|

قبل و بعد سارا بهرامی / تونل زمان بازیگر سال گربه وقتی با بینی کوفته شد عند استایل

فیلم سال گربه با بای سارا بهرامی می باشد که همین شد تا کاربران با تصویر قبل و بعد خانوم بازیگر یه تونل زمان جذاب بسازند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا فیلمای جذاب و جالبی رو بر روی پرده سینما داریم. بیشترشون طنز هستن و میون فیلمای غیر طنز فقط "مست عشق" هستش که داره مخاطبش رو میگیره. همیشه اینجوری بوده که تو سینما فیلمای خنده دار بیننده رو جذب کردن و تو نمایش خانگی هم فیلمای اجتماعی و مدل جدی طور بودن که بیشتر مورد توجه قرار گرفتن. مثلا یکی از فیلم های جذابی که خیلی هم طرفدار پیدا کرده و فروخته، فیلم "سال گربه" هستش که با حضور هنرمندانی همچون بهرام افشاری و سارا بهرامی می باشد. آقای بازیگر که خب همه ما میدونیم با ایفای نقش در سریال پایتخت بود که دیده و مشهور شد. سارا بهرامی نیز همینطور بود و با سریال تلویزیونی شهرتش رو بدست آورد. خانوم بازیگر در سال 1392 یعنی 11 سال پیش در سریال "پروانه" دیده شد و مورد توجه قرار گرفت. از دیگر  سوابق تاثیرگذار سارا بهرامی میتوان به فیلم "دارکوب" اشاره داشت که این چهره مشهور در آن کاراکتر یک زن معتاد رو به تصویر می کشید. نقش های اینچنین که کمی تا قسمتی از عادیت به دور هستن یه سخت بودن خاصی دارن که حتی شاید هر بازیگری از پسش بر نیاد و سارا بهرامی همونجا بود که ثابت کرد چهره ای با استعداده با جذابیتی قابل توجه.

سارا بهرامی
سارا بهرامی یازده سال پیش

البته که حضور سارا بهرامی در فیلم "علف زار" نیز رویی دیگر از توانایی خود را به رخ کشید که خب در این کار نیز از نقش های اول بود و بولد شد. این بازیگر خوش چهره که از متولدین دهه شصت می باشد، در سال 1361 زاده شد و هنرمندی به هنرمندان این جهان افزود. سارا بهرامی از دست چهره های نچرال سینما می باشد که در استایل دارای امضای شخصی هستش و طراحی های خاص خودش رو در ترکیب بندی لباس ها داره. وی در سریال پروانه 31 بود و حالا 42 سال سن دارد اما همچنان به همون اندزه قبل جذبه و جذابیتش حفظ شده. همین شد تا برخی از هواداران وی تصاویری از قبل و بعد خانوم بازیگر کنار هم قرار بدن و بازه زمانی که سارا بهرامی به بازیگری ورود کرده و مشهور شده رو به اشتراک بذارن. 

سارا بهرامی

سارا بهرامیسارا بهرامی

سارا بهرامی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها