|

جدیدترین رنگ موی سال / کسی وسط محرم رنگ مو نمیذاره قبلش بذار انگشت نما نشی خیلی شیکه

در این مقاله چندتا از بهترین رنگ موهای سال رو بهتون معرفی کردیم تا با وجود اون ها زیبایی خاص و منحصر به فردی به چهره تون ببخشید.

لینک کوتاه کپی شد

 شایانیوز- هر خانومی دوست داره که زیباترین باشه و برای این منظور هم کارهای مختلف زیبایی انجام میده یعنی هر کسی روش خاص خودش رو داره مثلا یه نفر برای داشتن پوست صاف میره به سراغ استفاده از خواص سفید آب برای پوست در حالی که یکی میره برای مزوتراپی صورت و امثالهم ولی نکته ای که وجود داره این هست که در نهایت هر روشی که در پیش میگیرید شما رو به اون زیبایی مدنظرتون باشه البته که در این بین باید یه راه بدون ضرر رو انتخاب کنید مثلا اینطور نباشه که در رویای گونه های برجسته برید یه جای نامعتبر ژل تزریق کنید و خدایی نکرده دچار نکروز بشید!

اون هم برای یه چیزی که با ترفندهای آرایشی میشه بهش رسید مثلا در صورت بلد بودن آرایش برجسته کردن گونه میتونید به راحتی این عضو از صورتتون رو زیباتر به نظر بیارید. اما در این بین یکی از راه های زیبایی برای خانوم ها رنگ کردن مو هست که البته اون هم میتونه ضررهای خودش رو داشته باشه مثلا گاهی اوقات برای یه سری از رنگ ها باید دکلره بذارید که شاید موها در این پروسه بسوزه و این سوال رو پیش بیاره که با موهای سوخته با دکلره چیکار کنیم که خب باید مواظب باشید که به این مرحله نرسید ولی خب در کل نمیشه از رنگ گذاشتن دست برداشت چون میتونه چهره ی شما رو به زیبایی قاب بگیره و تاثیرات عجیبی هم روی شاداب دیده شدن پوستتون داشته باشه به همین در این مقاله میخواهیم چندتا از رنگ موهای سال اون هم بدون دکلره رو که مد شدند و توصیه میشه که به سراغ تست کردنشون برید رو بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین رنگ موهای سال

شکلاتی دودی میتونه جذابیتی منحصر به فرد به چهره و موهاتون ببخشه

یکی از رنگ های بسیار جذاب و خاص در دنیای مد و زیبایی شکلاتی دودی هست که امسال هم بسیار ترند شده و اومده روی کار و از خوبی هایی که رنگ داره این هست که شما میتونید بدون دکلره و تنها با ترکیب کردن دودی و شکلاتی گرم به این رنگ برسید و به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید و به پوست و چهره ی خودتون جلوه ی خارق العاده و شادابیه بینظیری ببخشید. این رنگ همچنین میتونه سبب افزایش و بالا رفتن اعتماد به نفس شما هم بشه چون سن رو کمتر نشون میده که این هم یکی دیگه از مزیت های بیشمار اون محسوب میشه.

برای رسیدن به این رنگ هم کافیه که رنگ موی کاکائویی شماره ی 7.07 رو با رنگ موی دودیه شماره ی 6.1 و همچنین اکسیدان نه درصد مخلوط کنید و بعد بدون نیاز به دکلره و همونطور که همیشه رنگ میذارید این ترکیب رو روی سرتون بذارید و بعد از تایم دادن بهش و شستن اون از زیبایی ایجاد شده در موهاتون نهایت لذت رو ببرید.

بهترین رنگ موهای سال

مسی مرجانی رنگ مویی برای همه ی سنین

یکی دیگه از بهترین و زیباترین رنگ موهایی که مد شده و هر فردی با گذاشتنش حسابی شیک و جذاب میشه مسی مرجانی هست که میشه اون رو برای مراسم های مهم هم یه انتخاب عالی بشمار آوورد. شما میتونید این رنگ مو رو بدون نیاز به دکلره و با ترکیب رنگ های قرمز و مسی همراه با واریاسیون های مختلف به دست بیارید و زیبایی خودتون رو تضمین کنید. از خوبی های دیگه ای که این رنگ مو داره این هست که به هر سن و سالی میاد و شما برای گذاشتن اون حتما نباید یه سن خاص داشته باشید.

برای به دست آوردن ترکیب اون هم کافیه که رنگ مسی رو همراه با واریاسیون مسی و قرمز ترکیب کنید و بعد بهشون اکسیدان نه درصد اضافه کنید و بعد هعم که روی سرتون بذاریدش و تمام.

بهترین رنگ موهای سال

با رنگ موی بیسکوییتی زیبایی به سبک مدرن داشته باشید

یکی دیگه از رنگ های بدون دکلره که میخواهیم در لیست این مقاله بهتون معرفی کنیم رنگ موی بیسکوییتی هست که باورتون نمیشه چه رنگ طبیعی و خاصی به موهاتون میبخشه و درخشندگی اون ها رو هم حتی بیشتر به نظر میاره. در اصل شما با انتخاب این رنگ بدون دکلره فرصتی برای تغییر ظاهرتون اون هم در حد زیاد و بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر به دست میارید که میتونید باهاش حسابی به این و اون پز بدید.

برای رسیدن به این رنگ مو هم کافیه که رنگ های بلوند طلایی رو همراه با بلوند دودیه متوسط با شماره ی 7.1 مخلوط کنید و اکسیدان نه درصد به اون ها اضافه کنید و با گذاشتنشون روی سرتون به راحتیه هر چه تمام تر یه ظاهر دلنشین و جذاب به موهاتون ببخشید. به این موضوع هم دقت کنید که میزان اکسیدانی که استفاده میکنید که باید یک و نیم برابر مقدار رنگ موی مصرفی باشه.

بهترین رنگ موهای سال

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها