|

بیوگرافی مهتاب کرامتی و لو رفتن دلیل زیبایی بی امانش / استایل رباتیه بازیگر چشم رنگی

مهتاب کرامتی بازیگر مشهور و جذاب چهره ایرانیست که این روزها با تصاویرش مورد توجه قرار گرفته است و بولد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران سینما و تلویزیون هستن که بدون ذره ای حاشیه و دیده شدن های بیخود و بی جهت، شهرت فراوونی دارند و خیلی هم محبوب هستند. اما برخی هم انگار زندگی بدون جنجال رو دوست ندارند و با این ترفند و روش خودشون رو بالا میکشند در حالی که شاید با روش های بهتر هم میتونستند به اون شهرته برسند. مثلا خانوم سحر قریشی چنین بازیگر بود و هست. خانوم بازیگر در حالی که با عجیب ترین خواننده ایرانی دست به یکی کرد تا بلکه دیده شدن رو به نوعی دیگر تجربه کنه، حالا نه تنها جذاب به نظر نمیاد، بلکه اعتبار قبلش رو هم در سینمای ایران نداره. اما در عوض هستند هنرمندانی همچون خانوم مهتاب کرامتی که در دسته اولی ها قرار دارند و با استعداد و اعتبارشون زندگی می کنند. مهتاب کرامتی هنرمندی از دهه چهل است در حالی که واقعا بهش کمتر میاد و این روزها در 54 سالگی به سر میبره. مهتاب بانو اولین بار با فیلم "مردی از جنس بلور" در سال 1377 بازیگری رو آغاز کرد و تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری نقش آفرینی کرده است.

مهتاب کرامتی

بیوگرافی مهتاب کرامتی

همونطور که گفتیم مهتاب بانو از دهه چهل است و وی در سال 1349 به دنیا آمده است. او یک مهر ماهیست که در 25 این ماه در ملایر متولد شده و حالا بازیگر و کنشگر کودکان است.

مهتاب کرامتی فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد است که هم بازیگری بی نظیر محسوب می شود و هم در طراحی لباس و دکوراسیون فعالیت دارد و تهیه کنندگی رو هم تجربه کرده است.

مهتاب کرامتی

خانواده و اصالتی جذاب

مهتاب بانو یک ملایری است و در شهر همدان به دنیا اومده. پدرش "یحیی کرامتی" ارتشی هستند و مادرشون نیز استاد دانشگاه  بوده اند و خواهر بزرگترش هم داروساز است.

مهتاب کرامتی

علاقه به بازیگری وقتی جلوی خودشو میگرفته

مهتاب کرامتی تو سال دوم دانشگاه بود که فیلم "هامون" رو با دوستانش دید و تا مدت ها گیج شد. او سرانجام فهمید که به بازیگری علاقمند شده و اون موقع بود که دلش میخواست هرچه زودتر زودتر سینما بشه. مهتاب کرامتی در ادامه می گوید در دانشگاه و خیابان خیلی بهش پیشنهاد بازیگری میشده اما خب همیشه جلوی خودش رو میگرفته ت بتونه از طریق درستی وارد این عرصه بشه.

مهتاب کرامتی

شروع با کلاس هنرپیشگی از کلاسهای تارخ

او در سال ۱۳۷۵ وقتی که ۲۶ ساله بود بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی به کلاس های بازیگری امین تارخ رفت و تا یک سال اتود و تمرین بازیگری تئاتر انجام داد.

مهتاب کرامتی

ازدواج ناموفق و احوالپرسی

در رابطه با ازدواج مهتاب کرامتی باید بگیم که پیش از شروع بازیگری با بابک ریاحی پور ازدواج کرده اما این زندگی با به دنیا اومدن یک فرزند دختر هم دوام نیاورده و در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد.

مهتاب کرامتی در این رابطه میگه من سال‌ ها پیش ازدواج کردم و زندگی خیلی خوبی هم داشتم. اما در واقع چون تو سن پایین این ازدواج شکل گرفت در آخر موفقیت‌ آمیز نبود اما با این حال هنوز هم از حال هم خبر می گیریم. 

مهتاب کرامتی

راز زیبایی و حفظ جوانی در مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی به چهره زیباش مشهوره که خب در این رابطه میگه من هر شب سعی میکنم تا خیلی زود بخوام ، مادرم متخصص تغذیه هستش به همین دلیل در خانواده ای بزرگ شدم که به نوع خورد و خوراک توجه زیادی میشده. آب خوردن جزو جدایی‌ ناپذیر زندگی من محسوب میشه و آب رو با درجه حرارت اتاق یکنواخت می‌کنم، صبحانه رو هم حتما کامل باید بخورم چرا که این موضوع می‌تونه  کمک کنه که اندامم ثابت بمونه. اصلا دلیل پایین تر بودن چهره ام نسبت به سنم هم همینه.

مهتاب کرامتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها