|

اشتباهات رایج پوشیدن شلوار لی خانوما / اینجوری ندونسته بدتیپ ترین دختر فامیل میشی

اگر شما هم اهل پوشیدن شلوار جین هستید، پس حتما به این نکات دقت کنید چرا که ممکنه اشتباها شلوار رو بپوشید و ندونسته بد تیپ بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شلوار یکی از بخش های استایل هر فرد محسوب میشه. تنوع مدل های شلوار برای بانوان بسیار فراوونه در حالی که خب احتمالا دیدین برای آقایون این تنوع بسیار محدود تره. اما اونچه که مشخصه اینه که شلوار جین برای هم خانوم و هم آقا استفاده میشه. ولی باز اونچه که تفاوت داره نحوه استفاده از شلوار جین هستش که خب برای آقایون تنها به شکل معمولی پوشیده میشه، اما برای بانوان به شکل های مختلف دیزاین و استفاده میشه. خیلی از خانومها در پوشیدن شلوار لی اشتباهاتی دارند که شاید حتی ازش خبر هم نداشته باشند و ندونن این موارد به استایلشون ضربه خواهد زد. این شلوار پر طرفدار با این اشتباهات به ظاهر بدی تبدیل میشه که اون خانوم نیمدونه ایراد از کجاست. اما نگران نباشید چرا که قراره در این مطلب بدونید و یاد بگیریم این ایرادات دقیقا چیا هستند. در ادامه با ما همراه باشید.

57454

شلوار لی راسته دارای قد اشتباه

قطعا شلوار جین راسته یکی از بهترین انتخاب هاییست که هر خانومی میتونه داشته باشه. اما یادتون نره که حتما به قدش توجه داشته باشید که دقیقا به قوزک پاتون برسه نه کمتر و بیشتر. در غیر این صورت شلوار جین راسته ای که خیلی کوتاه یا بلند باشه ظاهر قشنگی نداره.

شلوار جین رو تا زدن

خب گاهی پیش میاد که شلوار جین قدش بلنده و وقت هم تنگ. در چنین شرایطی بهترین راه حل اینه که پاچه شلوار رو تا بزنید تا به قد مورد نظرتون برسید، اما اگر غیر اینه بدونید که جهت مرتب و تمیز بودن استایلتون باید از روش کوتاه کردن استفاده کنید نه تا زدن! 

بوت خیلی تنگ همراه با شلوار چین

تو دهه هشتاد خیلی از خانمها از شلوار های جذب به همراه بوت های خیلی بلند و جذب استفاده میکردن که خب باید بگیم امروزه این روش به شدت از مد افتاده و شلوار دیگری هم وجود دارند که میتونن مخصوص ایبوت باشند و زیبایی رو به تیپ شما ببخشند. شلوار جین گزینه مناسبی نیست. 

شلوار-مام-استایل-را-این-شکلی-بپوشید-عکس-و-ایده-استایل1

با شلوار فاق کوتاه کمربند ممنوع

شلوارهای فاق بلند چند سالی میشه که دوباره ترند شدن و افتادن رو مد. این سبک از شلوار ها خیلی راحت و جذاب تر هستند ، اما یادتون نره که اگر شلوار شما فاق معمولی داره به هیچ عنوان از کمربند استفاده نکنید و اون رو تا بالای ناف نکشید بالا چرا که ظاهر بدی میگیره و باعث چین خوردگی در قسمت ران خواهد شد.

کتونی ساق دار با شلوار لی!

خیلی از افراد هستند که در فصل زمستون از کتونی های ساق دار استفاده می کنند و همزمان شلوار جین هم می پوشند که در بخش پاچه با چین خوردگی همراه میشه و تتلال در زیبایی ایجاد میکنه. این رو بدونید چنین ترکیبی اصلا ظاهر جذابی برای یک بانو نداره.

گشاد بودن شلوار لی از قسمت ران

فراموش نکنید که شلوار جین در صورتی که شلوار بگ نیست نیابد از قسمت ران گشاد باشه چرا که در چنین حالتی قالب گیری بدن شما رو به خوبی انجام نداده و ظاهر خوبی هم نخواهد داشت. 

697897

شلوار جین دمپا با این قد خوبه

یادتون نره که شلوار دمپا باید بر روی کفش رو به خوبی بپوشونه و فقط 1 سانتی متر از کف زمین فاصله داشته باشه تا روی زمین کشیده نشه. شلوار کوتاه دمپا نه تنها خوش تیپی به شما ارائه نمیده، بلکه شلخته طور هم خواهد شد. به علاوه اینکه مشا رو کوتاه و چاق هم نشون میده. البته که بر روی زمین هم نباید کشیده بشه ها، جذاب نیست!

شلوار لوله تفنگی خیلی بلند

شلوارهای لوله تفنگی و اسکینی همچنان طرفداران خود را دارند و هیچگاه بی طرفدار نخواهند شد. اما مراقب باشین که خیلی بلند خنک پوشید چرا که اینجوری مجبور به تا زدن خواهید شد که اصلا قشنگ نیست.

تاپ نیم تنه و شلوار فاق کوتاه

تایپ نیم تنه و کراپ تنها با شلوار های فاق بلند میتونن خوب بشن و هرچقدر هم که شما کمر باریکی داشته باشید، باز ترکیب شلوار جین فاق کوتاه با نیم تنه جذاب نخواهد شد.

پایین بودن کمر شلوار جین

اگر از شلوار فاق کوتاه استفاده می کنید، یادتون نره که کمرش بیش از حد پایین نیاید و کل باسن شما رو بپوشونه. در غیر این صورت ظاهر بسیار بدی پیدا خواهد کرد و به دور از شخصیت است.

5345

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها