|

بیوگرافی سارا بهرامی و استایل پرده ایش / زیبایی مادر معتاد دارکوب در سن میانسالی

سارا بهرامی بازیگر مشهور ایرانیست که حالا در سال گربه نقش آفرینی دارد و با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران هستند که به یکباره میان و میشن مشهور البته که این موضوع میتونه از دو جهت رخ بده. اولیش اینکه شخص از طریق حاشیه سازی به سرعت بولد میشه و مورد توجه قرار میگیره. دومین سبک از شهرت در بازیگری برمیگرده به استعداد، اینکه خانوم یا آقای بازیگر تا به چه اندازه استعداد این زمینه رو دارند و میتونن خودی نشون بدن. مثلا میشه خانوم سحر قریشی رو در رابطه با گروه اول مثال زد و در رابطه با مورد دوم هم خانوم سارا بهرامی رو. سارا بهرامی هنرمندی از دهه شصت است که در اوایل این دهه متولد شده و این روزها چهل سالگی رو رد کرده. 

سارا بهرامی تا به حال در فیلم و سریال های فراوونی ایفای نقش داشته و میشه گفت هنرمندی واقعا هنرمند است که کارنامه کاری بسیار پر و پیمونی از سوابقش داره. سارا بهرامی یه دختر شمالیه که در مازندران به دنیا اومده و حالا در سینمای ایران در حال درخشش است. خانوم بازیگر هم در تلویزیون و هم در سینما و نمایش خانگی و تئاتر سابقه حضور دارد که خب همه اینها بر خوب بودن هرچه بیشترش اضافه کرده چرا که نشون داده همه جوره میتونه بازی کنه، در هر نوع ژانری. 

سارا بهرامی

بیوگرافی سارا بهرامی

سارا بهرامی همونطور که در ابتدای متن هم اشاره کردیم یک دهه شصتی است که چهل سالگی رو رد کرده و این روزها 42 سال سن دارد. وی در دومین روز از بهمن ماه 1361 در اصفهان به دنیا اومد و در اصفهان چشم به جهان گشود. این بازیگر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تنکابن مازندران است که از سال 1388 وقتی ۲۷ ساله بود جلوی دوربین رفت و حالا دوست دارد با اصغر فرهادی کار کند.

سارا بهرامی

خانواده و پدری مشتاق برای بازیگری

سارا بهرامی تو یه خونواده شش نفره بزرگ شده و دو خواهر و یک برادر نیز دارد. وی اولین بار وقتی 9 ساله بود در سال 1370، رفت کلاس های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و در واقع پدرشون ایشون رو به این سمت و سو سوق داد. سارا بهرامی در این سن و سال کم الفبای بازیگری رو یاد گرفت و نشون داد واقعا در این زمینه استعداد داره.

سارا بهرامی

از اصفهان تا تهران، از دیپلم تا کلاس های پرستویی

سارا بهرامی، این بازیگر جوان و جذاب ایرانی درست بعد از تموم شدن تحصیلات متوسطه و گرفتن دیپلم در رشته ریاضی و فیزیک، راهی تنکابن شد و در دانشگاه این شهر رشته تئاتر رو خوند و فارغ التحصیل شد.

وی بعد از آن اومد به سمت تهران و در موسسه کارنامه با مدیریت پرویز پرستویی و حبیب رضایی به یادگیری آموزش حرفه ای بازیگری مشغول شد.

سارا بهرامی

فیلم دانشجویی و سریال پروانه شروعی برای شهرت

اولین باری که رفت جلوی دوربین در دوران دانشجوییش بود که در یک فیلم کوتاه دانشجویی حضور پیدا کرد تا اینکه در سال 1388 زمانی که 27 سال سن داشت با فیلم "آینه های روبرو" دیگه رسما به سینما وارد شد. ایفای نقش در سریال "پروانه" در سال 1392 نیز شروع حرفه ای این بازیگر محبوب در این عرصه بود که باعث شناخته شدن و شهرت وی در بین مردم شد.

سارا بهرامی

کسب سیمرغ با نقشی متفاوت و سخت

سارا بهرامی تنها نقش های تر و تمیز ایفا نرکده و خانوم بازیگر سابقه نقش آفرینی هایی جذاب و متفاوت و البته بسیار سخت همچون فیلم "دارکوب" رو هم داره که به کارگردانی بهروز شعیبی بود و در نقش یک مادر معتاد در کنار بازیگرانی همچون امین حیایی و مهناز افشار و هادی حجازی فر درخشید.

به حدی در نقش معتاد این فیلم درخشید که در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر موفق به کسب سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد

سارا بهرامی

وضعیت تاهل و عکس‌ها

سارا بخرامی تا به حال از ازدواجش مطلب یا عکسی رسانه ای نکرده و تصاویری هم که به عنوان همسر او منتشر شدن صحت ندارند و در واقع طرفداران خانوم بازیگر هستند.

اندازه نقش از دید سارا بهرامی

سارا بهرامی در این رابطه میگه اندازه نقش واقعا برام اهمیتی نداره و اگر یک نقش چالش برانگیز مکمل وجود داشته باشه ، در صورتی که در قاعده حرکت من بگند ، قبولش می کنم. یه نکته واسم خیلی مهمه و اون اینه که هر نقش رو در زمان و موقعیت مناسبش بازی کنم.

سارا بهرامی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها