|

گیاهان رفع کننده چشم زخم / زود چش میخوری؟ مدام نمیشه اسپند دود کرد اینارو داشته باش

در این مقاله چندتا از گیاهان آپارتمانی که برای رفع چشم زخم به کار میان رو بهتون معرفی کردیم چون انرژی مثبت ساتع میکنن.

لینک کوتاه کپی شد

 شایانیوز- خیلی از طراحان دکور این روزا تاکید به نگهداری از گل و گیاه دارن چرا که این زیبارویان میتونن دکوراسیون منزل و هر فضایی که مدنظر شما هست رو بی نهایت تحت تاثیر قرار بدن و زیبایی اون رو بی نهایت افزایش بدن به همین دلیل توصیه میشه که هر چیزی رو که از دکور حذف میکنید این سبزرویان رو فاکتور نگیرید و در این بین هم اصلا فرقی نمیکنه که از بین خوشگلترین گیاهان آپارتمانی انتخاب داشته باشید و یا یه گیاه ساده رو برای این منظور انتخاب کنید در هر صورت اون ها میتونن خونه ی شما رو به زیبایی هر چه تمام تر تزیین کنن و زینت ببخشن.

ولی یه موضوعی که وجود داره و باید بهش توجه کنید این هست که شما نباید صرفا برای  زیباسازیه فضاتون به سراغ نگهداری از گل و گیاهان برید چون بالاخره اون ها قراره با شما زندگی کنن و یه جورایی برای رشد به شما وابسته هستن به همین دلیل باید مراقبت صد درصدی ازشون داشته باشید و به عنوان مثال بدونید که میزان آبیاری گیاهان آپارتمانی که دارید چقدر باید باشه و چطور بهشون آب بدید تا نتیجه ی بهتری در رشد اون ها مشاهده کنید چون شاید این نکات ریز و جزئی به نظر بیان ولی بسیار مهم هستن. ولی نکته ای که در این بین راجبه گیاهان اونا رو بسیار جالب میکنه این هست که این زیبارویان میتونن انرژی های منفی رو دفع کنن به همین دلیل هستن گیاهان رفع کننده ی چشم زخم که خیلی ها علاقمند به نگهداری از اون ها هستن که در این مقاله چنتاشون رو بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

گیاهان رفع کننده چشم زخم

گیاه یشم از بهترین رفع کننده های چشم زخم

در علم فنگ شویی توصیه میشه که تا جایی که میتونید گیاه یشم رو توی قسمت های مختلف خونتون استفاده کنید چون تو فرهنگ چینی این اعتقاد وجود داره که این گیاه منبعی انرژی مثبت و دفع کننده ی انرژیه منفیه و شما با داشتنش میتونید ثروت رو هم به زندگیتون سرازیر کنید چون برگ های این زیبارو شبیه به سکه هست و با این حساب میشه گفت که این گیاه بهتون شانس میده خصوصا در صورتی که میخواهید یه اقدام جدید انجام بدید مثل تغییر شغل. 

از مزایای دیگه ای که این گیاه داره میشه به افزایش حس آرامش، بهبود عواطف، بالا بردن انرژی مثبت در فضا، محافظت از اعضای خانواده در برابر انرژی های منفی و همچنین افزایش روابط مثبت بین خانواده اشاره کرد. شاید دونستن این نکته هم براتون جالب باشه که میگن در صورتی که دو تا گیاه یشم رو تو خونه قرار بدید اجساس آرامش و آسودگی در خونه جریان پیدا میکنه. پس بدون درنگ و تامل به سراغ نگهداری از این زیبارو برید و علاوه بر بهره مندی از زیباییش از خواص بینظیرش هم استفاده کنید.

گیاهان رفع کننده چشم زخم

بامبو گیاه فوق العاده برای شانس و دوری از انرژی منفی

بریم سروقت یه گیاه دیگه برای رفع چشم زخم و هر انرژی منفی که متوجه شما و زندگیتون میشه یعنی بامبو که یه عالمه ویژگیه مثبت دیگه داره مثلا خیلی ها نگهداری از اون رو برای رسیدن به موفقیت تحصیلی، آفرینندگی و خلاقیت توصیه میکنن. البته که تعداد شاخه های اون در علم فنگ شویی بسیار مهمه مثلا خیلی ها برای رسیدن به شانس توصیه میکنن که نه تا شاخه از اون رو نگهداری کنید و زود به زود هم آبش رو عوض کنید و نذارید که زیاد آب راکد تو گلدون باقی بمونه.

با نگهداری از این زیبارو در مدت زمان کمی متوجه خواهید شد که چطور احساس خوشبختیه بیشتر ی دارید، انرژی مثبت در زندگیتون جریان پیدا کرده و حتی از لحاظ جسمی هم بهبودهایی داشتید و در صورت بدن درد و امثالهم این مشکلاتتون حل شده به همین دلیل خیلی ها بهش گیاه شفابخش هم میگن چون هاله ی بسیار قوی داره که خواه ناخواه و بخواهید و نخواهید روی زندگیه شما و بهبود اون تاثیرگذار خواهد بود.

گیاهان رفع کننده چشم زخم

اسپاتی فیلوم گیاه زیبا و مراقبت کننده

 بریم سراغ یه گیاه دیگه که در لیست این مقاله میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی اسپاتی فیلوم که به اسم گیاه صلح هم شناخته میشه و سبب افزایش آرامش و آسایش خاطر اعضای خانواده میشه. همچنین این گیاه میتونه استرس رو کاهش داده، منفی نگری رو از بین ببره و صد البته که انرژی مثبت رو در محیط افزایش بده و از این طریق چشم زخم و این موارد رو هم رفع کنه. پس شما میتونید با داشتن این زیبارو وجود آرامش رو در خونتون تضمین کنید. 

این نکته رو هم راجبه این گیاه اضافه کنیم که سموم موجود در هوای اطراف خودش رو هم دفع میکنه و از این طریق سبب ارتقای سلامت شما میشه. پس در صورتی که یه گیاه همه چی تموم میخواهید که چیزی از زیبایی کم نداره و یه عالمه ویژگیه خاص و منحصر به فرد و البته سودآور داره به سراغ اسپاتی فیلوم برید.

گیاهان رفع کننده چشم زخم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها