|

پاییز ۱۴۰۲ چه عطری بزنیم؟

معرفی چندتا عطر زنانه پاییزی و جذاب؛ یادت نره پاییز به جز لباس گرم رایحه پاییزی میطلبه

عطر زنانه پاییزی

معرفی چندتا عطر زنانه پاییزی و جذاب و انواع عطر و ادکلن زنانه در شایانیوز؛ بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا و عطر زنانه بلک…

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- فراموش نکنید که شما برای قدم زدن روی برگ های پاییزی و یک دیت دوستانه فقط به انتخاب لباس و استایل متناسب با فصل نیاز ندارید، بلکه انتخاب یک رایحه مناسب برای فصل پاییز می تواند نصف ماجرا باشد. پس فراموش نکنید که رایحه خوش و مناسب چقدر می تواند بر روی چگونه دیده شدن شما و یا حتی قضاوت اطرافیانتان تاثیر بگذارد. پس می توان گفت عطرها همواره جزو جذاب‌ ترین انتخاب‌ ها در صنعت مد و فشن بوده‌ اند. تصور کنید که در یک عصر دلنشین و خنک پاییزی، زمانی که برای شرکت در یک مهمانی یا حضور در قرار عاشقانه‌تان آماده می‌ شوید، پوستتان را با رایحه‌ هایی گرم و وسوسه‌ کننده مانند عطر وانیل، مشک، ترنج، رز، لاوندر، میخک، یاس و چوب‌ های باران‌ زده معطر کنید.

ترکیب شیرین و گرم عطرهای پاییزی با هوای سرد و مرطوب این روزها، ترکیب مسحور کننده‌ای است که هیچ کس نمی‌ تواند انکارش کند. پس می توان نتیجه گرفت که اولین نکته ای که برای انتخاب عطر زنانه برای فصل پاییز یا زمستان باید در نظر بگیرید این است که عطر زنانه انتخابی شما باید دارای رایحه و طبع گرم، شیرین و یا گلی باشد. پس عطرهای خنک را برای تابستان بگذارید زیرا آن ها اصلا گزینه مناسبی برای فصل های سردی مانند پاییز و زمستان نخواهند بود. پس فراموش نکنید که همه عطر ها زمان و مکان و یا حتی فصل دارند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های عطر زنانه پاییزی آشنا شوید.

عطر زنانه پاییزی

عطر زنانه دیور هیپنوتیک پویزن ادوپرفیوم

اولین پیشنهاد ما برای داشتن یک پاییز جذاب به همه خانم های خوش سلیقه عطر زنانه دیور هیپنوتیک پویزن ادوپرفیوم ست. عطر زنانه دیور هیپنوتیک پویزن ادوپرفیوم دارای رایحه ای شیرین و گرم است و همین موضوع باعث شده است تا در بین جدیدترین ادکلن های زنانه برند دیور در رتبه اول از آن نام ببریم. این عطر نسخه ادوپرفیوم عطر پرطرفدار هیپنوتیک پویزن است با رایحه ای عمیق تر و گیرا تر، ترکیبی از نت های گلی و خوراکی که بویی رمزآلود، فریبنده و مقاومت ناپذیر خلق کرده اند. پس اگر برای رفتن به یک مهمانی مهم آماده می شوید و از استایل کلاسیک می خواهید استفاده کنید بهترین انتخاب به عنوان یک ادکلن زنانه می تواند برایتان همین عطر دیور باشد.

عطر زنانه پاییزی

عطر زنانه پاییزی

عطر زنانه میس دیور بلومینگ بوکه

دومین عطر زنانه و پیشنهادی شایانیوز برای پاییز امسال قطعا عطر زنانه میس دیور بلومینگ بوکه است. این عطر دارای رایحه ای شیک و در عین گلی است که می تواند برایتان دقیقا مانند عطر بالایی و پیشنهاد اول یک پاییز جذاب را بسازد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید رایحه خنک و گلی این عطر نسخه جدیدی از عطر بلومینگ بوکه میس دیور است. این عطر در ستایش عشق به زندگی و شادی طراحی شده است. رایحه آغازی مانند عشق در نگاه اول گیرا خواهد بود، سپس نت های درخشان و گلی ظاهر می شوند و در آخر با نت های ملایم مشک سفید پایان می یابد. پس اگر برای یک قرار عاشقانه آماده می شوید بهتر است به جای هر عطر زنانه دیگری عطر زنانه میس دیور بلومینگ بوکه را انتخاب کنید.

عطر زنانه پاییزی

عطر زنانه پاییزی

عطر زنانه لانکوم لانویی ترزور فلور د نویی

عطر زنانه لانکوم لانویی ترزور فلور د نویی یکی از بهترین عطرهای لانکوم است که دارای رایحه ای گلی و میوه ای می باشد. این عطر لانکوم با رایحه ‌ای طلایی، عطری جدید برای نسلی از زنان پیشرو است که در سال 2015 توسط عطارانی با نام های آمندین مری و کریستوف رینود به بازار جهانی عرضه شد. نسلی که برای چیزی که به عنوان فردی به آن اعتقاد دارند قوی ایستاده است و به طور جمعی، دنیا را برای فردایی بهتر رهبری می‌کند. یک شهد واقعی برای زنانی با عزم راسخ و توانمند که فردایی بهتر را می ‌سازند.

عطر زنانه پاییزی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی