|

خانومی که پوستت گندمیه و استایل کردن برات دشوار / تو خاص هستی این رنگای خاصو بپوش

پوست های گندمی معمولا اغلب نمیدونن چه رنگ لباسی بپوشن بهتره که خب در این مطلب قراره بهترین رنگ های مناسب این تناژ پوستی رو بفهمیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تناژ پوستی در افراد متفاوته و معمولا خانومایی که گندمی هستن همیشه به هنگام خرید از خودشون میپرسن چی بخرم یا چه رنگی بخرم که بهم بیاد؟ آخه میدونید که کار برای افراد با پوست روشن کمی، تنها کمی راحت تره و طیف رنگی های بیشتری بهشون میاد! اما خانومای گندمی مِن جمله خودم، خیلی وقت ها براشون پیش میاد که از رنگی برای لباس و یا لاکشون استفاده میکنن و بعد خیلی ازش راضی نیستن چرا چون به پوستشون نیومده و خانوم هم احساس منفی و نارضایتی گرفته! 

ما قبلتر هم در این رابطه صحبت هایی داشته ایم، اما در این مطلب میخوایم خیلی باز تر بریم جلو و با جزئیات بیشتری همراه بشیم و بدونمی عناصر مختلف در استایل یک بانوی گندمی رنگ چیا میتونه باشه و با چه رنگ هایی. پس با ما همراه باشید.

1626945566-8I0LgWEqVIe74gzm

منظور از پوست گندمی چیست؟

پوست گندمی نه خیلی تیرست و نه خیلی روشن. چیزی درست شبیه به گندم هستش که رنگی میون سفید مرواریدی و قهوه ای داره. یکی از راه های فهمیدن دقیق رنگ پوست اینه که به رگ های دستتون زیر نور طبیعی نگاه کنید و اگر رگ هایی سبز داشته باشید خب پوست شما تیره می باشد.

راه دیگه اینه که یک جواهر طلایی و یکی هم نقره ای بی اندازید، اگر طلاییه باعث شد تا زیبایی شما دوچندان بشه و فیستون بیشتر به چشم بیاد، پوست شما گندمیه. این قصه واقعیه چرا که من خودمم دقیقا طلایی ها بیشتر بهم میاد!

Untitled

بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی

خب از اونجایی که شما یک سفید پوست نیستید، بی شک رنگ لباس های تیره تر به شما بیشتر میاد. در واقع این رنگ‌ ها شامل عنابی، سرمه‌ ای، سبز زمردی و بنفش سلطنتی هستند که کنتراست اونها با پوست شما ویژگی‌ های دلبرانه صورت شما رو برجسته تر می کنند. در نتیجه اینجوری چهره شما درخشان تر خواهد بود.

یکسری لباس ها به مانند پاستلی یا خنثی خیلی روشن، باعث میشه که پوست شما گندمی رنگ پریده دیده بشه در حالی که پوست شما خانوم زیبا گندمی هستش و کمی تیرگی رو داره، پس باید برین سواغ رنگ های گرمی به مانند نارنجی و زرد پررنگ.

اگر هم دلتون کمی شیطنت و تنوع میخواد و به سمت رنگ های سرد میرید، پس حواستون باشه که دنیال رنگای سردی که ته رنگ گرم دارند بمانند فیروزه ای پر جنب و جوش برید و شاید هم بنفش ها که به شخصه میگن رنگ یاسی واقعا خوشگل میشه. خردلی هم خوشگله.

resized_227139_176

رنگ شال واسه خانومای گندمگون چی خوشگله؟

احتمالا برای انتخاب رنگ شال هم دچار سردرگمی های بسیاری شدین جوری که براتون سخت بوده انتخاب! که خب باید در پاسخ بگیم زنانی که گندمی روشن هستن بهتره که از رنگ های خنثایی مثل شیری، بژ، خاکستری مایل به قهوه ای و شتری و گلبهی و طوسی برن تا زیبایی شون تمام و کمال بشه. اما برای بانوانی که گندمی تیره هستند رنگ های پاییزی بهترینه. از دیگر رنگ های انتخابی برای شال پوست گندمی تیره میشه به شیری، مشکی، طلایی، قهوه‌ ای پررنگ، آبی تیره، کرنبری، تمشکی، بنفش، کهربایی، ارغوانی، آبی یا صورتی روشن هم فکر کرد چرا که حسابی میتونن خوشگلشون کنند.

1256-28-min

از رنگ خاکستری مایل به آبی غافل نشید

بهتره بگیم هر خانومی باید یه لباس به رنگ خاکستری رو به آبی تو کمدش داشته باشه. چرا که این رنگ یکی از بهترین رنگای لباس شماست که پوست گندمی و تیره دارید. به تن کردن لباسی با رنگ خاکستری مایل به آبی میتونه شما رو به شدت شیک تر از اونچه که هستید نشون بده.

رنگ قرمز رو به شدت دوست داشته باشید

وای از قرمز! قرمز و زرشکی اصلا انگار ساخته شدن واسه پوست گندمی. قرمز یه رنگ همه‌ کاره محسوب میشه که البته تقریبا به همه رنگ پوستی میاد. پس اگه از یه کارشناس مد بپرسین که چه رنگ لباسی به گندمی ها میاد، بی شک قرمز رو فراموش نمیکنه. به شما پیشنهاد می کنیم که انواع طیف رنگی قرمز رو تست کنید و ببینید کدومش بیشتر بهتون میاد.

131969

لباس های پر زرق و برق در طیف سبز عالین

انواع سبز ها میتونن پوست شما رو درخشان تر کنند. مثلا بیاین و یه لباس سبز پولکی یا تزیین شده تزیین شده رو به کمدتون اضافه کنید. تو موقعیت های مختلف با اکسسوری ها متفاوت که به این طیف رنگی بیاد استفاده کنید و ببینید که چقدر میتونه براتون حیرت انگیز باشه. 

Green-jacket-set-with-boot-cut-pants

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی