|

جدیدترین مبلمان مد شده در نمایشگاه مبل یافت آباد / مدلای امسال سوپرلاکچرین فوق العاده

در این مقاله جدیدترین مبلمان مد شده در نمایشگاه های مبل یافت آباد رو بهتون نشون دادیم و یه سری نکات رو که باید موقع خرید بدونید رو گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دکوراسیون خوب داشتن برای هر فردی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هست خصوصا در صورتی که بخواد از این طریق سلیقه ی خودش رو به نمایش بذاره که خب در این حالت سعی میکنه نهایت دقت و وسواس خودش رو برای انتخاب آیتم های مختلف تو دکور به کار بگیره تا بالاخره اون چیدمانی که مدنظرش هست رو خلق کنه که خب خوشبختانه این کار در حال حاضر به سختیه قدیم نیست چرا که شما الان میتونید هر سوالی که در خصوص دکوراسیون داری رو با دو سه تا سرچ ساده در اینترنت جواب بدید و از اون گذشته نمونه های زیادی از دکور و چیدمان خونه های مختلف رو میبینید که خود این موضوع میتونه بهتون ایده بده.

البته که تنها و تنها روی قاعده و اصول پیش رفتن و یا تقلید از دکورهای دیگه نمیتونه سبب زیباتر شدن دکوراسیون فضای شما بشه بلکه شما میبایست امضای شخصی خودتون رو هم پای دکور بزنید که برای این منظور باید از سلیقتون کمک بگیرید ولی طوری هم نباشه که سلیقتون در جهت مخالف قواعد باشه چرا که این فاکتورها در کنار هم و در نهایت میتونن برای شما یه چیدمان خاص، اصولی و زیبا بسازن پس با تکیه و اعتماد به هر دو اقدام کنید و دست به عمل بشید. حالا در این بین یه موضوعی که به شما برای چیدن یه دکور زیبا کمک کنه اطلاع از ترندهای روز هست چرا که در این حالت دکور به روز و مدرن به چشم میاد که به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از جدیدترین مبل های بازار رو بهتون نشون بدیم و در خصوص این که باید موقع خرید این آیتم برای دکور باید به چه نکاتی توجه کنید صحبت کنیم تا خرید بهتر و راحت تری در این زمینه داشته باشید، پس در اد امه با ما همراه باشید.

جدیدترین مبلمان مد شده

مشخص کنید برای چند نفر میخواهید مبل تهیه کنید

در صورتی که میخواهید مبلمان تهیه کنید باید این رو در نظر بگیرید که تعداد اعضای خانواده و مهموناتون چندتا هستن و آیا مبلمان تنها عنصر در پذیرایی شما هست که خب در این حالت باید مبل های بزرگ تهیه کنید ولی در صورتی که به عنوان مثال دکوری هاتون زیاده و جا گیر هستن مثل ساعت ایستاده باید اندازه ی مبل رو کوچک تر انتخاب کنید.

در این بین تعداد مبل راحتی که برای اعضای خانواده خودتون انتخاب میکنید میتونه سه الی چهار نفره باشه اما بنا بر چیدمان اتاق میتونید مدل های گوشه ای رو هم انتخاب کنید و حتی با کمک اون ها یه قسمتی از پذیرایی رو جدا کنید.

جدیدترین مبلمان مد شده

جدیدترین مبلمان مد شده

نوع مناسب کوسن ها رو انتخاب کنید

کوسن ها میتونن از لحاظ استحکام نرم، متوسط و یا سخت باشن که شما میتونید بنابر ترجیح خودتون به سراغ انتخاب هر کدوم از اون ها برید. البته که موقع خرید باید اونا رو تست کنید تا مطمئن بشید کدوم به کارتون میاد چرا که داخل هر نوع از کوسن رو با مواد مختلفی پر میکنن که در زیر به چندتا از اونا اشاره کردیم:

برخی از کوسن ها رو با فوم پر میکنن که استحکامش بالاست و میتونه یه گزینه ی خوب باشه.

برخی از اون ها رو با فیبر پر میکنن که میتونن ظاهر نرم تری داشته باشن و در کل دنج باشن و همچنین با فرم بدن شما خیلی راحت سازگار خواهند شد. بالشتک های جیب دار میتونن برای اون دسته از مبل ها که بزرگتر هستن انتخاب خوبی باشن و در مورد میزان سفتی اون ها هم میشه سفارشی سازی کرد.

اما در بین همه ی این ها اون دسته از کوسن ها که از پر هستن نرم ترین بشمار میان اما در حال حاضر بین مردم کمتر رایج اند و در صورتی هم که به پر حساسیت دارید که اصلا نباید به سراغ اون ها برید.

جدیدترین مبلمان مد شده

جدیدترین مبلمان مد شده

رنگی رو انتخاب کنید که به پالت رنگی اتاقتون بیاد

قبل از ازاین که در مورد مبل عاشق یه رنگ خاصی بشید و اون رو نشون کنید باید پالت رنگی کل فضا رو از نظر بگذرونید و بعد با توجه به رنگ آیتم های موجود در فضا دست به انتخاب بزنید.

مثلا در صورتی دکور خیلی رنگی بود مبلمان شما میتونن رنگ خنثی داشته باشن که یه جورایی تعادل رو ر محیط برقرار کنن و  همچنین میتونید اون رو رنگ روشن هم انتخاب کنید که فضا بزرگتر و دلباز تر دیده بشه و برعکس این موضوع هم هست و اون اینه که در صورت یک رنگ بودن فضا برای خارج کردن اون از یکنواختی میتونید برای رنگ مبلمان به سراغ یه رنگ جذاب برید.

جدیدترین مبلمان مد شده

جدیدترین مبلمان مد شده

جدیدترین مبلمان مد شده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها