|

اگر شکم و پهلو دارید این لباس ها مناسب شما هستن / ظریف و نحیف دیده شدن با اینا تهشه

در صورتی که شکم و پهلو دارید لباس هایی که در این مقاله بهتون معرفی میشه مخصوص شماست که باعث میشه خوش استایل تر و لاغرتر دیده بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شما برای داشتن یه استایل زیبا حاضر هستید که چه کارهایی کنید مثلا آیا پیج های فعال در زمینه ی مد و فشن تو اینستاگرامتون هستن که برای بالا بردن اطلاعات خودتون در این زمینه اون ها رو دنبال میکنید؟ که خب در صورتی که جوابتون مثبت باشه میشه گفت که شما حتی از اوقات فراغتتون هم برای خوشتیپ تر شدنتون استفاده میکنید تا بلکه اون استایل شیک که مدنظرتون هست رو بزنید مثلا در این راستا شما با سبک های مختلف استایل آشنا میشید و تفاوت های اونا رو با هم میفهمید و از اون مهم تر این رو بررسی میکنید که آیا به شما میان یا نه مثلا استایل فلورال یا گل گلی در صورتی که آیتم هاش گل های درشت داشته باشه برای افراد چاق مناسب نیست چون اون ها رو پر تر از اون چیزی که هستن نشون میده.

البته الان هم که شما در حال مطالعه ی این مطلب هستید این رو ثابت میکنید که به دنبال ارتقا و بهبود استایلتون هستید چون بالاخره بخشی از وب گردی خودتون رو به این موضوع اختصاص دادید و حالا در مقاله ی امروز میخواهید بدونید که لباس مناسب خانوم های شکم و پهلو دار باید چطور باشه تا شکم و پهلوی اون ها به چشم نیاد چرا که میدونید لباسی خوب هست که بتونه عیب و ایرادات موجود در اندام شما رو کاور کنه و اون رو بهتر از چیزی که هست نشون بده و خب این واقعا فوق العاده هست که شما تنها با لباس هاتون میتونید به این هدفتون برسید، پس در حال حاضر هم اگر به دنبال لاغرتر و ظریف تر دیده شدن با لباس هاتون هستید در ادامه با همراه باشید تا لباس های این مدلی رو بشناسید.

لباس مناسب خانوم های پهلو دار

برای لاغرتر و قد بلندتر دیده شدن شلوارهای فاق بلند بهترینن

یکی از بهترین شلوارها برای خانوم هایی که دارای شکم و پهلو هستن شلوارهایی با فاق بلند هستن که در این بین اصلا فرقی نمیکنه که این شلوارها چه جنسی داشته باشن یعنی جین باشن و یا پارچه ای و... در هر حالت برای این که نحیف تر به نظر بیایید بهترین گزینه هستن البته که اون دسته از شلوارها که جین و کتان هستن برای این منظور بهترن. حالا چرا شلوارهای فاق بلند میتونن انتخاب مناسبی برای این منظور باشن چون به خوبی روی شکم رو میپوشونن و به همین دلیل مثل یه گن لاغری عمل میکنن و حتی یه فشاری هم در قسمت شکم ایجاد میکنن که این فشار باعث میشه که شکم به سمت داخل فشرده بشه و به چشم نیاد.

لباس مناسب خانوم های پهلو دار

چطور با شومیز شکم و پهلو رو پنهان کنیم؟

ما در این مطلب با بررسی آیتم های مختلف لباس های مناسب رو برای لاغرتر دیده شدنتون معرفی میکنیم مثلا در مورد شومیز نباید اون هایی رو که جنس ضخیم دارن و تنگ و چسبان هستن رو انتخاب کنید چرا که این مدل از لباس ها شما رو چاق تر از اون چیزی که هستید نشون میدن همچنین نکته ی دیگه ای که در خصوص ست کردن شومیز با دامن یا شلوار وجود داره این هست که در صورت قرار دادن بلوز و یا شومیز درون دامن و یا شلوار شکمتون بیشتر از هر زمانی به چشم خواهد اومد به همین دلیل برای این که از این موضوع جلوگیری کنید باید لباستون رو روی شلوار و دامن رها کنید تا اینطوری ابعاد شکم و پهلوتون به کلی محو بشه.

لباس مناسب خانوم های پهلو دار

به سراغ آیتم های آستین پفکی برید

یکی از مواردی که نقش بسیار بزرگی در لاغرتر به نظر رسیدن شما خواهد داشت مدل آستین لباستون هست مثلا در صورتی که به سراغ پوشیدن لباس های با آستین پفی و یا سه ربع برید که جنس لخت و افتاده ای هم دارن میتونید تمرکز رو به سمت آستین های لباس و زیبایی اون ببرید طوری که کسی اصلا نفهمه شکم دارید.

لباس مناسب خانوم های پهلو دار

لباس هایی که خیلی چین چینی هستن نپوشید

درست انتخاب کردن استایل های مجلسی برای اون دسته از خانوم هایی که شکم و پهلو دارن بسیار مهمه چرا که در غیر این صورت شکم و پهلو کاملا به چشم خواهد اومد و زیبایی استایل زیر سوال میره پس در این مورد بسیار دقت و توجه داشته باشید و از انتخاب کردن پیراهن ها، دامن ها و هر لباسی که تنگ و پر چین هستن خودداری کنید. این رو هم بگیم به جای اون ها میتونید با زدن استایل چند لایه مثل پوشیدن کت از روی شومیز شکم و پهلو رو محو کنید.

لباس مناسب خانوم های پهلو دار

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها