|

زیباترین فرش هایی که شبیه دستباف هستن / اینا آدم بودن صدتا نوکر و غلام دورشون داشتن

در این مقاله چندتا از زیباترین فرش هایی که شبیه دستباف هستن رو بهتون نشون دادیم که میتونید با وجودشون زیبایی دکور رو چند برابر کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فرش رو میشه یکی از اون آیتم هایی در دکور بشمار آوورد که میتونه زیبایی خاص و منحصر به فردی به فضا ببخشه و جوری کلاس و جلوه ی دکور رو بالا ببره که حد و حساب نداشته باشه چون بالاخره نسبت به سایر وسیله ها تعدادش هم بیشتره چرا که تو خونه شما از فرش برای راه پله بگیر تا فرش جلو سینک ظرفشویی رو میتونید ببینید که هر کدوم به فضایی که در اون قرار دارن زیبایی و جلوه ی خاصی میبخشن پس باید در چیدمان و دکور اون ها حسابی دقت کنید تا به بهترین شکل ممکن تو فضا جاشون بدید و از زیبایی و جلوه ای که میبخشن بهره مند بشید که خب برای این منظور باید ست کردن فرش با دکوراسیون رو بلد باشید که در مقالات قبلیمون راجبش صحبت کردیم و میتونید اون رو مطالعه کنید.

ولی حالا در مقاله ی امروزمون میخواهیم راجع به چی صحبت کنیم؟ در این مطلب میخواهیم زیباترین فرش های دستباف گونه رو بهتون نشونه بدیم که در این روزای بازار طرفدارهای بسیاری داشته و پرفروش هستن و یه جورایی خیلی ها با دیدن اون ها حتی با وجود این که پول خرید فرش دستباف رو دارن میرن به سراغ فرش های دستباف گونه چرا که زیبایی و ظرافتی که این مدل از فرش ها دارن لنگه نداره به همین دلیل در ادامه با ما همراه باشید که یه سری از جدیدترین مدل های اونا رو ببینید و همچنین یه سری نکات رو درباره ی این فرش ها بدونید.

فرش های دستباف گونه

تفاوت فرش دستباف و دستباف گونه

خب برای خیلی ها سواله که فرش دستباف و دستباف گونه چه تفاوتی با هم دارن که عمده تفات اون ها در نحوه بافت گره هاشون هست یعنی توی فرش های دستباف نخ پرز به دور چله میره و در صورتی که پشت این مدل از فرش ها رو نگاه کنید نخ پرز رو تشخیص نخواهید داد به همین دلیل هست که فرش های این مدلی بسیار با دوام تر از فرش های ماشینی هستن و خب فرش های دستباف گونه هم از شانه و تراکم بالایی برخورداره هستن و خیلی سعی شده نحوه ی بافت گره هاشون شبیه به فرش های دستباف باشه و اگر پشت این مدل از فرش ها رو نگاه کنید شاهده شباهتشون خواهید بود ولی خب باز هم ظرافت بافت فرش های دستباف بسیار بیشتر خواهد بود.

فرش های دستباف گونه

فرش های دستباف گونه

ویژگی های فرش دستباف گونه

یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که فر ش های ماشینی دستباف گونه دارن این هست که این مدل از فرش ها در مقایسه با فرش های ماشینی معمولی از تراکم و شانه ی بیشتری برخوردار هستن که این مورد باعث بالا رفتن مرغوبیت فرش میشه و همین روند قیمت این مدل از فرش ها رو نسبت به سایر فرش های ماشینی بالا میبره البته که بالا بودن شانه و تراکم فرش باعث میشه که وضوح طرح و نقشه ی اون هم بیشتر شده و در نتیجه جلوه ی زیباتری از خودش به نمایش بذاره.

از ویژگی های دیگه ای که فرش های دستباف گونه دارن میشه به این که از الیاف طبیعی و یا الیاف بسیار خوب در حد طبیعی بافته شدن اشاره کرد. دقت داشته باشید که هر چی الیاف پلاستیکی تر و مصنوعی تر باشن ظاهر فرش از حالت دستباف خارج خواهد شد پس این ویژگی بسیار مهمه. همچنین سومین مشخصه ای که در مورد فرش های دستباف گونه وجود داره طرح های کلاسیک اون هاست که بیشتر طرح های ترنج، لچک، خشتنی و... دارن.

فرش های دستباف گونه

فرش های دستباف گونه

مزایای فرش های دستباف گونه

قیمت با صرفه تر و مناسب تر نسبت به فرش های دستباف

الیاف آکریلیک به کار برده شده در این مدل از فرش ها به علت برخورداری از کیفیت بالا طول عمر و دوام بالایی دارن.

الیاف آکریلیک اون ها هیت ست شده و همچنین از مقاومت بالایی برخوردارن.

فرش دستبافت به علت داشتن الیاف طبیعی میتونه سبب ایجاد حساسیت بشه در حالی که در فرش دستباف گونه از این خبرا نیست.

وزن این  مدل از فرش ها سبک تر از فرش های دستباف هست و از این رو شستشوی اون ها هم راحت تره.

در فرش های دستباف احتمال پخش شدن رنگ در اثر شستشو وجود داره در حالی که در فرش های دستباف گونه این اتفاق نمیفته. 

فرش های دستباف گونه

فرش های دستباف گونه

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها