|

"مهتاب کرامتی" با شکل و شمایلی دیده نشده و عجیب؛ شما که خوشگلی اینهمه آرایش چرا!

mahtab keramati shayanews

مهتاب کرامتی بازیگر خوشگل ایرانی با گریم و ابهتی کمی ترسناک که مربوط به فیلم آتش سبز بود تصویری جالب منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

مهتاب کرامتی بازیگر خوشگل و محبوب ایرانی می باشد که بیشتر او را در فیلم و سریال های غیر از صدا و سیما می بینیم. وی سن و سالش کم نیست اما چهره ای شاداب و زیبا دارد و به قول کاربران پیر بشو نیست!  مهتاب کرامتی اغلب نقش های جدی را بازی می کند و اگر در پروژه ای حضور داشته باشد آن فیلم و یا سریال قطعا پر مخاطب نیز خواهد شد. ناگفته نماند بازی او در نقش طنز در فیلم "زن ها فرشته اند 1" هم بسیار دیدنی بود که مهتاب کرامتی را هم معروف کرد.

به گزارش«شایانیوز» مهتاب کرامتی از فعالین اینستاگرام است اما عموما حاشیه ای ندارد زیرا همانند هنرمندانی مثل بهاره رهنما اهل خودنمایی به هر قیمتی نیست! مهتاب کرامتی بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارد و به تازگی هم وارد 51 سالگی شده است. 

اما خانم بازیگر به تازگی تصویری از خود منتشر کرد که با گریم و ابهتی غیر معمول می باشد و شاید در نگاه اول او را نشناسید. این گریم مربوط به فیلم "آتش سبز" است که مهتاب خانم با آرایش غلیظ و ابرو های شیطانی اش آن را منتشر کرده.

mahtab.keramati_1643005781

آتش سبز فیلمی جذاب با بازی مهتاب کرامتی

داستان آتش سبز برگرفته از روایت کهن و اساطیری سنگ صبور است.

سنگ صبور، روایت دختری به نام ناردانه‌است که ندایی درونی بر او می‌گوید: «با مردی مرده وصلت خواهد کرد.» روزی ناردانه به طور ناگهانی وارد قلعه‌ای کهن می‌شود. در اتاقی از اتاق‌های این قلعه افسانه‌ای، مردی مرده می‌یابد با هفت پیکان در بدن. کتابی در اتاق است، ناردانه کتاب را برداشته و می‌خواند «بسم رب‌العزت»، این کتاب هفت حدیث دارد و ناردانه باید هر روز یک حدیث بخواند و تنها روزی یک مغز بادام بخورد و پس از هرروز یک تیر (سوزن) از تن مرد بیرون آورد و در پایان حدیث هفتم مرد مرده زنده شده و با او وصلت خواهد کرد.

ZmZjNmEKtXaB

انتقاد مهتاب کرامتی از دختران پُر آرایش

مهتاب کرامتی بازیگر زن مشهور و محبوب و زیبای ایرانی درباره دلایل زیبای خودش می گوید و اینکه از عملکرد دختران ایرانی که ظاهر و چهره خود را خیلی تغییر می دهند و غرق در آرایش می شوند انتقاد کرد.

مهتاب کرامتی می گوید که برای بازیگر شدن نیاز به آرایش کردن نیست! البته برخی هم می گویند این گفته برای خانم کرامتی که خودش زیبایی طبیعی دارد صدق می کند وگرنه خیلی از بازیگران زن اگر آرایش کردن نبود فرصت ایفای نقش نداشتند (این را یکی از بازیگران زن مشهور در یک مصاحبه گفته که آرایش نکردن و جذاب نبودن چهره دلیل اصلی سوختن خیلی از استعدادهای بازیگری در ایران است)

CAC5avFdvM

بیوگرافی مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی متولد 25 مهر 1349 در ملایر ، بازیگر و کنشگر حقوق کودکان است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد می باشد که علاوه بر بازیگری در طراحی لباس و دکوراسیون نیز فعالیت میکند. او علاوه بر بازیگری در زمینه تهیه کنندگی نیز تجربه دارد، وی همچنین سفیر حسن نیت و صلح یونیسف نیز میباشد.

مهتاب کرامتی در شهر ملایر استان همدان به دنیا آمد ، پدرش «یحیی کرامتی» ارتشی و مادرش استاد دانشگاه  و خواهر بزرگش داروساز است.

bazigar_gram_1634546866_1

اما مدتی پیش تعدادی از هنرمندان به خصوص خانم ها برای اهدای خون داوطلب شدند و این کار رو انجام دادند. مهتاب کرامتی نیز یکی از سلبریتی های داوطلب بود که در ادامه تصویری که از خود منتشر کرد را مشاهده می کنید.

mahtab.keramati_1641923368

ازدواج و طلاق خانم بازیگر

مهتاب کرامتی قبل از شروع بازیگری با بابک ریاحی پور ازدواج کرد اما این زندگی با بدنیا آمدن یک فرزند دختر نیز دوام نیاورد و در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد.

من سال‌ ها پیش ازدواج کردم زندگی خیلی خوبی هم داشتم اما در واقع چون در سن پایین ازدواج شکل گرفت در نهایت موفقیت‌ آمیز نبود اما هنوز از حال هم باخبر هستیم.

مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور

راز زیبایی خوشگل خانم

من هر شب سعی می کنم خیلی زود بخوام ، مادرم متخصص تغذیه است برا همین در خانواده ای بزرگ شدم که به نوع خورد و خوراک توجه می شود.

mahtab.keramati_1632760339

حفظ جوانی

آب خوردن جزو جدایی‌ ناپذیر زندگی من است و آب را با درجه حرارت اتاق یکنواخت می‌ کنم، صبحانه را حتما کامل می‌ خورم زیرا این موضوع می‌ تواند کمک کند که اندامم ثابت بماند.

mahtabkeramati_philippines_1632908815

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها