|

چطور استایل شخصی خودتونو بسازید؟

ساخت یک استایل شخصی مهم‌ترین قدمی‌ست که در مسیر خودشناسی و معرفی شخصیت حقیقی‌تان به دیگران باید بردارید. کمک میکنیم تا در این مسیر موفق شوید

لینک کوتاه کپی شد
2

به المان‌های لباس‌هایی که به تن می‌کنید توجه دارید؟ ساخت یک استایل شخصی مهم‌ترین قدمی‌ست که در مسیر خودشناسی و معرفی شخصیت حقیقی‌تان به دیگران باید بردارید. هر چقدر که استایل شما شخصی‌تر باشد، افراد قبل از اینکه به صحبت از شما بپردازند، به خصوصیات اخلاقی و ایده‎‌ال شما پی میبرند. از طرفی با استایل شخصی میتوانید احساس خاص بودن را به خود القا کنید و اعتماد به نفس‌تان را بهبود ببخشید.

اما سوال اینجاست؛ چطور میتوان در این مسیر قدم برداشت؟ چطور استایل بهتری شخصی مناسبی داشته باشیم؟ در ادامه مسائلی را مطرح خواهیم کرد که در این مسیر کمک‌کننده خواهد بود. با ما همراه باشید.

امضای شخصی

هر شخصی که در مسیر ساخت استایل شخصی خود قرار میگیرد، به مرور متوجه این قضیه می‌شود که دوست دارد کدام آیتم‌ها را همیشه بپوشد و یا اینکه از کدام اکسسوری اعم از عینک دودی، زیورآلات یا غیره استفاده کند. یا مثلا به تن کردن لباس‌های راه راه را میپسندد یا خیر. از بارزترین مثال‌هایی که همواره امضای شخصی را به همراه دارد میتوان به بازیگرانی همچون مهتاب کرامتی اشاره کرد. او در میان سلبریتی‌های ایرانی همواره در استایل‌های خود امضایی دارد که متمایزش می‌کند.

امضای-شخصی

ایتم‌های تکراری کمد

همین الان بلند شوید و ببینید کدام نوع لباس و یا کدام رنگ و طرح بیشتر از همه در کمد لباس شما به چشم می‌آید؟ به عنوان مثال؛ آیا کت‌های رسمی بیشتری در کمد دارید یا هودی؟ تعداد بالای هودی نشان می‌دهد که شما احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری دارید. از اینکه دوباره و چندباره آنها را بخرید، نترسید چون تا وقتی با استایل شما هماهنگ باشد، بهترین گزینه‌ست و شما به آن عادت کرده‌اید.

ایتم‌های-تکراری-کمد

آرایش صورت و مدل مو

شاید وقتی از استایل صحبت می‌کنیم بیشتر نظرتان به سمت لباس کشیده می‌شود اما لباس‌ها و اکسسوری‎ها و حتی آرایش و و مدل مو هم نقش بسیار مهمی در ساخت یک استایل شخصی ایفا می‌کنند و باید با لباس‌های شما سازگار باشد. مطمئنا نمیتوانید یک آرایش غلیظ را با استایل اسپرت و موهای شلخته ست کرده و از دید دیگران هم بسیار زیبا و خوش استایل به نظر آیید.

ایجاد یک هماهنگی متناسب، مسئله مهمی‌ست که نباید پشت گوش انداخته شود.

آیتم-های-خاص

آیتم های خاص

خب پس از بررسی کمد لباس‌تان، سری به کمد اکسسوری‌ها بزنید. کدام یک از آنها را استفاده نمی‌کنید. این مسئله حتی لباس‌های خاص را هم شامل می‌شود. مثلا لباس‌های گلدار را خیلی به ندرت میپوشید. آیا برای ساخت یک استایل شخصی بهتر نیست شانس دوباره‌ای به آنها بدهید؟

ساخت یک استایل شخصی کمی سخت به نظر می‌اید اما رعایت نکات فوق میتواند کمک کننده باشد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی