|

معماری های شگفت انگیز در نیویورک سیتی؛ سازه هایی منحنی شکل و غیر قابل باور

معماری نیویورک از معروف ترین معماری های تاثیرگذار در هنر معماری معاصر است از این رو برجی از سازه ها را با هم نگاهی می اندازیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ما با معماری شگفت انگیز در نیویورک سیتی احاطه شده ایم، از ساختمان امپراتوری ایالتی گرفته تا ساختمان کرایسلر گرفته تا یک مرکز تجارت جهانی کلیساهای زیبا و ده ها دفتر خیره کننده و برج گائودی این ساختمان ها معماری کاربردی و هنری شگفت انگیز نیویورک را به ما یادآوری می کند. معماران جهان می دانند که چگونه فولاد، سنگ و شیشه را برای ایجاد ساختمان ها و فضا ها در شهر تغییر دهند.این معماران مشهور قرن ها طول می کشد که برند خود را در سراسر جهان شناخته شده کنند.

از رویکرد مینیمالیستی تا خلاقیت ها و اشکال براق و عایق بندی گرفته سبک آن ها غیر قابل توصیف است معماری می تواند یک دوره را تعریف کند که نشان دهنده سبک آن زمان است. خواه سبک آن ها را دوست داشته باشید یا خیر این معروف ترین معماران هستند. با راهنمایی ما این غول های معماری را کاوش کنید در مورد نیویورکی ها همیشه معماری ها شما را شگفت زده می کنند.

معماری به نام گائودی

گائودی تمام کار خود را در بارسلونا گذراند جایی که او تمام پروژه های خود را ساخت که مشهورترین آن ها la sagrada familia در سال 1884 است که هنوز هم در دست ساخت است. کار او ترکیبی زینتی است که به اشکال موجود در طبیعت کشیده شده است و ستون هایی درختی مانند دیده می شود. کار گائودی تاثیری عظیم بر نسل های بعدی مدرنیست خواهد گذاشت.

Hand-Luggage-Only-1

فرانک لوید رایت معماری در قرن بیستم

رایت بومی ویسکانسین، معماری که قرن بیستم را متحول کرد و تربیت میانه غربی وی نقش مهمی در شکل دادن به حساسیت وی داشت. رایت با الهام از ساختمان کم ارتفاع در دشت های آمریکایی که بر دکوراسیون تاریک تاکید می کرد تزیینات داخل و خارج را ایجاد کرد. مشهورترین ساختمان وی دارای باکن های مستطیل شکل انباشته شده است  که به نظر می رسد بر فراز آبشار طبیعی موجود شناور است در حالی که رایت در حرفه خود عناصر منحنی را در آغوش گرفته است. 

28UPDAYE-superJumbo

میس ون درروه معماری مینیمالیست

معمار آلمانی میس وان با اشاره به سبک مینیمالیست معماری را به اشکال هندسی منقل کرده است. او با استفاده از خصوصیات ذاتی مواد مانند فولاد و شیشه بشقاب تمام آثار تزیینات را منتقل کرد تا ظاهر ساختمان های خود را تعریف کند.

این رویکرد از یک اعتبار دیگر شکل برابر با عملکرد را ارئه می دهد به طوری که زیبایی ظاهری با کاربردی بودن ساختمان ارتباط مستقیم داشته باشد. طرح های او بر عقل گرایی و کارایی تاکید می کند که مسیر زیبایی را در یکی از غرفه های ساخته شده در بارسلونا دیده می شود و شما در آن ساختمان ها می بینید که سنگ مرمر در کنار اونیکس قرمز شاهکار برج را خلق کرده است

ffc9a76e4f88b66c863df72bab4ef694_XL

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها