|

تمیز کردن سینک ظرفشویی بدون وایتکس / با موادی که همشو تو خونه داری تمیزش کن ارزون تره

در این مقاله در خصوص تمیز کردن سینک ظرفشویی بدون وایتکس صحبت کردیم و یه سری مواد بهتر رو برای این منظور بهتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا سریع انجام دادن و راست و ریس کردن کارها یه جورایی هنر بشمار میاد چرا که در این پروسه شما علاوه بر این که از زمانتون به بهترین شکل ممکن استفاده میکنید بلکه اون رو برای خودتون سیو هم میکنید و خب با وقت اضافه ای که به دست آووردید میتونید کارهای دیگه انجام بدید مثلا شما میتونید با یادگیری شستن پرده بدون چروک شدن زحمت اتو زدن رو از سرتون باز کنید و به جای اون یه کار دیگه انجام بدید و یا حتی پا روی پا بندازید و استراحت کنید پس واضحه که باید کلک ها و ترفندها رو در انجام کارهای مختلف یاد بگیرید تا در اون کار خیلی فشنگی جلو بیفتید طوری که در انتها خودتون هم متعجب و حیرون بمونید.

با این حساب میشه گفت که ترفندها ساخته شدن تا راه شما رو آسون تر و هموار کنن و خب شما میتونید بدون درنگ و تامل به اون ها تکیه کنید چرا که قبل از شما افراد زیادی از اون ها استفاده کردن و به نتیجه رسیدن و خب یه خوبی هم که در این بین وجود داره این هست که شما میتونید راجبه چیزهای مختلفی ترفند پیدا کنید مثلا میخواد از بین بردن موهای کله پاچه باشه تا جا انداختن زیپ در رفته و... اصلا در این بین موضوع اهمیتی نداره چیزی که مهمه اینه که دست خالی نمیمونید. حالا از اینا بگذریم و برسیم به مقاله ی امروز که در طی اون میخواهیم یه سری ترفند جدید بهتون معرفی کنیم اون هم در زمینه ی تمیزکردن سینک ظرفشویی بدون وایتکس که حسابی به کارتون خواهد اومد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

تمیز کردن سینک ظرفشویی

رفع سیاهی سینک با ترکیب نمک و جوش شیرین

دوتا از بهترین مواد طبیعی و در دسترس که در رفع لکه و سیاهیه سینک بسیار مفید هستن نمک و جوش شیرین هستن که شما میتونید به راحتی در هر زمان که سیاهی و لکه ای روی سینک مشاهده کردید یه مقدار از ترکیب اون ها رو همراه با آب روی سینک بریزید و برای چند دقیقه صبر کنید تا اثر خودشون رو بذارن و بعد با یه ابر و یا اسفنج شروع کنید به پخش کردن و کشیدن ترکیب روی سطح سینک و در انتها وقتی که مطمئن شدید که دیگه لکه ای باقی نمونده سطح سینک رو بشورید.

دقت کنید که شما میتونید یه خمیر هم بدست بیارید یعنی جوش و شیرین و نمک رو در یه مقدار آب حل کنید تا خمیر به دست بیارید و بعد این خمیر رو برای رفع لکه ی باقیمونده از قطره های آب روی سینک بمالید همچنین میشه باهاش رسوبات کنار شیر ظرفشویی رو هم پاک کنید.

تمیز کردن سینک ظرفشویی

استفاده از پودر ماشین لباسشویی برای رفع لکه های سینک

پودر ماشین لباسشویی در اصل یه پاک کننده ی قوی برای رفع سیاهی سینک ظرفشویی بشمار میاد و حتی خیلی ها برای برق انداختن ظرف هاشون هم برخی از اوقات اونا رو با این ماده میشورن. برای تمیز کردن سینک هم با این پودر کافیه که یه مقدار از اون رو روی سطح سینک خصوصا اون قسمت هایی که لکه های بیشتری دارن بریزید و چند دقیقه صبر کنید و دقت کنید که باید سینک نم داشته باشه. حالا بعد از گذشت زمان با یه اسفنج نرم شروع به پخش کردن و شستن تمام سطح سینک کنید. 

شما میتونید با این ماده علاوه بر این که سیاهی های سینک رو از بین میبرید سبب تمیزی و براقیت بیشتر اون هم بشید. شما همچنین میتونید از یه روزنامه ی مچاله شده هم برای پاک کردن سینک در انتها استفاده کنید.

تمیز کردن سینک ظرفشویی

تمیز کردن سینک با استفاده از سرکه

محلول سرکه رو میشه یه لکه بر قوی و براق کننده به خصوص برای سینک هایی از جنس استیل بشمار آوورد که شما میتونید برای رفع سیاهی و تمیز کردن سینک از سرکه به شکل تنها و یا رقیق شده با آب استفاده کنید و برای این هم که نتیجه ی بهتری از تاثیر این ماده در رفع سیاهی و لکه های سینک ظرفشویی ببینید بهتره که بعد از آغشته کردن سینک به این ماده برای چند ساعت صبر کنید تا سرکه تاثیر خودش رو بذاره و برای قسمت هایی هم مثل شیر آب یه دستمال رو به سرکه آغشته کنید و بعد روی لکه های مشاهده شده بمالید و در آخر از مشاهده ی تمیزی و برق سینک لذت ببرید.

تمیز کردن سینک ظرفشویی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها