اون کاری کنید ولی میشه با خطای دید ایجاد کردن اون رو بلندتر از اون حدی که هست نشون بدید که خب در این بین یکی از راه هایی که میشه با کمک اون، این خطای دید رو به وجود آوورد آویزون کردن پرده های قدی و بلند هست که پنجره ها و سقف رو بلندتر و مرتفع به نظر میارن. بهتره که به این موضوع هم دقت کنید که برای جنس پرده به سراغ پارچه های شفاف و سبک برید که جلوی ورود نور طبیعی رو نمیگیرن تا اینطوری خونه نورانی تر و حتی بزرگتر هم دیده بشه.

از خوبی هایی که این مدل از پرده ها دارن این هست که خطوط عمودی ایجاد میکنن که دقیقا این موضوع هست که خطای دید ایجاد میکنه و ناخودآگاه چشم رو به بالای سقف سوق میده. دقت هم کنید که در صورت استفاده از پرده های بلند چوب پرده رو بالای درگاه پنجره نصب نکنید و اون رو نزدیک به سقف نصب کنید و بلندی پرده رو اندازه ای بگیرید که تا روی زمین بیاد.

راه حل برا بلند نشون دادن سقف

از رنگ های روشن در دکوراسیون استفاده کنید

یکی از کارهایی که باید در خصوص بلند نشون دادن سقف انجام بدید تمرکز روی دیوارهاست چرا که بالاخره در اصل دیوارها کوتاه هستن که سقف هم پایین دیده میشه بنابراین باید روی رنگ اون ها دقت و توجه زیادی داشته باشید چون در صورتی که برای اون ها از رنگ ها و کاغذ دیواری های تیره استفاده کنید بی برو و برگرد و بدون شک سقف شما کوتاه تر دیده خواهد شد پس بهتره برای جلوگیری از این موضوع و حتی نتیجه ی برعکس گرفتن یعنی بلندتر دیده شدن سقف به سراغ رنگ آمیزی دیوارها با رنگ های روشن مثل سفید، کرم و یا رنگ های پاستلی برید که میتونن فضا رو گسترده تر به نظر بیارن.

این رنگ دیوارها میتونن نور رو چه طبیعی باشه و چه مصنوعی بیشتر منعکس کنن که این موضوع به نوبه ی خودش میتونه فضا رو بزرگتر و دلبازتر هم به نظر بیاره و همین افزایش روشنایی سبب مرتفع تر دیده شدن سقف میشه.

راه حل برا بلند نشون دادن سقف

از دکوری های عمودی استفاده کنید

در هر خونه ای شما دکوری های متعددی خواهید دید که خب این دکوری ها در جایگاه خودشون علاوه بر این که میتونن زیبایی خارق العاده ای به دکور ببخشن بلکه ایرادات و نواقصش رو هم برطرف میکنن مثلا استفاده از دکوری های عمودی میتونه سقف های کوتاه رو بلند تر از اون چیزی که هستن نشون بده به همین دلیل توصیه میشه که به سراغ استفاده از آباژور های زمینی و ایستاده، ساعت های دیواری مستطیلی و یا ساعت های ایستاده و همچنین تابلوها و دیوارکوب های عمودی در دکوراسیون منزل برید تا با خطای دید ایجاد کردن توسط اون ها این حس رو القا کنید که خونه از سقف بلندی برخوردار هست.

راه حل برا بلند نشون دادن سقف

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها