|

انتخاب شلوار جین متناسب با فرم بدن / چند نکته ساده اما کلیدی که جذاب تر نشونت میده

اگه جذابیت و نحوه درست لباس پوشیدن برات مهمه با این مطلب همراه باش تا متوجه بشی برای هر فرم بدنی چه سبک شلوار جینی مناسبه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از سال های خیلی دور، شلوار جین یه آیتم خیلی محبوب در سراسر دنیاست که دیگه این روزا در سبک های مختلف وجود داره و هر کس با توجه به سلیقه خودش، انتخاب میکنه که چه شلوار جینی بپوشه. اگه بخوای روی استایلت خیلی حساس باشی باید بدونی که برای هر فرم بدنی چند استایل شلوار جین مناسب وجود داره که میتونه شما رو جذاب تر و خوش تیپ تر نشون بده.

پس اگه جذابیت و نحوه درست لباس پوشیدن برات مهمه با این مطلب همراه باش تا بهت بگم برای هر فرم بدنی چه سبک شلوار جینی مناسبه و می تونه عیب های هیکل هر کس رو بپوشونه.

The-difference-between-mom-style-and-mom-fit-jeans

فرم بدنی ساعت شنی

اگر شما بالاتنه و پایین تنه پهن تر و کمر باریکی دارید، در فرم بدنی ساعت شنی قرار می گیرید. استایل کردن برای این تیپ بدنی، راحت تر از فرم های دیگه ست و میشه گفت بیشتر سبک های شلوار جین برای فرم بدنی ساعت شنی مناسبه.

شلوار جین اسکینی و شلوار جین راسته بهترین انتخاب برای این فرم بدنی محسوب میشه.

Blue-womens-skinny-jeans-code-335-1

shalvar-jin6

فرم بدنی توت فرنگی

در فرم بدنی توت فرنگی، شانه ها و سینه ها نسبتا پهن و بزرگ و کمر و باسن لاغرتر هست و افراد با این فرم بدنی باید توجه ها رو به سمت پایین تنه جلب کنن. میشه گفت بیشتر سبک های شلوار جین به فرم بدنی توت فرنگی میاد و این دسته در انتخاب استایل شلوار جین خودشون آزاد هستن.

shalvar-jin7

فرم بدن موز

کسانی که شانه ها، سینه ها، کمر و باسن اون ها تقریبا در یک اندازه و لاغر هست و پاهای بلند و لاغری دارن، در فرم بدنی موزی شکل قرار می گیرن. شلوار جین راسته، شلوار جین بگ، شلوار جین دم پا و شلوار جین بوت کات برای این فرم بدنی مناسبه و لاغری پاهای این افراد رو می پوشونن.

shalvar-jin2

فرم بدنی سیب

افراد با فرم بدنی سیب، بالاتنه چاق و ران و باسن نسبتا کوچیکی دارن. این افراد باید توجه ها رو از بالاتنه خودشون به سمت پایین بیارن تا عیب هیکلشون کمتر دیده بشه.

شلوار جین بوت کات، شلوار جین راسته و شلوار جین گشاد بهترین انتخاب برای فرم بدنی سیبی شکل هست تا توجه ها رو به پایین تنه جلب کنه و پاها رو بلندتر از چیزی که هست نشون بده.

shalvar-jin1

فرم بدنی گلابی

افرادی که پایین تنه چاق و بالاتنه به نسبت لاغرتری دارن، در دسته فرم بدنی گلابی شکل قرار می گیرن. در این افراد، باسن و ران ها چاق و شکم و سینه ها به نسبت، لاغرتر و ظریف تر هست و باید شلوار جینی انتخاب کنن که بزرگی پایین تنه کمتر به چشم بیاد.

شلوار بوت کات بهترین انتخاب برای افراد با فرم بدنی گلابی شکل هست چون توجه ها رو به پایین پا میاره. شلوار بگ بلند و شوار راسته گشاد هم میتونه انتخاب های بعدی برای این تیپ بدنی باشه.

shalvar-jin10

اگه به آراستگی و جذابیت خودت اهمیت میدی، صفحه مد و فشن سایت ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها