|

تو پای بقیه شلوار بگ میبینی ولی ست کردن بلد نیستی؟ باور کن اینجوری جذاب ترین میشی

شلوار بگ از دست لباس هایی محسوب میشه که شاید ست کردن استایل باهاش سخت باشه، اما نگران نباشید چرا که در اینجا قراره یاد بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هوا گرمه، خیلی خیلی گرم. تو این هوا واقعا پوشیدن شلوار های جذب و اسکینی جایز نیست چرا که از دمده شدنشون، به شدت میتونن عذاب آور و سخت باشند. دیگه وقتش رسیده که در کمدمون رو باز کنیم و بریم سراغ اون دست از لباس هایی که از پارچه های بافت نازک و گشاد تولید شدن رو بکشیم بیرون. آخه میدونین که هوا گرمه! واقعا اونقدری داغ شده که به این میزان تاکید نیاز داره.

با توجه به اینکه ترند ها هرساله در حال تغییر هستند، خب دیگه اون زمان به پایان رسید که شلوار دختران جوان اگر حتی ذره ای گشاد بود خز خطاب میشد و امروزه اتفاقا برعکس، هرچی مدل شلوار گشاده مد شده و مورد توجه قرار گرفته. مثلا شلوار شیش جیبی که پسرا میپوشیدن حالا در قالب سایز های دخترونه تولید میشه و با اسم کارگو به فروش میرسه. اسمش هم تغییر کرد و خوشگل تر شد دیگه! علاوه بر اون، شلوارهایی مثل مام استایل و مام فیت و بگ نیز مورد پسند دختران امروزی هستش. اما مشکل اینجاست که شاید برخی از دختر خانومها ندونن دقیقا چی رو میشه با چی ست کرد. در این مطلب قراره با استایل های تابستونه با شلوار بگ رنگی آشنا بشم. پس با ما همراه باشید.

استایل با شلوار بگ

جدیدترین استایل های تابستانه با شلوار بگ

روزهای آفتابی و بلند تابستون از راه رسیدن و وقتش رسیده که لباس های زمخت و گرممون رو جمع کنیم و اون دست از لباس های خنک و راحت رو باز کنیم. امسال صنعت مد و فشن، نظاره گر بازگشت جذاب شلوار های بگ می باشد که ظواهری زیبا برای بانوان می سازند. این سبک از شلوار های گشاد نه تنها میتونن یه راحتی و آزادی قابل توجه به افراد بخشند، بلکه استالی یونیک و منحصر به فرد برای شما خلق خواهند کرد. اما سوال اینجاست که چجوری میشه با شلوار بگ یه استایل فوق العاده تابستونه ساخت؟ از طرفی هم تابستون فصل رنگ های جیغه و در اینجا آشنا میشیم با انواع تیپ های رنگی که هر آنچه شما میخواین در خود دارند. در ادامه ببینیم و لذت ببریم از انواع سبک تیپ هایی که به راحتی میشه ازشون ایده گرفت و جذاب شد.

استایل با شلوار بگ

استایل با شلوار بگ

اولین قدم واسه خوشتیپی؛ جنس شلوار بگ چی باشه بهتره؟

خب اولین قدم واسه داشتن یه تیپ تابستونه جذاب اینه که برید شلوار رو با اون جنس و رنگی که دلتون میخواد تهییه کنید. تو این فصل گرم، بهتره که بریم سراغ جنس‌ های خنک و سبکی همچون پارچه‌های کتان، لینن و نخ که انتخاب هایی ایده آل هستند. چرا که این جنس از پارچه ها میتونن به گردش هوا و احساس خنکی کمک کنند و حس خوبی رو القا دهند. از طرفی به رنگ شلوار هم دقت کنید اگر از رنگ های روشنی همچون سفید، کرم، آبی آسمانی و لیمویی، استفاده کنید بی شک خنکای بیشتری رو منتقل خواهند کرد. البته که رنگای تیره طرفداران خودشون رو دارند و اصلا امکان نداره نداشته باشیم ولی سعی کنید تیره ها رو با پارچه های نازک خریداری کنید.

استایل با شلوار بگ

آیتم های جذابی که میشه با شلوار بگ ست کرد

شلوار بگ رو بسته به فضایی که میخوای درش قرار بگیرین میشه با انواع بالاپوش ها ست کرد. مثلا میشه که با یه کراپ تاپ و یا تیشرت ست کرد و ظاهری ترندی و تابستونه ساخت. تاپ های طرح گلدار و رنگی خیلی دلبرن.

استایل با شلوار بگ

اگر دلتون میخواد که ظاهرتون یکم رسمی تر بشه پس برید سراغ بلوز های شومیزی که حالت رسمی تری دارند. آستین های بلوز رو تا آرنج تا بزنید و اینجوری یه ظاهر رنگ و رو دار تر به خود بگیرید. از طرفی هم تونیک های بلند میتونن گزنه های فوق العاده ای برای پوشیدن با شلوار بگ باشند و میتونید با صندل تخت ستشون نمایید. از اکسسوری هایی مثل کلاه و عینک استفاده کنید که استایل ما رو کژوال و زیباتر خواهند کرد.

استایل با شلوار بگ

استایل با شلوار بگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها