|

7 تیپ خانومهای شیک و جذابیت خاصشون / اینجوری میتونی پولدار نباشی ولی اونجوری دیده شی

اگر شما هم قصد این رو دارید که بانویی با استایل خاص دیده بشید، پس حتما با این مطلب همراه بشید که اینجا مختص شما نوشته شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از خانومها هستن که شیک بودن واسشون خیلی اهمیت داره. در واقع اونچه که مشخصه اینه که برای این افراد تنها پوشیدن و ست کردن مهم نیست، بلکه خوشتیپ و شیک بودن نیز به شدت قابل اهمیته. اما شیک بودن از کجا میاد؟ بی شک اینکه بتونیم یک بانوی جذاب و خوش استایل باشیم، ابتدا باید رنگ پوستمون رو بشناسیم و بعد هم سلیقه خودمون و ترند روز رو بدونیم. اما چطور باید چنین ظاهری داشته باشیم؟ قطعا باید از سبک رنگ های خاص و مدل های یونیک و امروزی خبر داشته باشیم. اینکه شما بخواین شیک باشین اما تو دهه های پیش زندگی کنید قطعا به هدفتون نخواهید رسید. اما نگران نباشید چرا که در اینجا میخوایم با اون دست از آیتم ها و استایل هایی که یک بانو رو شیک میکنه آشنا بشیم. کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با این موارد آشنا شده و ظواهری جذاب بسازید.

10-7

استایل های رنگ نود نمادی از شیک بودن یک بانو

استایل ها میتونن در انواع و اقسام رنگ ها طراحی بشن اما در واقع اونچه که مشخصه اینه که مثلا رنگ قرمز جسارت بالایی میخواد و از طرفی هم رنگ هایی مثل نارنجی و زرد و غیره چندان مناسب هر فضایی نیستند. رنگ هایی مثل سفید و مشکی هم چندان مورد قبول هر خانومی نیست، اما در عوض رنگ های نود میتونن در استایل بسیار بی نظیر باشند. رنگ های نود که بیشتر در رنج رنگ های کرمی هستند، در واقع میتونن برای هر فضایی مناسب به نظر برسن و از طرفی هم به بیشتر سایز اندام ها میان و عالی میشن.

5454

مانتو های عروسکی جوونت میکنن

مانتو های عروسکی سبک های متفاوت و مختلفی دارند. شما میتونید بر حسب اونچه که در سلیقه خود دارید اونها رو انتخاب کنید. چرا که برخی از اونها رسمی تر و برخیشون جیگول تر هستند. اما در مجموع میشه گفت پوشیدن یک مانتوی عروسکی میتونه به درصد شیکی استایل شما اضافه کنه و زیباتر نشونتون بده.مانتوهای عروسکی تقریبا با همه مدل شلواری ست میشن و به خوبی قابلیت هماهنگ سازی دارند.

68374654

خانوم خانوما لباستون رو فیت انتخاب کنید نه خیلی گشاد یا تنگ

همیشه قرار نیست مدل خاصی از لباس شما رو شیک نشون بده و یکسری نکته ها وجود دارند که میتونن ظکا رو بانویی کژوال تیپ و یا شیک تر نشون بدن. مثلا اینکه اگر قرار بر اینه که شما خانومانه تر دیده بشید، بهتره که لباس انتخابیتون نه خیلی سایز بزرگ باشه اور، و نه خیلی جذب باشه و چسبناک. فیت بودن لباس گاهی به شدت در شیک بودن استال شما کمک کننده است.

345bc922bc85ac48aee26ac74f43c717

واسه مهمونیا بهتره که لباس های سوزن دوزی و کار شده بپوش

واسه مهمونی ها اگر قرار بر اینه که جایی برید که جندان خودمونی نسیت، بهترین ایده اینه که از لباس های سوزن دوزی شده استفاده کنید. لباس های کار شده در واقع شما رو شیک تر نشون میدن و میتونن جذابیت یک مهمونی رسمی رو به وضوح در شما به نمایش بگذارند.

مانتو-سوزندوزی-شیک-عید-1401

اگر قدت کوتاهه کت کوتاه پاها رو کشیده تر میکنه

یکسری از خانوم ها هستن که با قد کوتاهشون مشکل دارند. در واقع این مدلین که حتی کفش پاشنه بلند هم میپوشن باز به اون ظاهری که دلشون میخواد نمیرسن، اما در نهایت شما باید این رو بدونید که میشه گاهی هم با استفاده از ترفند های استایل به قد مورد نظر رسید مثلا اینکه میتونید از کت های کوتاه استفاده کنید چرا که این سبک از مانتوها میتونن پاها رو بلندتر نشون بدن و این خطای دید رو ایجاد کند.

6358rvnhz

میکاپ و ملایم داشته باشید تا زیبایی جذابی در شما ایجاد بشه

میکاپ نیز در داشتن یک استایل شیک خیلی اهمیت داره و شما میتونید با استفاده از میکاپ هایی که ملایم و لایت هستند به ظاهر مورد نظرتون در شیک پوشی برسید. رنگ در آرایش بسیار مهم است به طوری که میتونه شمارو از یک بانیو مجلسی به یک بانوی شیک و حتی شلوغ و به دور از ترند تبدیل کنه. 

302-6303-f3c24692-961a-4a80-ac0e-b154e0f77c40

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها