|

تابستون چه عطری بزنیم؟

معرفی چندتا ادکلن شیک زنانه برای تابستون 1402؛ به اینا میگن عطر زنانه نه به هر عطری!

عطر زنانه

عطر شما می‌تواند بازتابی از روحیات و شخصیت شما باشد، پس انتخاب عطر را مخصوصا در فصلی مانند تابستان که هوای گرمی دارد با حوصله انجام دهید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- عطر شما می‌تواند بازتابی از روحیات و شخصیت شما باشد، به همین خاطر بسیاری از افراد، وسواس زیادی در انتخاب و خرید عطر مورد نظرشان به خرج می‌ دهند، زیرا دوست دارند با استفاده از عطر دلخواهشان بازخوردهای اجتماعی خوبی از اطرافیانشان بگیرند. پس قبل از انتخاب عطر و ادکلن برای خود خوب است که ابتدا با انواع عطر زنانه و تفاوت هایشان آشنا شوید تا بعد انتخابی آگاهانه و مناسب داشته باشید. البته فراموش نکنید که قبل از خرید عطر برای خود از انتظارات و سلیقه شخصی خود هم به صورت کامل باید آگاهی داشته باشید زیرا در این حالت است که می توانید به سوال های مختلف فروشنده پاسخ دهید. برای مثال باید بدانید که آیا عطری با ماندگاری بالا می‌ خواهید یا ترجیح می‌ دهید که عطری معروف و همه‌ پسند را استفاده کنید؟ پس برای یک انتخاب موفق و مناسب باید ابتدا پاسخ اینگونه سوال ها را پیدا کنید. فراموش نکنید که علاوه بر نکته های بالا هنگام خرید یا انتخاب عطر باید به فصلی که می خواهید آن را انتخاب کنید و یا مکانی که برای رفتن به آن آماده می شوید دقت نمایید، زیرا رسمیت مهمانی ای که قرار است در آن شرکت کنید هم می تواند بر روی انتخاب رایحه مناسب برای شما تاثیر بگذارد.

البته بسیاری از دوستداران عطر و ادکلن، مخصوصا خانم‌ هایی که اهل ریسک نیستند، ترجیح می‌ دهند که همیشه از عطرهای معروفی که معمولا مورد توجه دیگران قرار می‌ گیرند، استفاده کنند. بنابراین در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از عطرهای شیک و جدید زنانه آشنا شوید.

عطر زنانه

عطر زنانه

عطر ژان پل گوتیه اسکندال Jean Paul Gaultier Scandal

یکی از پیشنهادات جذاب و پر طرفدار در فصل تابستان قطعا ادکلن ژان پل گوتیه اسکندال است، این عطر دارای رایحه ای گرم و شیرین است و شاید برایتان جالب باشد که بدانید این ادکلن در سال 2017 به بازار عطر و ادکلن عرضه شده است. عطر ژان پل گوتیه اسکندال را می توان عطری زنانه و خاص دانست که دنیای رایحه های زنان ا با حضور خود متحول کرده است. به قدری که خیلی زود به عنوان یکی از بهترین عطر های زنانه سال 2017 شناخته شد. رایحه ادکلن اسکندل، بیش از هر چیز از نت های عسل، پچولی و یاس ساخته شده است. این عطر شروعی شیرین و قدرتمند از رایحه عسل و همراهی رایحه مشخصی از گل ها دارد که شروعی زنانه و دلپذیر را با کمک هم ایجاد می کنند. به طور کلی می توان نت های اولیه و میانی آن را از پرتقال خونی، نارنگی ماندارین، یاس، عسل، گاردنیای یاسمنی، هلو، شکوفه پرتقال و نت های پایانی آن را از شیرین بیان، موم، کارامل و نعناع هندی دانست.

عطر زنانه

عطر زنانه

عطر لانکوم ترزور میدنایت رز Lancome Tresor Midnight Rose

شاید برایتان جالب باش که بدانید با اینکه این عطر از عطر بالایی که معرفی کرده ایم بسیار قدیمی تر است ولی به همان اندازه محبوب و پر طرفدار است. عطر لانکوم ترزور میدنایت رز عطری است دارای رایحه ای  گرم و شیرین که در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن عرضه شده است. رایحه اولیه شیرین و خنک رازبری و گل سرخ بلغاری ترکیب بی نظیری است که این عطر را برای استفاده در مهمانی های رسمی و لوکس مناسب می کند. به طور کلی می توان نت های اولیه و میانی این عطر زنانه را از گل سرخ بلغاری، رازبری، برگ مو، یاس، فلفل قرمز، گل صدتومانی و نت های پایانی آن را از وانیل، مشک و سدر دانست.

عطر زنانه

عطر زنانه

عطر گود گرل مشکی Carolina Herrera Good Girl

گود گرل عطری است با رایحه گرم و کمی تلخ که به واسطه شکل خاصش که یک کفش زنانه با پاشنه بلند است به راحتی می توان آن را تشخیص داد. این عطر کاملا مناسب برای خانم های جوان است و شاید برایتان جالب باشد که بدانید برای اولین بار در سال 2016 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. شما بعد از استفاده از این عطر زنانه و معروف در ابتدا متوجه بوی بادام و قهوه خواهید شد که این ترکیب باعث افزایش انرژی و هیجان در شما می شود. پس از اینکه مدتی را سپری کردید نت های گل مریم و یاسمین جای نت های اولیه را می گیرند و در آخر هم نت های دانه تونکا و کاکائو جایگزین نت های میانی می شوند و ترکیب این دو حس شادی و نشاط را در شما تقویت می کند.

عطر زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها