|

سارا بهرامی یه جور ورزش میکنه رونالدو کُش؛ استایل های خانوم چه اوپس دار شده!

سارا بهرامی بازیگر دوست داشتنی سینماست که این روزها دل طرفدار هاش با ورزش کردن های خفن و حرفه ایش حسابی آب کرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سارا بهرامی از جمله بازیگر های خفن و کار بلدیه که حسابی خاک خورده تا این که امروز به عنوان یکی از محبوب ترین ها و حرفه ای ترین بازیگر های سینما شناخته بشه و بره در لیست بهترین ها. سارا بهرامی که این روزها به خاطر سریال خون سرد که از شبکه نمایش خانگی پخش میشد کلی مورد توجه ها قرار گرفته از جمله خانوم های بازیگری است که تو اینستاگرام فعالیت گسترده و قابل توجهی داره، البته نه از نوع فریبا نادری یا مثلا بهاره رهنما، سارا بهرامی نه تنها مثل خیلی از سلبریتی ها گاها روزمرگی های خودش رو با طرفدار هاش به اشتراک میگذاره بلکه از فعالیت های فرهنگی و ورزشی هم در فضای مجازی قافل نمیشه و راه و بی راه عکس کتاب های مختلف یا تمرین های ورزشی خودش رو منتشر میکنه.

خانوم سارا بهرامی چندی پیش عکسی از خودش منتشر کرد که زده به دل طبیعت و خودش رو مهمون یه گشت و گذار ناب و دوست داشتنی کرده اما اون چه که توجه کاربرا رو به خودش جلب کرد ژست لمیده و جالب خانوم خانوما بود که ازش کاملا مشخصه چقدر سارا خانوم داره حال میکنه و حال دلش اون جا خوبه؛ و البته که این اولین باری نیست که سارا خانوم چنین عکس هایی منتشر میکنه.

سارا بهرامیسارا بهرامی

سارا بهرامی یه جور ورزش میکنه که جنیفرم بهش نمیرسه

همون طور که می دونید مشغول بودن به یک فعالیت ورزشی برای اکثر سلبریتی ها خیلی مهمه چون اون ها باید روی فرم باشند و مهارت های خودشون رو ارتقا بدن، اما با این حال خیلی از سلبریتی ها یا اصلا ورزش نمی کنن و فقط سیسش رو میگیرند و یا این که به ورزش کردن به عنوان بخشی از کارشون نگاه می کنند و چندان براشون لذت نداره؛ و خانوم سارا بهرامی مطمئنا جزو هیچ کدوم از این دسته ها نیست و سارا بهرامی بارها با انتشار عکس های مختلف نشون داده که روحیه ورزشی بالایی داره و در کنار حرفه اصلیش حسابی حواسش به ورزش کردنش هم هست. از طرف دیگه چیزی که در رابطه با ورزش کردن های سارا بهرامی جالب توجه انتخاب رشته ورزشی است که خانوم سلبریتی ورزش هایی مثل کوهنوردی، غواصی و اسب سواری رو به ورزش هایی که باید توی سالن و فضای بسته انجام بشن ترجیح میده.

سارا بهرامیسارا بهرامی

سارا بهرامی با استایل های لوکس و منحصرش رسما اوپس دار شده

سارا بهرامی از جمله سلبریتی هایی است که بعد از معروفیت و به شهرت رسیدن یهویی حالی به هولی نشد و با کلی عمل و تزریق نیوفتاد به جون چهره خودش که مثلا خوشگل کنه یا خودش رو خاص کنه، بلکه دقیقا برعکس سعی کرد تا زیبایی طبیعی خودش رو حفظ کنه و خودش رو همون جوری که بوده و هست به مخاطب بشناسونه. با این حال نه که فکر کنید سارا بهرامی از قافله عقب مونده و تو زیبایی یا جذاب بودن جلوی باقی خانوم های بازیگر کم میاره! به جای خروار خروار تغییرات عجیب و غریب سارا خانوم بهرامی ترجیح میده تا با استایل های شیک و منحصر به خودش که فوق العاده بهش میان و باعث میشند ایشون زیبا تر دیده بشه نام خودش رو در صدر لیست جذاب ترین بازیگر های خانوم ایرانی قرار بده.

سارا بهرامیسارا بهرامی

سارا بهرامی با بیوگرافی جذابش چه میکنه

به گزارش شایانیوز، سارا بهرامی جذاب و دوست داشتنی سینمای ما در بهمن ماه سال 1362 در شهر زیبای اصفهان به دنیا اومد و از همون کودکی هم به خاطر این که علاقه زیادی به بازیگری داشت وارد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد و یادگیری تئاتر رو آغاز کرد.

خانوم سارا بهرامی از جمله بازیگر هایی است که خلی حرفه ای و آکادمیک وار وارد این کار شده و نه تنها از کودکی در کانون پرورش فکری آموزش دیده بلکه فارق التحصیل مقطع کارشناسی از رشته تئاتر هم میباشد. در این بین سریال پروانه همون سکوی پرتابی بود که خانوم بهرامی بهش احتیاج داشت وقتی تو این سریال خوش درخشید، راه رو برای موفقیت هیا بیشتر خودش باز کرد و بعد از اون هم تا جایی پیش رفت که توسنت جایزه بهترین بازیگر زن رو هم دریافت کنه.

سارا بهرامیسارا بهرامی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها