|

نکاتی در مورد انتخاب عطر زنانه برای فصل تابستون / معرفی خوشبوترین عطرهای زنانه جهان

توی این مطلب چند نکته مهم در مورد انتخاب عطر زنانه مناسب فصل تابستون و چند عطر خوشبوی زنانه برای فصل گرم معرفی میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا و در بین خانوم ها، استفاده از عطرهای خوشبو، خیلی مورد توجهه و خیلی ها به دنبال عطرهای خاص هستن تا استایل خودشون رو با یه رایحه جذاب، تکمیل کنن. اگه اهل استفاده از ادکلن و یا عطر باشی حتما می دونی که فصل گرم و سرد هر کدوم عطرهای خاص خودشون رو می طلبن و بهتره در فصول بهار و تابستون عطرهایی با رایحه خنک و در فصول پاییز و زمستون عطرهایی با رایحه گرم استفاده کنیم. توی این مطلب چند نکته مهم در مورد انتخاب عطر مناسب فصل تابستون رو بهت می گیم ضمن اینکه چند عطر خوشبو رو معرفی می کنیم. تا پایان همراه ما باش.

atr-e-zanane1

خنکای یک عطر خوشبو در فضاهای کاری و دوستانه

تصور کن توی عصر گرم تابستونی، به یه دورهمی دوستانه یا جلسه کاری در یک کافه زیبا دعوت شدی. یه عطر خوشبوی ملایم و خنک استفاده کردی و با ورودت، فضا رو پر از طراوت می کنی! این همون انتخاب درست و مناسب عطره و می تونه خیلی تاثیرگذار و دلنشین باشه.

تفاوت عطر و ادکلن

شاید خیلیا تصور کنن عطر و ادکلن فرقی با هم ندارن اما باید بگیم که عطر نسبت به ادکلن غلظت و ماندگاری بیشتری داره و گرون تر هم هست. و برعکس ادکلن بوی ملایم تر و ماندگاری کمتری داره و قیمتش نسبت به ادکلن کمتره.

atr-e-zanane2

رایحه مناسب فصل تابستون

تابستون های کشور ما خیلی گرمه و انتخاب یک عطر ملایم و خنک میتونه این گرما رو متعادل کنه. رایحه گل ها و میوه ها این ملایمت و خنکی رو داره و برای فصل تابستون خیلی پر طرفداره. برخی از عطرهای ملایم و خنک زنانه هم رایحه ترکیبی دارن و از ترکیب عطر گل ها، میوه ها، سبزیجات و اسانس ‌های مختلف درست شدن.

بهترین عطرهای زنانه مناسب فصل تابستون

عطر زنانه دو مارلی

عطر دومارلی ساخت کشور فرانسه ست که مدل Delina Exclusif اون رایحه خنک و گل‌ های بهاری رو به همراه داره. این عطر مناسب خانومهایی هست که عطرهای خاص و ترکیبی رو دوست دارن. عطر Delina Exclusif شامل اسانس ترنج، گلابی، گل رز، وانیل و… ست که از ۵ تا ۸ ساعت ماندگاری داره.

atr-e-zanane4

عطر زنانه لیوجو

عطر زنانه لیوجو مدل HOLDING LIU JO تولید کشور فرانسه ست که با اسانس میوه، گل و وانیل، رایحه ‌ای شیرین داره. خانوم‌ هایی که به عطرهای شیرین علاقه دارن، این عطر مناسب فصل‌ های گرمه و ماندگاری ۴ تا ۵ ساعته داره.

atr-e-zanane5

عطر زنانه ورساچه برایت کریستال

ورساچه برایت کریستال یا همان ورساچه صورتی از دیگر عطرهای تابستانی زنانه پرفروش و پرطرفدار در سراسر جهانه. این عطر ایتالیایی در سال 2006 به بازار اومد و با رایحه گل‌ فام و میوه‌ ای خودش به سرعت تونست جایگاه برجسته‌ ای به عنوان یک عطر زنانه مناسب تابستون پیدا کنه. ورساچه برایت برای استفاده روزانه خانم ‌های جوان، شیک ‌پوش و سخت ‌پسند، بسیار مناسبه.

atr-e-zanane6

عطر زنانه لانوین اکلت

لانوین اکلت زنانه یا همون اکلت بنفش از سال 2006 تا کنون در لیست بهترین عطر زنانه مناسب تابستان قرار داشته. این عطر خنک فرانسوی، رایحه ‌ای گل‌ فام و گیاهی داره؛ ترکیب رویایی مشک، کهربا، سدر، برگ درخت نارنج، گل صدتومانی، چای، گل ویستریا، شکوفه هلو، گل اوسمانتوس و یاس بنفش در لانوین اکلت، ترکیبی برنده برای یک عطر تابستونی زنانه محسوب میشه.

atr-e-zanane7

عطر زنانه شنل چنس او تندر

شنل چنس او تندر که خیلی از خانوم‌ ها با نام شنل صورتی از اون یاد میکنن، یک عطر خنک و تابستونی بسیار محبوب در میان بسیاری از خانوم‌ های جهانه. این عطر در سال 2010 توسط کمپانی فرانسوی شنل معرفی شد و در جایگاه یک عطر تابستونی زنانه بسیار جذاب و رویایی قرار گرفت.

atr-e-zanane8

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها